(ویدئو) مولتی کوپتری که نیاز به گواهی نامه خلبانی ندارد!

  • فریبا شاه نوری فریبا شاه نوری
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پارسینه نوشت؛ هگزا یک مولتی کوپتر الکتریکی با کابین تک سرنشینه فیبر کربنی ساده و سبک وزن است، دارای چهار شناور فرود مناسب برای خشکی یا آب، و یک سیستم کنترل بسیار ساده است.

برخلاف هلیکوپتر که پرواز آن پیچیده و دشوار است، هگزا 432 پوندی (196 کیلویی) واقعاً مانند یک پهپاد بزرگ است که در آن صندلی دارد. یک کنترلر پرواز و مجموعه ای از حسگرها بیشتر پرواز را برای شما انجام می دهند. مولتی کوپتر می تواند با فشار یک دکمه بلند شود و فرود بیاید و اگر خلبان رها کند، در موقعیت قفل شده با GPS و ارتفاع پایدار شناور می شود. اگر خلبانی واقعاً ترسیده باشد یا شروع به ایجاد مشکل کند، کارکنان زمینی می‌توانند با کنترل‌کننده‌های دستی مسئولیت را بر عهده بگیرند و آن‌ها را پایین بیاورند.

به طور غیر معمول، Hexa یک بسته باتری مرکزی ندارد. در عوض، دارای 18 باتری کوچک است که یکی در زیر هر روتور متصل می شود. از آنجایی که هگزا، مولتی کوپتر تحت طبقه بندی فوق سبک قدرتی پرواز می کند (به این معنی که نیازی به گواهینامه یا گواهینامه خلبانی ندارد)، شما محدود به پرواز در ارتفاع زیر 700 فوت یا 1200 فوت در برخی مکان ها خواهید بود.

فریبا شاه نوری
فریبا شاه نوری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها