راهنمای خرید کنسول های بازی تا 30 میلیون تومان

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 4.6 دقیقه

راهنماتو-کنسول های بازی در سراسر جهان طرفداران متعددی دارند و کاربران برای انجام بازی های محبوب خود به سراغ کنسول های بازی می روند. اما با توجه به تنوع قیمت بالا و قابلیت های کاملا متفاوتی که کنسول های بازی دارند، نمی توان گفت کدام کنسول برای همه مناسب است. درواقع تنوع بالای کنسول ها، دست خریداران را هم تا حدی باز کرده است.

به گزارش راهنماتو، برای خرید بهترین کنسول های بازی ابتدا باید به جیب و کیف پول خود نگاهی داشته باشید و سپس بر اساس سلیقه خود کنسول بازی انتخاب کنید. من در ادامه کنسول هایی را برای شما گلچین کرده ام که در نهایت 30 میلیون تومان قیمت دارند و از 16 میلیون هم شروع می شوند. پس تا دیر نشده به سراغ خرید کنسلو محبوبتان بروید:

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت(قیمت حدودی: 16 میلیون و سیصد هزار تومان)

ایکس باکس

این کنسول بازی پر طرفدارا دارای هارد دیسک است و در ابعاد۱۵۱x۶۵x۲۷۵ سانتی‌متر طراحی شده است. این محصول دارای یک عدد دسته بی سیم است و از بلوتوث پشتیبانی می کند.

این کنسول بازی دارای ۱ عدد پورت HDMI ۲.۱ و  ۳ عدد پورت USB ۳.۱ Wireless. ۸۰۲.۱۱ac dual band Ethernet. ۸۰۲.۳ ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰ است.خروجی صدا L-PCM up to ۷.۱ ۳.۶ GHz, Dolby Digital ۵.۱ و خروجی تصویر HDMI با پشتیبانی از فرمت‌های ۴K و HDR است. این محصول دارای پردازشگر گرافیکی GPU AMD RDNA ۲ و پردازشگر اصلی CPUاست. این محصول پردازنده‌ی هشت هسته‌ای Zen ۲ ۳.۶ GHzنیز دارد. وزن این کنسول بازی ۱۹۳۰ گرم است.

کنسول بازی سونی مدل Playstation 4 Slim ظرفیت 500 گیگابایت(قیمت حدودی: 17 میلیون و پانصد هزار تومان)

کنسول بازی

این کنسول بازی سونی دارای حافظه هارد دیسک و ابعاد ۲۸۸x۲۶۵x۳۹ سانتی‌متر است. ظرفیت هارد دیسک ۵۰۰ گیگابایت است و یک عدد دسته بی سیم دارد. این محصول به بلوتوث نسخه ۲.۱ (EDR)مجهز است و دارای دو عدد پورت USB ۳.۰ است. این کنسول بازی خروجی صدا ندارد اما خروجی تصو HDMI دارد.

این کنسول بازی قابلیت اتصال به دوربین پلی‌استیشن ۴ را دارد و نسبت به نسخه های پیشین خود طراحی جدیدتری دارد. این محصول پردازشگر گرافیکی GPU ۱.۸۴Flops, AMD Radeon Graphics Core  دارد و پردازشگر اصلی CPU AMD است. نوع درایو کنسول Blu-ray / DVD-ROM است و دسته بازی Dual Shock ۴ است.این محصول هدست مونو، کابل برق، کابل HDMI دارد. وزن این محصول ۲۱۰۰ گرم است. این کنسول بازی دارای حافظه RAM۸GB GDDR۵ است.

کنسول بازی مایکروسافت مدل Xbox Series S ظرفیت 500 گیگابایت(قیمت حدودی: 19 میلیون تومان)

کنسول بازی

این کنسول بازی دارای هارد دیسک در ابعاد۱۵۱x۶۵x۲۷۵ سانتی‌متر طراحی شده و ظرفیت هارد دیسک۵۰۰ گیگابایت است. این محصول دارای دو عدد دسته بی سیم است و بلوتوث دارد. این کنسول دارای ۳ عدد پورت USB ۳.۱  است و خروجی صدا L-PCM up to ۷.۱ ۳.۶ GHz, Dolby Digital ۵.۱ دارد.

این محصول دارای خروجی تصویر HDMI با پشتیبانی از فرمت‌های ۴K و HDR است. این محصول دارای پردازشگر گرافیکی GPU از نوعAMD RDNA ۲ است. پردازشگر اصلی CPU هشت هسته‌ای Zen ۲ ۳.۶ GHzاست و درایو کنسول ندارد.این کنسول دارای ۲ عدد کنترلر وایرلس سفید،  کابل پرسرعت HDMI، کابل برق و وزن۱۹۳۰ گرم است.

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت(قیمت حدودی: 29 میلیون و چهارصد هزار تومان)

کنسول بازی سونی

ابعاد این کنسول بازی ۲۶۰x۱۰۴x۳۹۰ سانتی‌متر و ظرفیت هارد دیسک۸۲۵ گیگابایت است. این محصول دارای یک عدد دسته بی سیم است و از بلوتوث برخوردار است. این کنسول بازی دارای خروجی صدای HDMI است. خروجی تصویر HDMI با پشتیبانی از فرمت‌های ۴K ۱۲۰Hz TVs ،HDR است. این محصول دارای پردازشگر گرافیکی GPU Ray Tracing Acceleration Up to ۲.۲۳ GHz (۱۰.۳ TFLOPS) است.

پردازشگر اصلی CPU AMD Ryzen Zen ۸ Cores و نوع درایو کنسول Ultra HD Blu-ray, up to ۱۰۰GB/disc است. وزن این محصول ۴۵۰۰ گرم است و از محبوب ترین کنسول ها در این دامنه قیمت محسوب می شود.

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES X ظرفیت 1 ترابایت(قیمت حدودی: 30 میلیون و پانصد هزار تومان)

کنسول بازی

این کنسول بازی دارای هارد دیسک در ابعاد۱۵۱x۱۵۱x۳۰۱ سانتی‌متر است. ظرفیت هارد دیسک یک ترابایت است و یک عدد دسته بی سیم دارد. این محصول دارای بلوتوث است و دارای ۲ عدد پورت HDMI ۲.۱ ، ۳ عدد پورت USB ۳.۱ Wireless. ۸۰۲.۱۱است. خروجی صدا در این کنسول بازی Dolby Digital ۵.۱  Dolby TrueHD with Atmosو خروجی تصویر HDMI با پشتیبانی از فرمت‌های ۴K و HDR است.

این محصول حافظه RAM۱۶GB GDDR۶ w/۳۲۰ bit-wide bus، پردازشگر گرافیکی GPUAMD RDNA و پردازشگر اصلی CPU هشت هسته‌ای Zen ۲ دارد. نوع درایو کنسول۴K UHD Blu-Ray است و وزن۴۴۵۰ گرم دارد.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها