افشای طراحی جدید اپل واچ سری ۹

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 1.2 دقیقه

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ در پاییز امسال، در صورت رعایت نظم طبیعی، شاهد عرضه اپل واچ سری ۹ خواهیم بود. این ساعت دارای نرم افزار جدیدی خواهد بود که کم و بیش تضمین شده است که watchOS ۱۰ نامیده می‌شود و یک فاش جدید نشان می‌دهد که این رونمایی انجام خواهد شد. طراحی جدیدی برای این نرم افزار وجود دارد که جزئی به نظر می‌رسد، اما می‌تواند بازی را تغییر دهد.

نرم افزار جدید احتمالا روی دسته‌ای از مدل‌های اخیر اپل واچ کار می‌کند،به گفته افشاگر، صفحه اصلی ساعت در شرف بازطراحی است. از اولین ساعت تاکنون، شما می‌توانید به مجموعه‌ای از نماد‌های برنامه نگاه کنید که روی صفحه نمایش عالی به نظر می‌رسند، اما ناوبری آن دشوار است. 

ساعت‌های اخیر نیز نمای فهرستی از برنامه‌ها را بر اساس حروف الفبا ارائه کرده‌اند. اگرچه رسیدن به Activity زمانی که به ساعت جهانی نگاه می‌کنید می‌تواند نیازمند کمی اسکرول باشد. هیچ کادر جستجویی در نمای لیست وجود ندارد که این مشکل را حل کند.

گفته می‌شود که پوشه‌ها به گونه‌ای کار می‌کنند که «بسیار یادآور iOS ۴-۶» است. 

این یک رندر بر اساس آنچه گفته شده، است و چهار ردیف از سه نماد را نشان می‌دهد. مشخص نیست که آیا نماد‌ها همچنان گرد هستند یا خیر، اما آن‌ها مقداری فاصله بین آیتم‌ها می‌دهند.

نرم افزار فعلی، watchOS ۹، توسط تمام ساعت‌های اپل واچ سری ۴ که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد، پشتیبانی می‌شود، شاید watchOS ۱۰ یکی از این‌ها را از لیست حذف کند، شاید هم نه.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها