راهنمای خرید بهترین کیس های کامپیوتر زیر 5 میلیون تومان

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۲۷ فروردین ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 5.4 دقیقه

راهنماتو- برای اغلب ما دهه شصتی ها کیس کامپیوتر خلاصه می شد در کیس های بسیار شبیه هم که اغلب سفید بودند و ظاهری ساده داشتند. این کیس ها و سایر اجزای کامپیوتر، البته در هر خانه ای نبود و به نوعی کالای لاکچری محسوب می شد. البته به نظر می رسد تاریخ تکرار شده و اگر قدیم تر ها کامپیوتر خانگی به علت ناشناخته بودن خریداری نمی شد، حالا وضعیت گرانی و افزایش قیمت کیس باعث شده به سختی خریداری شود.

به گزارش راهنماتو، با همه این و با وجود این که قیمت تمام شده برای خرید یک کامپیوتر خانگی می تواند بسیار بالاتر از حد انتظار باشد، اما باز هم برخی افراد بر اساس نیازهای خود اقدام به خرید کیس های خانگی می کنند. در ادامه به معرفی چند کیس کامپیوتر می پردازم که نه فقط به لحاظ ظاهری، بلکه به لحاظ کیفیت خدمات نیز با سالهای گذشته قابل مقایسه نیست.

در ادامه من 5 کیس کامپیوتر زیر 5 میلیون تومان را به شما معرفی خواهم کرد:

کیس کامپیوتر ای اس دی مدل ASD-420(قیمت حدودی: 500 هزار تومان)

کیس کامپیوتر

این کیس کامپیوتر دارای سینی درایو 2.5 اینچی و سه عدد پاور قابل نصب است. این کیس دارای ورودی میکروفون و خروجی هدفون است. وزن این محصول ۴۳۰ گرم است و از درگاه‌های ارتباطی USB HUB ۲.۰ برخوردار است. این کیس کامپیوتر دارای سازگاری با مادربرد ATX است.

جنس قسمت بیرونی، استیل ضدزنگ و دارای پلاستیک سخت است. جنس قسمت داخلی نیز از استیل ضدزنگ است. این کیس کامپیوتر ظاهری کاملا کلاسیک دارد و می تواند برای کاربردهای روزمره و عادی مناسب باشد.

کیس مخصوص بازی تسکو مدل GC-TA-4490 RGB(قیمت حدودی: 2 میلیون و هفتصد هزار تومان)

کیس مخصوص بازی

این کیس مخصوص بازی و از برند مشهور تسکو است. این کیس دارای ۴ فن ARGB ۱۲۰mm  است که روی کیس نصب شده است. به همراه ریموت کنترل (۳ عدد پنل جلویی، یک عدد در پنل پشتی) قابلیت اضافه کردن ۴ فن دیگر نیز بر روی کیس وجود دارد. امکان نصب سیستم Water cooling بر روی کیس جهت تهویه مناسب هوای درون کیس نیز وجود دارد. این کیس دارای  فیلترهای گرد و غبارمغناطیسی در سقف است و کف کیس دارای یک پورت USB۳.۰ و دو پورت USB۲.۰ و درگاه HD Audio در پنل جلویی است.

ارتفاع خنک‌کننده پردازنده۱۷۰ میلی‌متر و طول کارت گرافیک۳۵۵ میلی‌متر است. جایگاه فن در پنل جلویی۳ عدد ۱۲۰ میلی‌متری است.جایگاه فن در پنل پشتی۱ عدد ۱۲۰ میلی‌متری و جایگاه فن در قسمت بالایی۲ عدد ۱۲۰ میلی‌متری است. محل نصب پاور در بخش پایین و ابعاد آن ۴۳۸x۲۰۹.۵x۵۰ است.

از قابلیت‌های کیس می توان به نورپردازی LED و سینی درایو 3.5 اینچی اشاره کرد. وزن این محصول ۶.۶ گرم است. پنل کناری این محصول نیز از جنس شیشه‌ی مقاوم در برابر ضربه و حرارت است.

کیس کامپیوتر دیویژن مدل NIGHT HUNTER(قیمت حدودی: 2 میلیون و نهصد هزار تومان)

کیس

ارتفاع خنک‌کننده پردازنده۱۶۰ میلی‌متر است. طول کارت گرافیک این کیس کامپیوتر۳۱۰ میلی‌متر است و جایگاه فن در پنل جلویی

۳ عدد و جایگاه فن در پنل پشتی۱ عدد است. جایگاه فن در قسمت پایینی۲ عدد و جایگاه فن در قسمت بالایی۲ عدد است. محل نصب پاور در بخش پایین است و دو عدد سینی درایو 2.5 اینچی دارد.

ابعاد این محصول ۴۰۰x۱۹۰x۴۴۰ است و دو عدد سینی درایو 3.5 اینچی دارد. وزن این محصول هفت کیلوگرم است. تعداد جایگاه فن۸ عدد و تعداد فن نصب شده۴ عدد است و دو عدد پورت USB 3.0 دارد. جنس قسمت بیرونی استیل ضدزنگ و جنس قسمت داخلی، استیل ضدزنگ است.

کیس کامپیوتر گرین مدل Surena z5(قیمت حدودی: سه میلیون و هشتصد هزار تومان)

کیس کامپیوتر

کیس کامپیوتر گرین، کارت گرافیک۳۶۰ میلی‌متری دارد و محل نصب پاور در بخش پایین است. این محصول سه عدد سینی درایو 2.5 اینچی دارد.

ابعاد این کیس کامپیوتر ۴۴۰x۲۲۰x۵۱۰ است و سه عدد سینی درایو 3.5 اینچی دارد. وزن این کیس کامپیوتر ۶.۸ گرم است و دارای امکان نصب خنک کننده های بادی با ارتفاع حداکثر ۱۶۴میلی متر است.این کیس دارای امکان نصب کارت های گرافیک حرفه ای و طویل با ابعاد حداکثر ۳۶۰میلی متر، بهره مندی از ۸ عدد اسلات توسعه کارت برای پشتیبانی تا ۴ کارت گرافیک است.  کاور کناری از جنس شیشه حرارت دیده سخت با قابیلت نمایش کامل فضای داخلی است. این کیس کامپیوتر دارای فیلترهای مگنتی و سلولوزی است. این محصول ۸ عدد جایگاه فن دارد.

این محصول دارای یک عدد پورت USB 3.0 و دو عدد پورت USB 2.0است. این کیس کامپیوتر دو عدد سینی درایو 5.25 اینچی دارد.

کیس کامپیوتر تسکو مدل GC 4494(4 میلیون و پانصد هزار تومان)

کیس کامپیوتر تسکو

این مدل از کیس تسکو، آخرین گزینه معرفی برای خرید است. ارتفاع خنک‌کننده پردازنده این کیس کامپوتر تسکو ۱۸۰ میلی‌متر و طول کارت گرافیک۳۹۰ میلی‌متر است. این محصول دارای ۱۰ عدد جایگاه اسلات است. کیس تسکو۳ جایگاه فن در پنل جلویی و  یک عدد جایگاه فن در پنل پشتی و سه عدد جایگاه فن در قسمت پایینی دارد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به سه عدد جایگاه فن در قسمت بالایی اشاره کرد.

محل نصب پاور در این محصول در بخش پایینی است. این کیس تسکو سه عدد سینی درایو 2.5 اینچی دارد و از قابلیت‌های کیس می توان به کنترلر سرعت فن، ورودی و خروجی هدفون و میکروفون و سیستم مدیریت کابل اشاره کرد. این کیس فیلتر گرد و غبار و نورپردازی LED دارد و وزن آن حدود ۹۰۰۰ گرم است. این محصول دارای۹ عدد جایگاه فن، یک عدد پورت USB 3.0 و دو  عدد پورت USB 2.0است. جنس قسمت بیرونی و قسمت داخلی از استیل ضدزنگ است.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها