راهنمای خرید همزن برقی برای همه بودجه ها

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۱۴ فروردین ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 5 دقیقه

راهنماتو-همزن برقی از جمله محصولاتی است که برای برخی خانه ها کاربرد زیادی دارد، به خصوص خانه هایی که زیاد کیک و شیرینی می پزند. البته همزن برقی، فقط برای پختن کیک و شیرینی کاربرد ندارد و می تواند برای بسیاری از خوراکی های دیگر نیز کاربردی باشد.

به گزارش راهنماتو، برای خرید همزن برقی تقریبا تمامی برندها، گزینه هایی برای شما دارند. برخی از این گزینه ها بسیار گران قیمت و از برندهای سرشناسند و برخی دیگر ارزان تر و از برندهای کمتر شناخته شده اند. اما برای آن که از بین این همه محصول مشابه و نزدیک به هم یک محصول را انتخاب کنید، می توانید سری به فهرست راهنماتو بزنید. در این فهرست شاهد 5 همزن از برندهای معتبر خواهید بود که قیمت های متنوعی دارند اما همگی با کیفیت هستند.

همزن دسینی مدل 202(قیمت حدودی: 350 هزار تومان)

همزن برقی ذسینی

اولین همزنی که برای معرفی به شما انتخاب کرده ام، همزن دسینی است. برند دسینی برای افرادی که با برندهای لوازم خانگی آشنا هستند، شناخته شده است. ابعاد این همزن 170x90x150 میلی‌متر و وزن آن 0.6 کیلوگرم است. توان مصرفی این همزن برقی 100 وات است ولی فاقد عملکرد توربو است. تعداد پره‌های همزن 2 عدد و جنس پره از استیل ضد زنگ است. این همزن دارای تنظیمات سرعت است و به شکل دستی کار می کند یعنی فاقد کاسه است.

این محصول خمیرزن و دو عدد سری دارد. طول سیم این همزن حدود 9 متر و محدوده توان مصرفی 100 تا 160 وات است. این همزن فاقد نمایشگر است.

همزن برقی اسکارلت (قیمت حدودی: 400 هزار تومان)

همزن برقی اسکارلت

ابعاد این همزن برقی 18*8*15 میلی‌متر و وزن آن 0.63 کیلوگرم است. نوع این همزن، دستی است و با توان مصرفی260 وات کار می کند. این همزن برقی، فاقد عملکرد توروبو است و دو عدد همزن دارد. در بخش تنظیمات سرعت، این محصول امتیاز بالایی می گیرد. چرا که دارای سیستم تنظیم سرعت 7 سرعته است.

این همزن برقی فاقد کاسه است و در نتیجه در گروه همزمان فاقد دسته جای می گیرد. این همزن سیستم خمیر زن نیز دارد. طول سیم این همزن یک متر و محدوده توان مصرفی200 تا 300 وات است.

همزن برقی بوش(قیمت حدودی: 500 هزار تومان)

بوش

برند بوش را می توان یکی از برترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی دانست. این مدل همزن از این برند آلمانی با توان450 وات کار می کند. این محصول برنامه تنظیم سرعت دارد و می توان در 5 حالت، سرعت این همزن را تنظیم کرد. یک ویژگی دیگر در این همزن، پره خمیرزن و پره بادکنکی است. جنس پره از استیل است. طراحی این همزن بسیار ارگونومیک است و کاربران می توانند به راحتی ساعت ها با این محصول کار کنند. بنابراین برای افرادی که علاقه زیادی به کیک و شیرینی پزی دارند، بسیار مفید است.

همزن کنوود مدل HM330 (قیمت حدودی: یک میلیون و دویست هزار تومان)

همزن کنوود

همزن بعدی که برای شما انتخاب کرده ام از برند کنوود است. این همزن نیز از نوع دستی است و با توان مصرفی 250 وات کار می کند. تکنولوژی موتوراین محصول بسیار قدرتمند است و به شکل کاملا  سبک و کم صدا کار می کند. این همزن دارای تنظیمات سرعت 6 سرعتی است.

این همزن، عملکرد توربو و دو عدد میله همزن دارد. جنس میله های همزن از استیل ضد زنگ است و می تواند بسیار سریع و بدون نقص کار کند. همانطور که اشاره کردم این همزن فاقد کاسه و در نتیجه از نوع دستی است. این همزن دارای دکمه های خروج جداگانه برای میله های همزن و قلاب خمیرزن است. طراحی این همزن بسیار ارگونومیک است و در نتیجه فردی که از این همزن استفاده کند خیلی دیرتر از دیگر همزمان ها احساس خستگی خواهد کرد.

یگ نکته مثبت درباره این همزن این است که قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی را دارد. جنس بدنه این همزن پلاستیکی و وزن آن 1.25 کیلوگرم است. ارتفاع این همزن برقی 143 سانتی متر و عرض آن 90 میلی متر است. عمق این محصول حدود 203 میلیمتر است.

همزن فیلیپس مدل HR3740(قیمت حدودی: 2 میلیون تومان)

همزن فیلیپس

این مدل همزن فیلیپس از نوع همزن های دستی است و با توان مصرفی 400 وات کار می کند. نوع موتور این محصول قدرتمند و در عین حال سبک و کم صدا است. این همزن برقی دارای تنظیمات سرعت متعددی است و 5 عملکرد سرعت دارد. یکی از عملکردهای این همزن توربو است.

این همزن توربو دارای 2 عدد میله است که از جنس استیل ضد زنگ طراحی شده است. از این همزن می توان برای مخلوط کردن و هم زدن بسیار سریع و بدون نقص استفاده کرد. این همزن خمیرزن هم دارد. همزن فیلیپس فاقد کاسه است و در نتیجه در گروه همزمان های دستی طبقه بندی می شود. این محصول، دکمه های خروج جداگانه برای میله های همزن و قلاب خمیرزن دارد.

طراحی این همزن توربو بسیار ارگونومیک است و می توان برای دقایقی طولانی از این محصول استفاده کرد. قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی از دیگر ویژگی هاز مثبت این همزن است. جنس بدنه این همزن پلاستیکی است.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها