راهنمای خرید بهترین هدفونهای بیسیم سونی

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۱۹ فروردین ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 4.5 دقیقه

راهنماتو- برند سونی را می توان از پرطرفدارترین برندهای موجود در بازار فناوری دانست. این برند دارای نمونه محصولات متعدد و جذابی برای کاربران است. با این وجود یکی از محبوب ترین محصولات این برند هدفونهای بی سیم هستند. هدفونهایی که برخی قابلیت مکالمه، نویز کنسلینگ و دیگر ویژگی های مثبت را دارد.

به گزارش راهنماتو، هدفونهای بی سیم سونی با قیمت های مختلفی در بازار ایران موجود است. برای انتخاب برترین هدفونهای موجود در بازار می توانید از فهرستی که من برای شما گلچین کرده ام استفاده کنید. این فهرست شامل پنج گزینه است و برای تمامی سلیقه ها حداقل یک گزینه دارد.

هدفون بی سیم سونی مدل WF-1000XM4(قیمت حدودی: 12 میلیون تومان)

هندزفری

این هدفون بی سیم از نوع داخل گوشی و آکوستیک است. نوع اتصال این هدفون بی سیم و قطر درایور6 میلی متر است. این محصول به فناوری نویز کنسلینگ فعال یا ANC مجهز است. این مدل از هدفون بی سیم سونی، میکروفون و قابلیت حذف صدای باد هنگام دویدن را داراست و میکروفون دوگانه برای حذف نویز در هر ایرباد دارد.

البته این هدفون قابلیت حذف نویز میکروفون را ندارد. نسخه بلوتوث5.2 و شارژدهی حداکثر 12 ساعتی از دیگر ویژگی های این محصول است. البته این محصول در حالت منکالمه حداکثر 5.5 ساعت جوابگو است البته به شرط روشن بودن فناوری حذف نویز, همچنین در حالت خاموش بودن حذف نویز تا حداکثر 6 ساعت در حالت مکالمه باتری خواهد داشت و این مدت زمان به حداکثر 8 ساعت حالت پخش صدا با وشن بودن حذف نویز می رسد.

زمان موردنیاز شارژ شدن، حدودا 1.5 ساعت (ایرباد) و حدودا 3 ساعت (محفظه شارژ) است. این هدفون به فناوری مقاومت در برابر آب و رطوبت IPX4نیز مجهز است. از امکانات دیگر این محصول می توان به اپلیکیشن اختصاصی سونی برای تنظیم و شخصی‌سازی صدا و پشتیبانی از محتوای Hi-Resاشاره کرد. این هدفون دارای قابلیت اتصال سریع به گوشی‌های اندرویدی است. وزن این هندزفری41 گرم (ایرباد و محفظه شارژ) و 7.3 گرم (هر ایرباد) است.

هدفون بی سیم سونی مدل WF-1000XM3(قیمت حدودی:9 میلیون تومان)

هدفون

ابعاد و وزن این هدفون سونی142 × 119 × 63 میلی متر و وزن آن 99 گرم است و برای مکالمه , ورزش و کاربری عمومی کاربرد دارد. جنس بدنه این محصول از پلاستیک و سیلیکون است و در برابر آب و گردوغبار مقاومت دارد. نوع رابط این هدفون بلوتوث نسخه 5.0 است و میکروفون دارد.

این هدفون بی سیم دارای پورت USBو دستیار صوتی است و محدوده فرکانس پاسخ‌گویی20-20000 هرتز است. این محصول با باتری لیتیومی تا 4 ساعت در حالت نویز کنسلینگ روشن و 4.5 ساعت در حالت نویز کنسلینگ خاموش بازدهی دارد.

هدفون بی‌سیم سونی Sony Linkbuds(قیمت حدودی: 6 میلیون تومان)

سونی هندزفری

حالت قرارگیری این هدفون درون گوشی (In-Ear)ونوع کاربری مکالمه, موسیقی و ورزشی است. وزن کیس شارژ حدود 35 گرم, وزن هر ایرباد حدود 4.8 گرم است. سطح محافظتی هدفون در برابر پاشش آب و قطرات عرق IPX4است. محدوده پاسخگویی فرکانس هدفون20 هرتز تا 20000 هرتز و قطر درایور هدفون 5 میلی‌متر است. این محصول ویژگی حذف نویز فعال دارد. این محصول فاقد نشانگر LED هدفون است.

این هدفون با کیس شارژ  USB Type C شارژ می‌شود. در هنگام استفاده از این محصول، با 5 دقیقه شارژ تا یک ساعت موسیقی گوش خواهید کرد. مدت زمان شارژ شدن هدفون 2 ساعت است و به  فناوری Precise Voice Pickup برای کنترل بهینه میکروفون‌ها مجهز است. این محصول اسپیکر هدفون دارد و از دستیار صوتی هدفون پشتیبانی می کند.

هدفون بی سیم سونی مدل WF-XB700(قیمت حدودی: 5 میلیون تومان)

هدفون وایرلس

این هندزفری ارگونومی و طراحی قابل قبولی دارد ولی فاقدNFC  است.بلوتوث این محصول نسخه 5.0 است و به مقاومت در برابر آب و گردوغبار با استاندارد ضد آب IPX4مجهز است. وزن این محصول 45.9 گرم است و از مدل های توگوشی است.این هدفون ارگونومی قابل قبولی هم دارد و با وجود این که نسبتا به مدلهای پیشین گران قیمت تر است، اما کیفیت قابل قبولی دارد.

هدفون بی سیم سونی مدل WF-SP800N(قیمت حدودی: 4 میلیون تومان)

هندزفیری

این هدفون دارای قابلیت شارژ شدن از طریق کابل Type Cاست. مدت زمان شارژدهی کیف شارژ حداکثر 18 ساعت و مدت زمان شارژدهی هدفون در صورت فعال بودن گزینه حذف نویز ۹ ساعت و با غیر فعال بودن آن تا ۱۳ ساعت است. وزن هر یک گوشی 9.8 گرم است و بلوتوث نسخه 5.0 هم دارد.

قطر درایو6 میلیمتر است و قابلیت مکالمه نیز دارد. این محصول در برابر رطوبت و عرق مقاومت دارد و قابلیت حذف نویزنیز دارد.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها