راهنمای خرید ارزان ترین ساعت های هوشمند شیائومی

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۱۶ فروردین ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 5.2 دقیقه

راهنماتو- تا همین چند وقت پیش خرید ساعت هوشمند یک جورهایی چشم و هم چشمی محسوب می شد و حتی بسیاری از افراد بدون در نظر گرفتن ویژگی های مثبت این نوع ساعت ها، فقط به خاطر ویژگی های ظاهری این نوع ساعت ها، ساعت هوشمند خریداری می کردند. اما حالا، از کودک تا پیر و از زن تا مرد به سمت خرید ساعت های هوشمند تمایل پیدا کرده اند.

به گزارش راهنماتو، برای خرید یک ساعت هوشمند کاربردی و با کیفیت اول از همه باید سقف بودجه مورد نظرتان را تعیین کنید و بعد هم بررسی کنید چه ویژگی هایی از ساعت خود انتظار دارید. برند شیائومی را می توان از مقرون به صرفه ترین برندهای موجود در بازارایران دانست. شاید به همین دلیل هم باشد که طرفداران این برند چینی در ایران بسیارند. در ادامه پنج ساعت هوشمند برند شیائومی که قیمتی بسیار پایین و کاربردی مناسب دارند معرفی کرده ام:

ساعت هوشمند شیائومیMe Mi Band 6(قیمت حدودی: یک میلیون و ششصد هزار تومان)

ساعت

این مدل ساعت هوشمند شیائومی یکی از محبوب ترین ساعت های موجود در بازار است. هم به خاطر قیمت مناسب و هم به خاطر قابلیت های مناسبی که دارد.می بندهای شیائومی به قیمت مناسب و ارائه امکانات درخور توجه مشهور هستند و لمس مستقیم تکنولوژی را برای مخاطبان خود امکان پذیر می کنند.

این نسخه ساعت هوشمند، نسخه پیشرفته تر نسل قبلی یعنی می بند 5 است. افزایش سایز نمایشگر با نرخ 50 درصد، برخورداری از سنسور اکسیژن خون، پشتیبانی از 30 فعالیت ورزشی و پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا از مهمترین ویژگی های این ساعت نسبت به ساعت نسل قبلی محسوب می شود.

فرم صفحه این ساعت بیضی و جنس بند آن پلاستیکی است. نوع قفل بند نیز از نوع سگکی ساده است. این ساعت هوشمند دارای حس‌گرهایی از جمله ژیروسکوپ، سنجش اکسیژن خون و شتاب‌سنج است.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Maimo-WT2105 (قیمت حدودی: 2 میلیون و سیصد هزار تومان)

شیائومی

ساعت هوشمند شیائومی مایموWT2105  دارای صفحه لمسی 1.69 اینچی و بندهای رنگارنگ است.عمر باتری این ساعت به مدت 10 روز است و در برابر آب مقاومت دارد. این ساعت هوشمند می تواند بر ضربان قلب نظارت 24 ساعته داسته باشد. این ساعت هوشمند دارای 13 حالت ورزشی، یادآوری های هوشمند و الکسای داخلی است.

طراحی زیبای این ساعت باعث می شود برای کاربری رسمی و ورزشی مناسب باشد. وزن این ساعت ۲۴ گرم و فرم صفحه مستطیل است. جنس بدنه این ساعت از آلیاژ آلومینیوم است و بند سیلیکون دارد. , قاب پایین PC+ABS ضدآب است و می توان گفت از محبوب ترین ساعت های شیائومی است.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Redmi Watch 2 Lite(قیمت حدودی: 2 میلیون و چهارصد هزار تومان)

اسمارت واچ

این ساعت هوشمند به شیوه ای طراحی شده که برای آقایان و خانومها مناسب است. از این ساعت می توان در امور روزمره و فعالیت های ورزشی استفاده کرد. ابعاد قاب۴۱.۲x۳۵.۳x۱۰.۷ میلی‌متر و وزن آن ۳۵۰ گرم است. فرم صفحه این ساعت مستطیلی و جنس بدنه آلومینیوم است. جنس بند سیلیکونی و نوع قفل بند سگکی قلاب‌دار است.

تراکم پیکسلی صفحه نمایش۳۱۱ پیکسل بر اینچ است و از GPS برخوردار است. سیستم عامل این ساعت هوشمند Android Wear است و با گوشی های سیستم عامل اندروید با استفاده از برنامه Xiaomi Wear و با گوشی های سیستم ios با استفاده از برنامه Xiaomi Wear Lite سازگاری دارد.

این ساعت دارای بلوتوث وحس‌گر اثر انگشت روی قاب پشتی است. ظرفیت باتری۲۶۲ میلی آمپر ساعت است و از زبان انگلیسی پشتیبانی می کند.

ساعت هوشمند شیائومی مدل EMD 2022 GLOBAL 2 LITE(قیمت حدودی: 2 میلیون و پانصد هزار تومان)

اسمارت واچ شیائومی

این نوع ساعت هوشمند برای آقایان و بانوان مناسب است ولی به لحاظ طراحی زیبا به شکلی طراحی شده که برای امور رسمی و روزمره و ورزشی کاربری دارد.فرم صفحه این ساعت هوشمند مستطیلی است. جنس بند این ساعت سیلیکونی و نوع قفل سگکی ساده است.

این ساعت هوشمند سازگار با گوشی های سیستم عامل اندروید با استفاده از برنامه Xiaomi Wear و سازگار با گوشی های سیستم ios با استفاده از برنامه Xiaomi Wear Liteاست. ساعت هوشمند شیائومی دارای بلوتوث و حس‌گرهایژیروسکوپ،سنجش اکسیژن خون، شمارشگر ضربان قلب و گام شمار است.

ساعت هوشمند شیائومی مدل MI BAND 7 PRO(قیمت حدودی: سه میلیون و نهصد هزار تومان)

ساعت های هوشمند

این ساعت هوشمند شیائومی برای آقایان و بانوان مناسب است و کاربری رسمی، روزمره و ورزشی دارد. ابعاد قاب۴۴x۲۸x۱۱ میلی‌متر است. وزن این ساعت ۲۵ گرم و فرم صفحه مستطیل است. جنس شیشه این ساعت Gorilla Glass ۳ و جنس بدنه پلیمری و جنس بند سیلیکونی است.

این ساعت دارای صفحه نمایش رنگی و لمسی است. امکان کنترل سطح اکسیژن خون و کنترل موسیقی (Music Player)از دیگر ویژگی های این ساعت هوشمند است. اندازه صفحه نمایش۱.۶۴ اینچ و رزولوشن صفحه نمایش۱۹۲x۴۹۰ است. تراکم پیکسلی صفحه نمایش۳۲۶ پیکسل بر اینچ و نوع صفحه نمایش  AMOLED سایز ۱.۶۴ اینچ است. این ساعت از فناوری‌ GPS برخوردار است و با سیستم عامل های اندروید و iOSسازگاری دارد.

از دیگر ویژگی های این ساعت می توان به اتصال بلوتوثی و حسگر نور محیط و ژیروسکوپ در کنار سنجشگر اکسیژن و شتاب سنج برخوردار است. از همه مهمتر این که شمارشگر ضربان قلب دارد. نوع باتری این ساعت غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۲۳۵ میلی آمپر ساعت (شارژ کامل در ۱ ساعت) است.

 

 

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها