راهنمای خرید ارزان ترین ساعت هوشمند سامسونگ

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۲۷ فروردین ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 5.6 دقیقه

راهنماتو-بین برندهای محبوب و مشهور بازار ساعت های هوشمند، برند سامسونگ را می توان از برندهای پرطرفدار دانست. اگر شما هم طرفدار برند سامسونگ هستید و نمی توانید بیشتر از ده میلیون تومان پرداخت کنید، این فهرست راهنماتو مخصوص شما است.

به گزارش راهنماتو، برای بررسی فهرست 5 ساعت هوشمند و محبوب سامسونگ که قیمت بالایی ندارند، با ما همراه باشید:

ساعت هوشمند Galaxy Watch3 SM-R850 41mm (قیمت حدودی: 7 میلیون و چهارصد هزار تومان)

ساعت هوشمند

این مدل ساعت هوشمند سامسونگ برای آقایان و بانوان مناسب است و با توجه به طراحی منعطف خود می تواند برای فضاهای رسمی یا کاربردهای روزمره مناسب باشد. وزن این ساعت هوشمند ۴۸ گرم و فرم صفحه، گرد است. جنس شیشه Gorilla Glass DX+ و جنس بدنه، فلزی و از فولاد ضد زنگ است.

جنس بند این ساعت از چرم و نوع قفل بند سگکی ساده است. صفحه نمایش اصلی Super AMOLED و اندازه صفحه نمایش۱.۲ اینچ است. رزولوشن صفحه نمایش۳۶۰ × ۳۶۰ پیکسل و تراکم پیکسلی صفحه نمایش۳۶۴ پیکسل بر اینچ است. این ساعت هوشمند دارای نمایشگر همیشه روشن، محافظ Corning Gorilla Glass DX+  و  ۱۶ میلیون رنگ است. همچنین از فناوری‌های مکان‌یابی و سیستم عامل تایزن برخوردار است.

این ساعت هوشمند با محصولات مجهز به سیستم عامل اندروید سازگاری دارد. این ساعت هوشمند دارای یک گیگابایت رم و حافظه داخلی۸ گیگابایتی است. این ساعت هوشمند می تواند فشار خون را رصد کند و به لمس حساس است. همچنین میگروفون و اسپیکر دارد.  این ساعت هوشمند دارای باتری لیتیوم یونی غیر قابل تعویض ۲۴۷ میلی آمپر ساعتی است و در برابر آب تا عمق ۵۰ متر مقاومت می کند.

ساعت هوشمند Galaxy Watch4 44mm بند سیلیکونی(قیمت حدودی: 7 میلیون و دویست هزار تومان)

ساعت

این ساعت هوشمند برای آقایان و بانوان کاربردی است و می تواند در ورزش و مراسم رسمی و روزمره مورد استفاده قرار گیرد. ابعاد قاب۴۵.۵x۴۵.۵x۱۱.۰ میلی‌متر و وزن آن ۳۰ گرم است. فرم صفحه ساعت گرد است و صفحه این ساعت از جنس Corning Gorilla Glass DXو جنس بند از سیلیکون است. نوع قفل این ساعت سگکی ساده است. نوع صفحه نمایش اصلی Circular Super AMOLED و اندازه صفحه نمایش۱.۴ اینچ است. رزولوشن صفحه نمایش۴۵۰ × ۴۵۰ پیکسل است.

فناوری‌های مکان‌یابی GPSو سیستم عامل Android Wear است. این ساعت با محصولات مجهز به سیستم عامل اندروید ۶.۰ و بالاتر سازگاری دارد. حافظه داخلی۱۶۰۰۰ است و ۱.۵GB رم + ۱۶GB حافظه داخلی دارد. این محصول اتصال بوتوثی هم دارد و از حسگر شتاب سنج، فشارسنج  و شمارنده ضربان قلب و سنجشگر  اکسیژن خون  برخوردار است. ظرفیت باتری این محصول ۳۶۱ میلی آمپر ساعت است.

ساعت هوشمند Galaxy Watch3 SM-R840 45mm بند چرمی(قیمت حدودی: 7 میلیون و پانصد هزار تومان)

ساعت هوشمند

این ساعت هوشمند مناسب برای آقایان و بانوان است و نوع کاربری آن رسمی و روزمره است. وزن این ساعت ۵۳ گرم و فرم صفحه گرد است. جنس شیشه Gorilla Glass DX+ و جنس بدنه نیز فلزی و از فولاد ضد زنگ است. جنس بند این ساعت چرمی و نوع قفل بند سگکی ساده است.

نوع صفحه نمایش اصلی Super AMOLED و اندازه صفحه نمایش۱.۴ است. رزولوشن صفحه نمایش۳۶۰ × ۳۶۰ پیکسل است و تراکم پیکسلی صفحه نمایش۳۶۴ پیکسل بر اینچ است. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به نمایشگر همیشه روشن اشاره کرد. این ساعت دارای فناوری‌ مکان‌یابی و سیستم عامل تایزن است و با محصولات مجهز به سیستم عامل اندروید سازگاری دارد.

از سایر مشخصات این ساعت می توان به رم ۱ گیگابایتی، حافظه داخلی۸ گیگابایتی و سیسیتم عامل تایزن OS ۵.۵ اشاره کرد. این محصول امکان رصد فشار خون را دارد و به لمس حساس است. این محصول اتصالات بلوتوث و NFC و وای فای و شمارنده ضربان قلب  و فشارسنج دارد. نوع باتری این ساعت هوشمند غیر قابل تعویض و ظرفیت باتری۳۵۰ میلی آمپر ساعت است. این ساعت در برابر آب تا عمق ۵۰ متر مقاومت دارد.  

ساعت هوشمندGalaxy Watch4 Classic 42mm بند سیلیکونی(قیمت حدودی: 8 میلیون تومان)

ساعت هوشمند سامسونگ

این ساعت هوشمند برای آقایان و بانوان مناسب است و نوع کاربری ساعت رسمی، روزمره و ورزشی است. ابعاد قاب این ساعت ۴۱.۵x ۴۱.۵x۱۱.۲ میلی‌متر و عرض قاب۴۲ میلی متر است. وزن ساعت ۴۷ گرم و فرم صفحه گرد است. جنس بند این ساعت سیلیکونی و نوع قفل بند سگکی ساده است. نوع صفحه نمایش اصلی Circular Super AMOLEDاست.

اندازه صفحه نمایش۱.۲ و رزولوشن صفحه نمایش۳۹۶ × ۳۹۶ پیکسل است و از فناوری‌های مکان‌یابی GPSبرخوردار است. سیستم عامل این ساعت Android Wear است و محصولات مجهز به سیستم عامل اندروید ۶.۰ و بالاتر سازگاری دارد.حافظه داخلی۱۶۰۰۰ است و از کارت حافظه ۱.۵GB رم + ۱۶GB حافظه داخلی برخوردار است. این محصول اتصال بلوتوثی دارد و از حسگر ژیروسکوپ ، سنجش اکسیژن خون ، شتاب‌سنج ، شمارنده ضربان قلب، فشارسنج و گام شمار برخوردار است. ظرفیت باتری۲۴۷ میلی آمپر ساعت است.

ساعت Galaxy Watch5 40mm(قیمت حدودی: 8 میلیون و پانصد هزار تومان)

ساعت هوشمند

این ساعت هوشمند مناسب برای آقایان و بانوان است و نوع کاربری آن رسمی، روزمره و ورزشی است. ابعاد قاب این گوشی ۹.۸×۳۹.۳×۴۰.۴ میلی‌متر و وزن آن ۲۸.۷ گرم است. فرم صفحه دایره ای و جنس بدنه آلومینیومی است. جنس بند این ساعت سیلیکونی و نوع قفل بند سگکی ساده است.

این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش لمسی است و امکان کنترل موسیقی (Music Player) هم دارد. نوع صفحه نمایش اصلی سوپرامولد و اندازه صفحه نمایش۱.۲ اینچ است. رزولوشن صفحه نمایش۳۹۶×۳۹۶ و تراکم پیکسلی صفحه نمایش۳۳۰ پیکسل بر اینچ است. صفحه‌نمایش این ساعت قابلیت همواره روشن Always-on display دارد و به فناوری‌ مکان یابی سازگار است.

حافظه داخلی این ساعت ۱۶ گیگابایت است و اتصال بلوتوثی دارد. این محصول از حس‌گر Bio active و Light Sensor برخوردار است و ژیروسکوپ ، سنجشگر دمای بدن، شتاب‌سنج و شمارشگر ضربان قلب  و فشارسنج دارد. نوع باتری این محصول لیتیوم-یونی و ظرفیت باتری۲۸۴ میلی آمپر ساعت است.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها