راهنمای خرید ارزان ترین پلوپز پارس خزر

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 4.6 دقیقه

راهنماتو-پلوپز در خانه های ایرانی کاربرد زیادی دارد. بسیاری از افراد معتقدند برنج است و ته دیگ برشته. برای درست کردن یک پلوی خوش طعم با ته دیگ برشته و خوش طعم می توانید از پلوپز استفاده کنید. پلوپزهای پارس خزر را می توان از محبوب ترین پلوپزهای ایرانی دانست. درواقع پلوپزهای این شرکت را همه ایرانی ها دوست دارند و بسیاری هم تجارب خوبی از استفاده از این پلوپزها دارند.

به گزارش راهنماتو، برای انتخاب و خرید بهترین پلوپزهای پارس خزر، می توانید از فهرست راهنماتو استفاده کنید. این فهرست شامل 5 پلوپز پارس خزر است که هم با کیفیت و هم ارزان قیمت است. این پلوپزها ظاهر و کاربردی ساده دارند و می توانند برای خانواده هایی که مایلند یک ته دیگ قالبی و خوش طعم بخورند کاربردی است. در ادامه با فهرست 5 گانه من از پلوپزهای ایرانی همراه باشید:

پلوپز پارس خزر مدل RC271 TYAN(قیمت حدودی: 2 میلیون و یکصد هزار تومان)

پلوپز پارس خزر

ابعاد این پلوپز شامل عمق ۳۸۰، پهنا ۳۸۰، ارتفاع ۳۰۰ سانتی‌متر است. وزن این محصول ۴.۹ گرم است. از اقلام همراه محصول می توان به اسفنج، پیمانه، بروشور و سیم دوشاخه اشاره کرد. جنس بدنه این پلوپز، فلزی با رنگ اپوکسی است. طول سیم۱.۵ سانتی متر و ظرفیت آن ۲.۷ لیتر است. حداکثر توان مصرفی۹۵۰ وات است.

جنس ظرف این پلوپز، آلومینیومی با تفلون نچسب است و تایمر دارد. ظرفیت این محصول ۱۲ نفر است و می تواند برای خانواده های بزرگ یا یک مهمانی کوچک جوابگو باشد.

پلوپز-آرام پز پارس خزر مدل RCSC271(قیمت حدودی: 2 میلیون و دویست هزار تومان)

پلوپز

جنس بدنه این پلوپز استیل آبکاری شده است و با ظرفیت۲.۷ لیتری، گنجایش قابل توجهی دارد. حداکثر توان مصرفی این پلوپز۹۵۰ وات است. جنس این  پلوپز از تفلون نچسب و جنس آرام پز آلومینیومی است. به لحاظ ظاهری این مدل پلوپز را می توان از کلاسیک ترین مدل پلوپزهای پارس خزر دانست. بسیاری از ما پلوپزهای پارس خزر را با همین ظاهر می شناسیم.

ظرفیت این پلوپز۱۲ نفر است و مثل محصول قبلی می تواند از پس پذیرایی از مهمانهای شما بربیاید. این مدل پلوپز پارس خزر را می توانید با خیال راحت از کیفیت آن خریداری کنید.

پلوپز و آرام پز پارس خزر مدل 271(2 میلیون و سیصد هزار تومان)

پلوپز

ابعاد این پلوپز ۳۶۰x۳۰۰x۲۷۰ سانتی‌متر و وزن آن ۴.۵۰۰ گرم است. جنس بدنه این محصول از استیل است و حداکثر توان مصرفی آن ۹۵۰ وات است. ظاهر و طراحی این پلوپز و آرام پز پارس خزر چیزی بین نسخه های قدیمی و جدید پلوپزهای پارس خزر است و می توان گفت ویژگی های کلاسیک و مدرن طراحی را همزمان دارد.

مانند محصولات قبلی، این پلوپز هم ظرفیت ۱۲ نفره دارد و می تواند برای انواع مهمانی ها و البته تهیه پلوهای خوش طعم در خانواده های بزرگ مورد استفاده قرار بگیرد. از مهمترین ویژگی های این محصول می توان به ارائه دو خدمت اشاره کرد. درواقع این محصول همزمان پلوپز و آرام پز است.

پلوپز پارس خزر مدل 181 تفتان(قیمت حدودی: 2 میلیون و چهارصد هزار تومان)

پلوپز

پلوپز پارس خزر با این ابعاد به فروش می رسد: ارتفاع ۲۴۰، عمق ۳۳۵ ، پهنا ۳۳۵ سانتی‌متر. وزن این پلوپز۳.۳ گرم است و از اقلام همراه محصول می توان به اسفنج، پیمانه،  بروشور و سیم دوشاخه اشاره کرد. جنس بدنه این محصول فلزی با پوشش رنگ اپوکسی نسوز است. طول سیم۱.۵ سانتی متر و ظرفیت آن ۱.۸ لیتر است.

حداکثر توان مصرفی این محصول ۶۲۰ وات است و تایمر با زمان عملکرد تا ۹۰ دقیقه ای هم دارد. جنس ظرف از آلومینیوم با تفلون نچسب است. جالب است بدانید با این پلوپز می توانید سه نوع ته دیگ درست کنید. ظرفیت این پلوپز برای۸ نفر مناسب است.شاید یکی از مهمترین محدودیت های این پلوپز این است که نسبت به دیگر پلوپزهای فهرست من ظرفیت کمتری دارد.

پلوپز پارس خزر مدل DMC-181P(قیمت حدودی: 2 میلیون و ششصد هزار تومان)

پلوپز

این مدل پلوپز پارس خزر، آخرین مدلی است که انتخاب کرده ام. وزن این مدل ۵.۸ گرم است و از اقلام همراه محصول می توان به اسفنج، پیمانه، بروشور، سیم دوشاخه، باطری، قاشق خورشت و قاشق برنج اشاره کرد. جنس بدنه این پلوپز پلاستیکی است و می تواند در خانواده هایی که عادت دارند همیشه برنج با ته دیگ برشته بخورند کاملا کاربردی است.

طول سیم این پلوپز ۱.۵ سانتی متر و ظرفیت آن ۱.۸ لیتر است. حداکثر توان مصرفی در این محصول ۶۲۰ وات است. جنس ظرف این پلوپز، آلومینیوم با تفلون نچسب است. این پلوپز دارای صفحه نمایشگر ( LCD ) دیجیتال به زبان فارسی و انگلیسی است. این پلوپز دارای چراغ نشانگر و تایمر است. ظرفیت این محصول ۸ نفر است.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها