راهنمای خرید یخچال فریزر دوقلو اسنوا تا 40 میلیون

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 5.5 دقیقه

راهنماتو-اگر قصد خرید یخچال فریزرهای دوقلو برند ایرانی اسنوا را دارید، این مطلب مخصوص شما است. یخچال و فریزرهای دوقلو اسنوا دارای ویژگی های بسیاری هستند که از مهمترین این ویژگی ها می توان به کارکرد قدرتمند و کیفیت بالا اشاره کرد.

به گزارش راهنماتو، یخچال و فریزرهای دوقلو اسنوا را می توان از جمله محصولات پر طرفدار بازار دانست. در ادامه 5 یخچال و فریزر دوقلو و پرطرفدار اسنوا را به شما معرفی خواهم کرد:

یخچال و فریزر دوقلو 36 فوت اسنواSN6-0190SW(قیمت حدودی: 40 میلیون تومان)

یخچال و فریزر دوقلو

نمودار مصرف انرژی این یخچال و فریزر دوقلو A+ و نوع یخچال و فریزر دوقلو است. گنجایش یخچال۳۶۸ و گنجایش فریز۲۷۰ لیتر است.گنجایش کل این یخچال و فریزر ۶۳۸ لیتر است. گنجایش کل این یخچال و فریزر دوقلو ۳۶ فوت است. ارتفاع این یخچال و فریزر ۱۸۰ سانتی‌متر و عمق آن ۶۹ سانتی‌متر و پهنا۱۱۹ سانتی متر است.

از امکانات یخچال می توان به نمایشگراشاره کرد. تعداد طبقات یخچال و فریزر اسنوا ۵ عدد و تعداد طبقات درب یخچال۴ عدد است. این یخچال و فریزر ۲ عدد کشو دارد. جهت باز شدن درب یخچال به سمت راست است و  کشوها قابلیت تنظیم دما و رطوبت دارند. از امکانات فریزر می توان به یخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب) اشاره کرد. این یخچال و فریزر۲ طبقه در بخش درب فریزر و ۵ کشوی فریزر دارد. جهت باز شدن درب فریزر این محصول به سمت چپ است.

یخچال و فریزر دوقلو 36 فوت اسنوا SN5-0190TI(قیمت حدودی: 41 میلیون تومان)

یخچال و فریزر دوقلو اسنوا

نمودار مصرف انرژی این یخچال و فریزر A+ و گنجایش یخچال۳۶۸ لیتر و گنجایش فریز۲۷۰ لیتر است. گنجایش کل این یخچال و فریزر۶۳۸ لیتر و گنجایش کل ۳۶ فوت است. ارتفاع۱۸۰۰ سانتی‌متر، عمق۶۹۰ سانتی‌متر، پهنا۱۱۹۰سانتی متر و محدوده گنجایش کل به لیتر۵۵۱ تا ۷۰۰ است.

از امکانات یخچال می توان به نمایشگر اشاره کرد. این محصول ۵ طبقه یخچال و ۴ درب دارد. تعداد کشو۲ عدد و جهت باز شدن درب یخچال به سمت راست است. از امکانات فریزر می توان به یخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب) اشاره کرد. این محصول فاقد طبقات فریزر است. تعداد طبقات درب فریزر۲ عدد و تعداد کشوهای فریزر۵ عدد است. جهت باز شدن درب فریزر در این یخچال و فریزر دوقلو به سمت چپ است.

یخچال و فریزر دوقلو 38 فوت اسنواS5-1190GW (قیمت حدودی: 43 میلیون و هفتصد هزار تومان)

یخچال و فریزر

نمودار مصرف انرژی در این یخچال و فریزر دوقلو A+ و نوع یخچال دوقلو است. وزن این  یخچال و فریزر ۱۴۰ کیلوگرم و نوع مقاومت در برابر برفک نوفراست. گنجایش یخچال۳۸۷ و  گنجایش فریز۳۸۸ لیتر است. گنجایش کل به لیتر۶۴۴ و گنجایش کل به فوت۳۸ فوت است.

ارتفاع این یخچال و فریزر۱۸۰ سانتی‌متر و عمق آن ۶۰ سانتی‌متر و پهنا۱۲۰ سانتی متر است. محدوده گنجایش کل این یخچال۵۵۱ تا ۷۰۰ لیتر و دارای نمایشگر است. این یخچال و فریزر دارای فیلتر تصفیه آب است و بدون برفک کار می کند. این یخچال و فریزر از اخطار باز ماندن درب و آبسردکن برخوردار است. تعداد طبقات یخچال۵ و تعداد طبقات درب یخچال۴ عدد است.

تعداد کشوها ۲ عدد است. ابزار روشنایی این یخچال و فریزر لامپ یخچال است و آبریز متصل به آب شهری و قابلیت سرمایش سریع دارد.  فیلتر تصفیه هوای نانو کربن دوگانه از دیگر ویژگی های این محصول است و از امکانات فریزر می توان به کارکرد بدون برفک اشاره کرد.

این یخچال و فریزر دارای ۲ طبقه فریزر است و۶ طبقه در درب فریزر هم دارد. تعداد کشوی فریزر نیز ۵ عدد است. از سایر ویژگی‌های فریزر می توان به یخساز دستی پرتابل و قابلیت انجماد سریع اشاره کرد.

یخچال و فریزر دوقلو 38 فوت اسنواS5-1190SS S6(قیمت حدودی: 43 میلیون و نهصد هزار تومان)

یخچال و فریزر

نمودار مصرف انرژی A+ و نوع یخچال، دوقلو است. وزن این یخچال و فریزر ۱۴۰ کیلوگرم و نوع مقاومت در برابر برفک نوفراست. گنجایش یخچال۳۸۷ لیتر و گنجایش فریز۳۸۸ لیتر است. گنجایش کل این محصول۶۴۴ لیتر است. گنجایش کل به فوت ۳۸، ارتفاع۱۸۰ سانتی‌متر؛ عمق۶۰ سانتی‌متر و پهنا۱۲۰ است. محدوده گنجایش کل به لیتر۵۵۱ تا ۷۰۰ است و از امکانات یخچال می توان به نمایشگر LED اشاره کرد.

این یخچال و فریزر به فیلتر تصفیه آب مجهز و فاقد برفک است. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به آبسرد کن و هشدار باز بودن درب یخچال اشاره کرد. این محصول دارای۵ طبقه یخچال است و تعداد طبقات درب یخچال۴ عدد است. این یخچال فریزر تعداد کشو های این یخچال وفریزر دو قلو، ۲ عدد است و دوطبقه فریزر هم دارد. از سایر ویژگی‌های فریزر می توان به یخساز دستی پرتابل قابلیت انجماد سریع اشاره کرد.

یخچال و فریزر دوقلو 38 فوت اسنوا SN5-1193GW(قیمت حدودی: 44 میلیون تومان)

یخچال و فریزر

نمودار مصرف انرژی در این یخچال و فریزر دوقلو A+ و نوع یخچال دوقلو است. وزن این محصول ۱۴۰ کیلوگرم و نوع مقاومت در برابر برفک نوفراست. گنجایش یخچال۳۸۷ و گنجایش فریز۳۸۸ گنجایش کل به لیتر۶۴۴ و گنجایش کل به فوت۳۸ فوت است. ارتفاع این محصول ۱۸۰ سانتی‌متر و عمق۶۰ سانتی‌متر و پهنا۱۲۰ سانتی متر است.

محدوده گنجایش کل به لیتر۵۵۱ تا ۷۰۰ است و از امکانات یخچال می توان به بدون برفک بودن اشاره کرد. این یخچال و فریزر دارای نمایشگر و اخطار باز ماندن درب است.  آبسردکن و فیلتر تصفیه آب از دیگر ویژگی های این محصول است. تعداد طبقات یخچال۵ و تعداد طبقات درب یخچال۴ عدد است. این محصول دو عدد کشو دارد.

از سایر ویژگی‌های یخچال می توان به آبریز متصل به آب شهری،  قابلیت سرمایش سریع،  فیلتر تصفیه هوای نانو کربن دوگانه اشاره کرد. این فریزر از نوع بدون برفک است و دو طبقه فریزر دارد. تعداد طبقات درب فریزر۶ عدد و تعداد کشوهای فریزر نیز ۵ عدد است. از سایر ویژگی‌های فریزر می توان به یخساز دستی پرتابل و قابلیت انجماد سریع اشاره کرد.

 

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها