راهنمای خرید ساعت هوشمند هواوی برای تمامی بودجه ها

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 5.6 دقیقه

راهنماتو-برند هواوی از محبوب ترین برندهای چینی است که در زمینه تولید ساعت هوشمند فعالیت می کند. اما انتخاب یک ساعت هوشمند کاربردی کار ساده ای نیست. برای انتخاب بهترین ساعت هوشمند هواوی برای شما مجموعه ای از ساعت ها را گلچین کرده ام، که در ادامه به شما معرفی می کنم.

به گزارش راهنماتو، برای انتخاب ساعت هوشمند هواوی گزینه های زیادی وجود دارد اما من برای شما پنج گزینه را گلچین کرده ام. با نگاهی به این فهرست شاید خرید ساعت هوشمند برای شما ساده تر شود:

ساعت هوشمند هوآوی مدل Band 6بند سیلیکونی(قیمت حدودی: یک میلیون و پانصد هزار تومان)

ساعت هوشمند

این ساعت هوشمند برای آقایان و بانوان مناسب است و نوع کاربری آن رسمی، روزمره و ورزشی است. وزن این ساعت ۱۰۵ گرم و فرم صفحه مستطیل است.

این محصول در چهار رنگ مختلف طراحی شده است و بند این ساعت از جنس سیلیکون خاصی است که در معرض اشعه ماورای بنفش قرار گرفته و سازگاری خوبی نیز با پوست دارد. این بندها بسیار سبک است و در برابر خاک گرفتگی نیز مقاومت دارد. این بند ۱۸ گرمی راحتی فوق‌العاده‌ای در استفاده ایجاد می‌کند.

نوع صفحه نمایش اصلی AMOLEDو سیستم عامل اندروید است. این ساعت هوشمند از زبان فارسی پشتیبانی می کند و ابزارهای مدیریت سلامت شامل کیفیت خواب، مدیریت استرس دارد. این ساعت هوشمند با Android & iOS سازگاری دارد. زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام این ساعت شامل انگلیسی و فارسی است.

ساعت هوشمند هوآوی مدل WATCH FIT 2 Active Edition بند سیلیکونی(قیمت حدودی: 4 میلیون و هفتصد هزار تومان)

ساعت هوشمند

این ساعت هوشمند برای آقایان و بانوان مناسب است و کاربری روزمره و ورزشی دارد. ابعاد قاب۴۶×۳۳.۵×۱۰.۸ میلی‌متر و وزن آن ۲۶ گرم است. فرم صفحه این ساعت مستطیل و جنس بدنه پلیمری است. جنس بند این ساعت سیلیکونی و نوع قفل بند سگکی ساده است. از قابلیت‌های ساعت هوشمند می توان به صفحه نمایش رنگی اشاره کرد.

صفحه نمایش این ساعت، لمسی ااست و قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث و کنترل سطح اکسیژن خون را دارد. نوع صفحه نمایش اصلی امولد و اندازه صفحه نمایش۱.۷۴است. رزولوشن صفحه نمایش۳۳۶×۴۸۰ و تراکم پیکسلی صفحه نمایش۳۳۶ پیکسل بر اینچ۳۳۶ پیکسل بر اینچ است.

سیستم عامل این ساعت  هارمونی او اس است. همچنین با سیستم عامل اندروید نسخه ۶ و بالا‌تر سیستم عامل iOS نسخه ۹.۰ و بالاتر سازگاری دارد. حافظه داخلی۳۲ گیگابایت است و اتصال بلوتوثی هم دارد. این محصول دارای حسگر ژیروسکوپ ،سنجش اکسیژن خون (SPO۲)، شتاب‌سنج و شمارنده ضربان قلب است. ظرفیت باتری۲۹۲ میلی آمپر ساعت است و ۱۰ روز به ازای هر بار شارژ صد درصدی پایش ۲۴ ساعته سلامتی انجام می دهد.

ساعت هوشمند هوآوی مدل WATCH GT 3 SE 46mm(قیمت حدودی: 7 میلیون و پانصد هزار تومان)

ساعت هوشمند

این ساعت هوشمند مناسب برای آقایان و بانوان است و کاربری ورزشی و روزمره دارد. ابعاد قاب این ساعت ۱۱×۴۶.۴×۴۶.۴ میلی‌متر و قطر قاب۴۶ میلی‌متر است. وزن این محصول ۳۸.۵ گرم و فرم صفحه، دایره ای است. جنس بند این ساعت سیلیکونی و نوع قفل بند سگکی ساده است.

از قابلیت‌های این ساعت هوشمند می توان به کنترل موسیقی، کنترل سطح اکسیژن خون، قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث اشاره کرد. نوع صفحه نمایش اصلی امولد و اندازه صفحه نمایش۱.۴۳ و رزولوشن صفحه نمایش۴۶۶×۴۶۶ است. تراکم پیکسلی صفحه نمایش۳۲۶ پیکسل بر اینچ است و از فناوری‌های مکان‌یابی GPSبرخوردار است. این ساعت هوشمند با HarmonyOS ۲ و بالاتر / Android ۶.۰ و بالاتر / iOS ۹.۰ و بالاتر سازگاری دارد. حافظه داخلی این ساعت 4 گیگابایت است.

این ساعت هوشمند دارای حس‌گرهایی از جمله شتاب‌سنج ، فشارسنج و شمارنده ضربان قلب و سنجش اکسیژن خون و ژیروسکوپ (Gyro)است. ظرفیت باتری این ساعت هوشمند ۴۵۱ میلی آمپر ساعت است و زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام؛ فارسی و انگلیسی است.

ساعت هوشمند هوآوی مدل GT 3 46mm بند پلاستیکی(قیمت حدودی: 13 میلیون و هشتصد هزار تومان)

ساعت هوشمند

این ساعت هوشمند مناسب برای کاربردهای ورزشی و رسمی و البته روزمره است. ابعاد قاب۱۱×۴۵.۹×۴۵.۹ میلی‌متر و قطر قاب۴۶ میلی‌متر است. وزن۴۲.۶ گرم و فرم صفحه دایره ای است. جنس بدنه از استیل ضدزنگ و جنس بدنه فریم از جنس استیل است. نوع صفحه نمایش اصلی امولد و تراکم پیکسلی صفحه نمایش۳۲۶ پیکسل بر اینچ است.

از سایر مشخصات صفحه نمایش می توان به رزولوشن ۴۶۶×۴۶۶ پیکسل و فناوری مکان‌یابی A-GPS اشاره کرد. سیستم عامل این محصول از نوع HarmonyOS است و با سیستم‌عامل HarmonyOS ۲ و بالا‌تر سازگاری دارد. همچنین با سیستم عامل اندروید ۶ و بالاتر سیستم عامل iOS ۹.۰ و بالاتر سازگار است.

این محصول دارای حس‌گرهای سنجش اکسیژن خون (SPO۲)، سنجش دمای بدن و شمارنده ضربان قلب  است. ظرفیت باتری

۴۵۵ میلی آمپر ساعت است. از قابلیت های ویژه این ساعت می توان به استاندارد ضد‌آب ۵ ATM  و طول عمر مفید دو هفته به ازای هر بار شارژ اشاره کرد. زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام این محصول انگلیسی و فارسی است.

ساعت هوشمند هوآوی مدل GT 3 42mm بند استیل ضد زنگ(قیمت حدودی: 15 میلیون تومان)

ساعت هوشمند

ساعت هوشمند هواوی مناسب برای ورزش، امور رسمی و روزمره است. قطر قاب۴۲ میلی‌متر و وزن۳۵ گرم است. فرم صفحه این ساعت دایره ای و جنس بدنه استیل ضدزنگ و جنس بند استیل ضدزنگ است. نوع قفل بند مغناطیسی است و صفحه نمایش رنگی است. نوع صفحه نمایش اصلی امولد  است.

تراکم پیکسلی صفحه نمایش ۳۵۳ بر اینچ است و از دیگر مشخصات صفحه نمایش می توان به رزولوشن ۴۶۶×۴۶۶ پیکسل اشاره کرد. سیستم عامل این ساعت هوشمند HarmonyOS است و با سیستم‌عامل HarmonyOS ۲ و بالا‌تر سیستم عامل اندروید ۶ و بالاتر سیستم عامل iOS ۹.۰ و بالاتر سازگاری دارد. این محصول دارای شمارشگر ضربان قلب است.

ظرفیت باتری این ساعت هوشمند ۲۹۲ میلی آمپر ساعت است و قابلیت های ویژه ای از جمله استاندارد ضد‌آب ۵ ATM gyro سنجش ضربان قلب barometer compass دارد. زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام انگلیسی و فارسی است.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها