راهنمای خرید بهترین جارو شارژی های ایستاده

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۱۶ فروردین ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 5.3 دقیقه

راهنماتو-جاروشارژی ها طرفداران زیادی دارند. اما برخی از افراد تصور می کنند که جاروشارژی ها صرفا جاروهای دستی کوچک هستند و ظاهری ساده دارند. اگر شما هم اینطور فکر می کنید یا اهل سر زدن به بازار لوازم خانگی نیستید یا خیلی وقت است بازار جاروهای شارژی را رصد نکرده اید. این روزها جاروهای شارزی انواع و اقسام زیادی دارند و برخی مدل ها نیز عصا یا دسته دارند.  

به گزارش راهنماتو، جاروشارژی های ایستاده زیادی در بازار وجود دارد که تنوع قیمت بالایی هم دارند، با این وجود بین همه جاروشارژی ها من برای شما پنج جاروشارژی را گلچین کرده ام که از گران قیمت به ارزان قیمت طبقه بندی شده اند. در ادامه نگاهی داریم به این فهرست:

جارو شارژی شیائومی مدل Mi G10(قیمت حدودی: 18 میلیون و پانصد هزار تومان)

جارو شارژی

این مدل جارو شارژی شیائومی به شکل دستی و عصائی قابل استفاده است. این جاروشارژی دارای صفحه نمایشی با کیفیت بالا است. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به مکش قدرتمند 150AW,  و گشتاور هوشمند جهت استفاده بر روی سطوح مختلف مانند فرش و ... ,دارد.

این جارو شارژی دارای مخزن مغناطیسی , 65 دقیقه زمان استفاده مداوم و باتری قابل تعویض است. همچنین دارای سیم پیچ ضد مو است که از پیچیدن مو در اطراف برس جلوگیری می کند. این جاروشارژی دارای محفظه ی آب مغناطیسی است و 99 درصد گرد و غبار را به شکل کامل از بین می برد.

از قابلیت‌های این جارو شارژی می توان به قابلیت تنظیم توان، فیلتر قابل شست‌وشو و دسته تاشو اشاره کرد. نوع اتصال این جارو به منبع تغذیه، بی‌سیم است و در ابعاد۲۵۶x۲۱۴x۱۲۸۶ سانتی‌متر طراحی شده است. توان مکش این جاروبرقی ۱۵۰ و قدرت موتور۴۵۰ است. ظرفیت باتری این محصول ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است. وزن این جاروشارژی چهار کیلوگرم است.

جارو شارژی عصایی آ ا گ مدل QX9-1-40GG(قیمت حدودی: 13 میلیون و پانصد هزار تومان)

جارو

این جاروشارژی از برند سرشناس و محبوب آ ا گ را می توان یکی از بهترین جاروشارژی ها برای خانواده های بزرگ دانست. مدت زمان مورد نیاز برای شارژ کامل این جاروشارژی ۳.۵ ساعت است و از سری قابل تعویض برخوردار است. از امکانات این جارو شارژی می توان به امکان جداشدن از بدنه و دستگاه نمایش وضعیت(نشانگر LED) اشاره کرد.

از دیگر قابلیت‌های این محصول می توان به قابلیت تنظیم سرعت اشاره کرد. این جارو دارای فیلتر بهداشتی است و اتصال آن به درگاه شارژ از نوع بی سیم است. ولتاژ باتری این محصول ۲۱.۶ و ظرفیت مخزن آن سه لیتر است. این جارو شارژی تا ۵۰ دقیقه به کاربران خدمات می دهد. نوع باتری Li-Ion و ظرفیت مخزن سه لیتر است. وزن این جاروبرقی ۲۷۵۰ گرم است.

جارو شارژی بوش مدل BCH86PET1(قیمت حدودی: 11 میلیون و پانصد هزار تومان)

بوش جارو شارژی

این مدل جارو شارژی بوش دارای کیت اکسسوری حیوانات خانگی برای جمع کردن سریعتر مو در حیوانات خانگی است و قدرت مکش بالا با توان ۲۸ ولت تایم دارد. کارکرد این جاروشارژی به صورت مرحله ای تا ۶۰ دقیقه است و در حالت کارکرد به صورت مداوم تا ۳۵ دقیقه توان کار دارد. این محصول دارای سنسور کنترل مخزن زباله جهت تمیز کردن به موقع مخزن است. این دستگاه دارای نمایشگر میزان شارژ باتری است و البته باتری لیتیومی با طول عمر و کارکرد بالا نیز دارد. قدرت مکش این جارو در سه حالت تنظیم می شود و نوع اتصال به منبع تغذیهدر این محصول با سیم است. ولتاژ باتری۲۸ و ابعاد۲۶۰x۱۸۰x۱۱۷۰ سانتی‌متر است. نوع باتری این جارو لیتیومی و قدرت موتور۱۴۵ است. وزن این جارو برقی 5 کیلوگرم است.

جارو شارژی بوش مدل BBHF216(قیمت حدودی: 7 میلیون تومان)

خرید جارو

جاروشارژی بوش دارای باطری لیتیومی قوی برای استفاده مداوم با طول عمر بالا است. این جاروشارژی نیاز به مدت زمان شارژ کمتری نسبت به دیگر مدلهای جاروشارژ بوش دارد. برس Electro برای تمیز کردن انواع سطوح کف دارای دو سطح قدرت فیلتر است. این محصول دارای یک نازل منعطف برای کارایی بهتر گوشه ها و کناره ها و زیر مبلمان است و از  فناوری Easy Clean System ( نیز برخوردار است.

مدت زمان کارکرد این محصول تا ۳۶ دقیقه است و مدت زمان لازم برای شارژ کامل ۴ تا ۵ ساعت در حالت ایستاده است. از ویژگی های فنی این محصول می توان به سری قابل تعویض اشاره کرد. محدوده میزان شارژدهی باتری این محصول بیشتر از ۲۰ دقیقه است. فیلتر این جاروشارژی قابل شست‌وشو است.

نوع اتصال به منبع تغذیه در این محصول بی سیم و میزان شارژدهی باتری ۳۶ ساعت است. نوع باتری Li-Ion و قدرت موتور۱۶ وات است. وزن این جارو 2 کیلو و 500 گرم است.

جارو شارژی درما مدل DX115C(قیمت حدودی: یک میلیون و هفتصد هزار تومان)

جارو شارژِ درما

جارو شارژی درما دارای سری قابل تعویض است. فیلتر این جاروبرقی هم قابلیت شستشو دارد. نوع اتصال این محصول به منبع تغذیه باسیم است و در ابعاد۵۶۰x۱۳۰x۱۲۰ سانتی‌متر به فروش می رسد. قدرت موتور این محصول ۶۰۰ و وزن آن یک کیلو و پانصد گرم است. این جارو را می توان از مقرون به صرفه ترین جاروشارژی های ارزان قیمت بازار دانست که در کنار قیمت مناسب، کیفیت بسیار بالایی دارد.

طراحی ظاهری این جاروشارژی هم در کنار زیبا بودن، به لحاظ ارگونومیک بودن در شرایط قابل قبولی قرار دارد. بنابراین اگر قصد دارید یک جاروشارژی در رنج قیمت یک و نیم تا دو میلیون تومان بخرید، وقت را تلف نکنید چون ممکن است قیمت ها افزایش قابل توجهی داشته باشند.

 

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها