جذاب ترین هدیه ها برای روز دختر

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.5 دقیقه

راهنماتو- تا روز دختر و ولادت حضرت معصومه چیز زیادی باقی نمانده است. آیا به دنبال هدیه ای غافلگیر کننده برای دختر، خواهرزاده، برادرزاده و یا خواهر خود می گردید؟ ما در اینجا بهترین پیشنهادها را برای شما داریم.

1- پاوربانک

به گزارش راهنماتو، اگر دختر زندگی شما از علاقمندان به ابزارهای دیجیتال است، یک پاوربانک می تواند گزینه ای مناسب برای هدیه دادن به او باشد. پاوربانک در زمانی که به شارژر دسترسی ندارد و مخصوصا در هنگام سفر ابزاری بسیار کاربردی خواهد بود. در واقع با در اختیار داشتن یک پاور بانک، هیچ گاه نگران تمام شدن باتری تلفن همراه خود نخواهد بود. پاوربانک ها معمولا سبک هستند و حمل کردن آنها ساده است. ارزان ترین پاوربانک موجود در بازار حدودا 100 هزار تومان و گران ترین آن حدود 4 میلیون تومان قیمت دارد. در هنگام خرید پاور بانک باید به نکاتی همچون ظرفیت پاور بانک، تعداد درگاه های خروجی و دستگاه های  سازگار توجه کرد.

 پاوربانک

2- اتو موی چند کاره

یکی دیگر از هدایای که هر دختری را خوشحال می کند، اتوی مو است. اگر دختر زندگی شما موهای وزی دارد و دوست دارد موهای صافی داشته باشد، هدیه دادن یک اتوی مو به او قطعا برایش لذت بخش خواهد بود. برعکس در صورتی که دوست دارد موهای خود را فر کند، می توانید یک ویو به او هدیه دهید. می توان گفت هیچ دختری در دنیا نیست که این لوازم کاربردی تزئین مو را دوست نداشته باشد. همچنین می توانید با هدیه دادن یک اتوی مو چند کاره با قابلیت صاف و فر کردن موها، او را بیش از حد خوشحال کنید. در هنگام خرید اتوی مو باید به مواردی مانند حداکثر دمای قابل پشتیبانی، قابلیت تنظیم دما و جنس صفحات توجه کنید. قیمت اتو مو در بازار از 60 هزار تومن (اتوموهای مسافرتی) تا 20 میلیون تومان متفاوت است.

اتو موی چند کاره

3- عروسک

صرف نظر از سن، اکثر دختران به عروسک علاقه زیادی دارند و می توان گفت هر دختری چه خردسال و چه جوان، با هدیه گرفتن عروسک ذوق می کند. عروسک های متنوعی در بازار وجود دارد که می توان با توجه به ظاهر و روحیات دختر زندگیتان، عروسک مناسبی برای او خریداری کنید.

عروسک

4- لوازم آرایش

اگر قصد دارید برای یک دختر جوان هدیه بخرید، لوازم آرایش یکی از گزینه هایی است که قطعا باعث خوشحالی او می شود. انواع ریمل، خط چشم، رژ لب، پنکیک، کرم پودر و سایه از جمله لوازم آرایشی پرطرفدار در بین دختران است. به غیر لوازم آرایش صورت، می توانید با هدیه دادن انواع لاک، ست مانیکور و پدیکور، برچسب ناخن و حتی کرم های مراقبت از پوست مانند کرم ضد آفتاب، روشن کننده و برنزه کننده نیز دختر زندگی خود را خوشحال کنید.

لوازم آرایش

5- عطر و ادکلن

خرید عطر و ادکلن زنانه می تواند انتخابی مناسب برای هدیه دادن به خانم ها باشد. اگر دختر زندگیتان را خوب می شناسید و با روحیه، سلیقه و رایحه مورد علاقه او آشنایی دارید، هدیه دادن عطر مورد پسند او بدون شک جزء یکی از بهترین هدایا برای او محسوب می شود. در هنگام خرید عطر به عنوان هدیه، توجه به سلیقه فرد مورد نظر از اهمیت بالایی برخوردار است. امروزه عطرها علاوه بر بوی خوش، ظاهر بسیار زیبایی دارند و گیرنده هدیه را به وجد می آورند. 

 عطر و ادکلن

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها