راهنمای خرید کولر گازی های زیر 50 میلیون تومان

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 4.6 دقیقه

راهنماتو-کولر گازی در فصل گرم یک موهبت واقعی است. درواقع وقتی هوا از حدی مشخص گرم تر می شود فقط کولر گازی می تواند از پس گرمای هوا بر بیاید، به همین دلیل نیز یک فهرست تهیه کرده ام که برای خرید کولرگازی های کمتر از 50 میلیون تومان مناسب است. شاید بد نباشد بگویم که بهتر است هر چه زودتر تصمیم بگیرید که کولرگازی دلخواهتان را بخرید چون قیمت ها لحظه به لحظه بالاتر می رود.

به گزارش راهنماتو، این فهرست شامل گزینه های متعددی برای خرید است که می توانید بر اساس دلخواهتان کولر گازی ایده آل خود را خریداری کنید:

کولر گازی 36 هزار بلواستار مدل HW36CXYFA3-01(قیمت حدودی 50 هزار تومان)

کولر گازی

این کولر گازی دارای یک عدد  کمپرسور با کارایی سرما بخشی است. رده مصرف انرژی در این کولر گازی A است و نوع برد الکترونیکی کمپرسوردور ثابت است. ظرفیت سرمایش-گرمایش کولر۳۶۰۰۰ و میزان پرتاب باد۱۰-۱۵ است. نوع برق مصرفی این محصول تک فاز و توان آن ۲۵۵۰ وات است.

حداقل دما درجه۲۰ سانتی گراد و حداکثر دما۵۵ درجه سانتی گراد است. این محصول دارای فيلتر كاتاليست سرما، فیلتر كربن، فيلتر گرد وغبار و فيلترHEPA است. مدل چرخش و نوسان هوا در این محصول چرخش چهار بعدی است. این کولرگازی یک عدد پنل دارد. جنس پنل داخلی پلی اورتان و میزان صدای پنل داخلی۴۳ است. نوع آب و هوای سازگار با این کولر گازی معتدل و گرم است و دستگاه نمایش وضعیت LED دارد. از امکانات این  کولر گازی می توان به امکان تصفیه هوا اشاره کرد.

کولر گازی زانتی مدل ZMSB-30HO1RAAA(قیمت حدودی: 49 میلیون و هشتصد هزار تومان)

زانتی

کولر گازی زانتی دارای یک عدد کمپرسور است و کارایی سرمایش و گرمایش دارد. رده مصرف انرژی A است. نوع برد الکترونیکی کمپرسور دور ثابت است و ظرفیت سرمایش و گرمایش کولر۳۰۰۰۰ است. نوع برق مصرفی این کولر گازی تک فاز و توان ان ۲۰۱۵ وات است. حداقل دما۱۷ درجه سانتی گراد و حداکثر دما۳۷ درجه سانتی گراد است.

این کولرگازی یک عدد پنل پلاستیکی دارد. ابعاد پنل داخلی۲۰x۳۵x۱۳۰ است و می توان گفت این کولر گازی به لحاظ ظاهری هم نمره خوبی می گیرد.

کولر گازی 18 هزار اینورتر کنوود مدل ACI 18(قیمت حدودی: 48 میلیون و هفتصد هزار تومان)

کنوود

این کولر گازی یک عدد کمپرسور اینورتر با کارایی سرمایش و گرمایش دارد و از نشانگر دمای محیط هم برخوردار است. نوع برد الکترونیکی کمپرسوراینورتر است و ظرفیت سرمایش-گرمایش کولر۱۸۰۰۰ است. میزان پرتاب باد۱۵متر و نوع برق مصرفی تک فاز است.

توان این کولر گازی ۱۶۴۵ وات و حداقل دما-۲۰ درجه سانتی گراد و حداکثر دما۶۰ درجه سانتی گراد است. این عملکرد با خشک کردن داخل تبخیر کننده باعث جلوگیری از کپک زدن آن و بوی ناخوشایند می شود. همچنین این کولرگازی دارای سیستم تمیزکننده خودکار، برای تمیز نگه داشتن فیلترها و جلوگیری از رشد باکتری ها است.

 این کولرگازی دارای عملکرد سریع سرمایش است که دمای محیط را به سرعت به دمای ایده آل می رساند. این کولر گازی یک عدد پنل دارد. جنس پنل داخلی از فلز و پلاستیک و ابعاد پنل داخلی۲۲.۷x۹۵.۲x۳۱ است. این کولر گازی هوای خنک را تا ۱۵متر در سرتاسر محیط پخش می کند.

کولر گازی 12 هزار پاکشوما مدل MPR-12C( قیمت حدودی: 25 میلیون و پانصد هزار تومان)

کولر گازی

این کولر گازی دارای یک عدد  کمپرسور روتاری است و رده مصرف انرژی این محصول A است. نوع برد الکترونیکی کمپرسور دور ثابت و ظرفیت سرمایش-گرمایش کولر۱۲۰۰۰ است. محدوده ظرفیت سرمایش این کولر گازی ۱۲۰۰۰ و میزان پرتاب باد۱۲ بود. نوع برق مصرفی این کولر گازی تک فاز و بازدهی سرمایش EER۸.۴۹ است. توان مصرفی این کولر گازی ۳۵۰۰ وات است.

حداقل دما۱۷ درجه سانتی گراد و حداکثر دما۳۰ درجه سانتی گراد است. این کولر گازی دارای فیلتر هپا پلاسما و سیستم پاک کنندگی خودکار است. مدل چرخش و نوسان هوا در این کولر گازی پرتاب سه بعدی است. این کولر گازی یک عدد پنل دارد. جنس پنل داخلی فلز و پلاستیک است. ابعاد یونیت خارجی۳۰x۷۷x۵۵.۵ سانتی‌متر و میزان صدا پنل داخلی۳۵ است. وزن یونیت خارجی۳۴ کیلوگرم است و از سیستم Powerful Cooling جهت تسریع در خنک شدن محیط برخوردار است.

کولر گازی 12 هزار هایسنس مدل HRH-12TQ(قیمت حدودی: 20 میلیون و پانصد هزار تومان)

هاینس

این کولر گازی دارای یک عدد کمپرسور از  نوع روتاری با کارایی سرمایش و گرمایش است. رده مصرف انرژی این کولر گازی A و نوع برد الکترونیکی کمپرسور دور ثابت است. ظرفیت سرمایش و گرمایش کولر۱۲۰۰۰ و نوع برق مصرفی تک فاز است. میزان مصرف برق۵.۸ است. ابعاد یونیت خارجی۷۱.۵x۲۴x۴۸.۲ و نوع آب و هوای سازگار با این کولر گازی معتدل و گرم است.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها