5 ساعت هوشمند زیر 3 میلیون تومان

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 5.1 دقیقه

راهنماتو-ساعت هوشمند هم یک گجت پوشیدنی جذاب است و هم می تواند به عنوان یک ابزار برای سنجش ساعت و سلامتی استفاده شود. با این وجود بسیاری از افراد حاضر نیستند بیش از 3 میلیون تومان هزینه کنند.

به گزارش راهنماتو، برای خرید ساعت های هوشمند زیر سه میلیون تومان، سری به فهرست منتخب راهنماتو بزنید که شامل 5 ساعت هوشمند زیر 3 میلیون تومان است:

ساعت هوشمند آنر مدل EFM SIX VQG 6 BND(قیمت حدودی: 2 میلیون و پانصد هزار تومان)

ساعت هوشمند

اولین و گران قمیت ترین گزینه من، ساعتی از برند آنر است. نوع کاربری این ساعت رسمی، روزمره و ورزشی است. وزن این ساعت هوشمند ۶۰ گرم و فرم صفحه مستطیلی است. جنس بند این ساعت سیلیکون و نوع قفل بند سگکی ساده است.

این ساعت از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کند و با اندروید ۴.۴ به بالا سازگاری دارد. در این ساعت هوشمند اعلان ها با زبان انگلیسی منتشر می شود. برند آنر را می توان از شناخته شده ترین و محبوب ترین برندها بین کاربران دانست. این ساعت هوشمند به لحاظ ظاهری امتیاز قابل قبولی می گیرد و طراحی زیبایی دارد. طراحی این ساعت به شکلی است که می تواند برای زنان و مردان به یک اندازه جذاب باشد.

ساعت هوشمند پرووان مدل PWS06(قیمت حدودی: 2 میلیون و چهارصد هزار تومان)

ساعت هوشمند

نوع کاربری این ساعت هوشمند رسمی، روزمره و ورزشی است. عرض قاب۴۶ میلی متر و وزن آن ۸۰ گرم است. فرم صفحه دایره ای و جنس بدنه آلومینیومی است.

جنس بند این ساعت فلزی و نوع قفل بند سگکی قلاب‌دار است. از قابلیت‌های این ساعت هوشمند می توان به صفحه نمایش رنگی و لمسی و قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث اشاره کرد. این ساعت هوشمند برنامه کنترل سطح اکسیژن خون دارد. اندازه صفحه نمایش۱.۸ اینچ است و با سیستم عامل‌های اندروید ۴.۴ و بالاتر و iOS ۸.۴ و بالاتر سازگاری دارد.

این ساعت هوشمند دارای اتصالات بلوتوث، NFC است و حس‌گرهایی از جمله سنجشگر اکسیژن خون، شمارشگر ضربان قلب و گام شمار دارد. این ساعت هوشمند مجهز به تایمر، Remote Camera، کنترل موسیقی و ماشین حساب است.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Maimo-WT2105 (قیمت حدودی: 2 میلیون و چهارصد هزار تومان)

ساعت

نوع کاربری این ساعت هوشمند رسمی، روزمره و ورزشی است و وزن آن ۲۴ گرم است. فرم صفحه مستطیل و جنس بدنه آلیاژ آلومینیوم است. جنس بند سیلیکونی است و قاب پایین PC+ABS ضدآب است. این ساعت دارای سنسور ضربان قلب PPGاست. جنس بند این ساعت سیلیکونی و نوع قفل بند نیز سگکی قلاب‌دار است.

نوع صفحه نمایش اصلیTFT LCD و سیستم عامل اندروید است. این ساعت هوشمند از اپلیکیشن Maimo Fit پشتیبانی می کند و به بیش از ۵۰ واچ فیس دسترسی دارد. در این ساعت هوشمند امکان ایجاد واچ فیس دلخواه با استفاده از تصاویر روی گوشی وجود دارد.امکان روشن شدن صفحه با بالا آوردن مچ دست، قابلیت Night Mode و خاموش شدن نور صفحه جهت جلوگیری از ایجاد مزاحمت برای خواب کاربران از دیگر مواردی است که در این ساعت وجود دارد.

گزینه های آب و هوا، تایمر، آلارم، تنظیم نور صفحه نمایش و برنامه پیدا کردن گوشی از دیگر ویژگی های این ساعت هوشمند است. این ساعت هوشمند با اندروید ۶ و iOS ۹ و بالاترسازگاری دارد. ظرفیت باتری۳۰۰ میلی آمپر ساعتی است و نظارت و بررسی چرخه خواب از دیگر ویژگی های این ساعت هوشمند است.

این ساعت به طور خودکار دویدن و راه رفتن در فضای باز را تشخیص می دهد تا بتوانید حرکت کنید و ساعت همراه شما باشد. دستیار صوتی الکسا آمازون از Alexa برای دریافت سریع اخبار ، آب و هوا یا سایر اطلاعات استفاده می کند. زبان‌ قابل پشتیبانی در اعلان و پیامهای این ساعت، زبان انگلیسی است.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Redmi Watch 2 Lite(قیمت حدودی: 2 میلیون و سیصد هزار تومان)

ساعت هوشمند

این ساعت هوشمند مناسب برای آقایان و بانوان است و نوع کاربرد این محصول روزمره و ورزشی است. ابعاد قاب این ساعت ۴۱.۲x۳۵.۳x۱۰.۷ میلی‌متر و وزن آن ۳۵۰ گرم است. فرم صفحه این ساعت مستطیلی و جنس بدنه آلومینیومی است. جنس بند این ساعت سیلیکونی و نوع قفل بند سگکی قلاب‌دار است. تراکم پیکسلی صفحه نمایش۳۱۱ پیکسل بر اینچ است.

سیستم عامل این ساعت هوشمند Android Wear است و با گوشی های سیستم عامل اندروید با استفاده از برنامه Xiaomi Wear سازگار و با گوشی های سیستم ios با استفاده از برنامه Xiaomi Wear Liteسازگار است.ظرفیت باتری این محصول ۲۶۲ میلی آمپر ساعت است و قابلیت های ویژه ای مانند حسگر شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، گام شمار ، شمارش ضربان قلب, Bluetooth ۵.۰ است. زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام در این ساعت انگلیسی است.

ساعت هوشمند دوجی مدل ARES(قیمت حدودی 2 میلیون تومان)

ساعت هوشمند

ساعت هوشمند دوجی مناسب برای آقایان و بانوان است و نوع کاربری آن روزمره و ورزشی است. عرض قاب۴۵ میلی متر و وزن۴۹ گرم است. فرم صفحه این ساعت مربعی و جنس بند سیلیکونی است. نوع قفل بند سگکی ساده و رزولوشن صفحه نمایش۳۲۰x۳۲۰ است. این ساعت هوشمند با اندروید و Ios سازگاری دارد.

ظرفیت باتری این ساعت ۳۰۰ میلی آمپر ساعت است. طراحی ظاهری این ساعت بسیار ساده است ولی همین طراحی ساده می تواند توجه زیادی را به خود جلب کند و برای بسیار از طرفداران طراحی های مینیمال جذاب باشد.

 

 

 

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها