(ویدئو) بلایی که هوش مصنوعی بر سر عمو پورنگ آورد!

  • تحریریه راهنماتو تحریریه راهنماتو
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 1.2 دقیقه

فرادید نوشت؛ حالا هم عمو پورنگ ویدئویی از تغییر چهره خود با هوش مصنوعی در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرده است. در این ویدئو داریوش فرضیایی نشان می دهد که با ابزار هوش مصنوعی چهره ای زنانه پیدا کرده است.

توسعه ابزارهای هوش مصنوعی در طول ماه های اخیر افزایش قابل توجهی داشته است. در حال حاضر هم ابزار تغییر چهره توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

ابزار چت جی پی تی درباره چگونگی عملکرد تغییر چهره در پاسخ به سوال ما می گوید: «هوش مصنوعی می تواند با استفاده از الگوریتم های پردازش تصویر و شبکه های عصبی عمیق، چهره افراد را تغییر دهد. به عنوان مثال، با استفاده از الگوریتم های تشخیص چهره، می توان تصاویر افراد را شناسایی و به طور خودکار تغییر داد. این تغییرات می تواند شامل اصلاح رنگ پوست، افزایش یا کاهش سن، تغییر فریم گلس، افزایش یا کاهش وزن و ... باشد.»
این ابزار در ادامه هم اشاره می کند: «همچنین با استفاده از شبکه های عصبی عمیق، می توان چهره های جدید را با استفاده از چهره های قبلی ساخت. این فناوری در بسیاری از صنایع مانند فیلم سازی، بازی های ویدئویی و حتی در زمینه پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد.»
حالا هم عمو پورنگ ویدئویی از تغییر چهره خود با هوش مصنوعی در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرده است. در این ویدئو داریوش فرضیایی نشان می دهد که با ابزار هوش مصنوعی چهره ای زنانه پیدا کرده است.

تحریریه راهنماتو
تحریریه راهنماتو

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها