با این ترفند در عکسها خوشگلتر باشید

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 5.6 دقیقه

راهنماتو-فقط بلاگرها نیستند که عاشق عکاسی و فیلمبرداری هستند. حتی خود شما هم که در حال خواندن این مطلب هستید یکی از میلیونها نفری هستید که هر بار خوش تیپ و مرتب وارد آسانسور می شوید یا آماده رفتن به مهمانی هستید، یک عکس سلفی می گیرید. بله لبخند بزنید، منظورم دقیقا خود شما هستید.

به گزارش راهنماتو، بسیاری از افرادی که علاقه دارند از خودشان عکس بگیرند می دانند که با رینگ لایت خوشگلتر می شوند، اگر برای خرید بهترین رینگ لایت های بازار سردرگم شده اید، این راهنمای خرید ویژه شما است:

رینگ لایت انسر مدل YQ-320a(قیمت حدودی: 560 هزار تومان)

رینگ لایت

رینگ لایتYQ-320A بر خلاف باقی نورهای آتلیه‌ای و عکاسی، نور یکدستی را تولید می‌کند و در نتیجه کارکرد بسیار مثبتی برای کاربرانی دارند که در شبکه های اجتماعی محتوا تولید می کنند. یک نکته مثبت درباره این محصول این است که می توان از این رینگ لایت برای زمان‌هایی که نیاز به نورپردازی کامل و بدون سایه داشته باشیم استفاده کنیم.

جالب است بدانید که این رینگ لایت را می توان با دامنه نورها و رنگ های مختلف تغییر داد در نتیجه برای انواع عکاسی از جمله عکاسی پرتره مناسب است. برای این مدل ریموت تعبیه شده تا بتوانید از راه دور تنظیمات این رینگ لایت را انجام دهید. یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول قابلیت کم و زیاد کردن شدت نور است. می‌توانید در محیط‌هایی که نور کمتری به سوژه می‌تابد، شدت نور رینگ‌لایت را افزایش دهید. وزن این رینگ لایت ۵۰۰ گرم است. زاویه نوردهی۱۸۰ درجه است و دامنه رنگ از سفید تا زرد گسترده است.

رینگ لایت باسئوس(قیمت حدودی: یک میلیون و دویست هزار تومان)

رینگ لایت

گزینه دوم من برای معرفی رینگ لایت باسئوس است. این رینگ لایت، ۹۰۰ گرم وزن دارد و تأمین انرژی این دستگاه از طریق کابل USB متصل به آن صورت می گیرد که با اتصال آن به منبع تغذیه، می توانید از روشنایی کافی بهره‌مند شوید. این محصول دارای سه حالت نور است.  نور گرم، سرد و ترکیبیی. نور سرد که شدت بیشتری دارد مناسب ویدیوهای آموزش آرایش صورت و طراحی لباس است. نور گرم مناسب ویدیوهای غذاست که حالت لذت‌بخش‌تری به آن‌ها می‌دهد.

 نور ترکیبی نیز مناسب اجراهای زنده است. ۱۲۰ چراغ ال ای دی تعبیه شده در حلقه نور، روشنایی ملایمی دارد. شدت روشنایی این چراغ ۱۵ واتی بین ۱۵ تا ۱۲۰۰ لومن است و برای پخش زنده در شب نیز جوابگو خواهد بود. هولدر گوشی تعبیه شده در مرکز حلقه رینگ لایت بیسوس قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه دارد و با یک خرطوم منعطف به رینگ وصل شده است.

این هولدر دارای پد سیلیکونی است تا گوشی در آن آسیب نبیند و سر نخورد. بدین ترتیب گوشی می‌تواند آزادانه در هر جهتی بچرخد که کاربر بخواهد فیلم‌برداری کند. به علاوه تریپاد استند این لامپ نیز می‌تواند ۱۸۰ درجه بچرخد. برای نصب پایه استند رینگ لایت کافیست آن را به انتهای حلقه وصل کرده و در جهت ساعت‌گرد بچرخانید تا چفت شود. زاویه نوردهی این محصول ۳۶۰ درجه است.

رینگ لایت یوسمز مدل zb241(قیمت حدودی: یک میلیون و چهارصد هزار تومان)

رینگ لایت اسموز

رینگ لایت برند یوسمز مدل zb241 از جنسABS فولاد ضد زنگ است. سه پایه این رینگ لایت قابلیت جمع شدن و باز شدن دارد و حتی میتوانید از آن به عنوان دسته سلفی استفاده کنید و پایه آن حداکثر تا 165 سانتی متر باز میشود. این محصول قابلیت کنترل از راه دور حداکثر 10 متر با نسخه bt 4.4 به بالا دارد که 2الی 5 ساعت بدون کابل برق (شارژ) میتوان از آن استفاده کرد. این گوشی با گوشی های با عرض 65-92 میلی متر است.

وزن این رینگ لایت۶۵۰ گرم است و از توان ۱۸۰۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار است. این رینگ لایت مناسب برای عکسبرداری افقی/عمودی و دارای سه پایه است. از این محصول می توان با کنترل از راه دور نیز استفاده کرد. این محصول قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را دارد. این محصول زاویه نوردهی۳۶۰ درجه را دارد و هشتاد عدد چراغ‌  LED دارد.

رینگ لایت مکس لایت مدل RL-288A(قیمت حدودی: 3 میلیون تومان)

رینگ لایت

این رینگ لایت را می توان نسبت به نسخه های قبلی کاملا حرفه ای تر در نظر گرفت. وزن این محصول بدون جعبه ۱۲۲۰ گرم است و قدرت خروجی ۳۵ واتی دارد. دمای رنگ ۳۲۰۰-۵۶۰۰ کلوین است. تعداد قطعات LED این رینگ لایت ۱۴۴ قطعه است ئ فاقد باتری است.

ابعاد این محصول ۴۶.۳*۴۵*۵.۶ سانتی متر و ولتاژ ورودی ۱۲.۱۶.۸ ولت است. این رینگ لایت به لحاظ ظاهری و کاربری ارگونومی امتیاز بالایی می گیرد. این رینگ لایت دارای آدابتور برق شهری،  آچار آلن، هولدر اتصال به موبایل و هولدر اتصال به دوربین است.

رینگ لایت نکسوس مدل HS200WH-N(قیمت حدودی: پنج میلیون و پانصد هزار تومان)

رینگ لایت

رینگ لایت نکسوس مدل HS200WH-N با توان 200وات  پرقدرت ترین رینگ لایت موجود در بازار ایران است.  تعداد LEDهای به کار رفته در این رینگ لایت 1200 عدد است و فرم چینش این LEDها به خاطر نیم کره بودن کاسۀ نور، باعث شده که این رینگ لایت نسبت به مدلهای حلقه ای، پرتاب نور بسیار بالاتری داشته باشد.

از این رینگ لایت می توان در عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای، سالن های زیبایی، مطب پزشکان، عکاسی از محصولات، ساخت کلیپ و برای اینفلوئنسرها و یوتوبرها استفاده کرد. همراه با این رینگ لایت یک ریموت کنترل با قابلیت تنظیم شدت و دمای نور از 2700 تا 6500 درجۀ کلوین (آفتابی، مهتابی و تمام درجات ترکیبی بین آن)، ارائه می شود.

این رینگ لایت با سه پایه با قابلیت تنظیم ارتفاع تا 2 متر و تنظیم زاویه به صورت 360 درجه، کاربرد بالایی دارد. دفیوزر با قابلیت پخش نور عالی، در کنار فرم بدنه و چینش LEDها، با ایجاد سایه های نرم روی سوژۀ عکاسی، باعث شده که نکسوس علاوه بر امکانات رینگ لایت، ویژگی های سافت باکس را نیز داشته باشد. جنس بدنۀ رینگ لایت های نکسوس از آلومینیم است

 

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها