ارزان ترین ماشین لباسشویی 6 کیلویی ایرانی

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

راهنماتو- این روزها ماشین لباسشویی یکی از ابزارهای ضروری در هر خانه ای است. این وسیله پرکاربرد چالش خسته کننده شستشوی دستی لباس ها را برطرف کرده است. با پیشرفت تکنولوژی، ماشین های لباسشویی به طیف وسیعی از ویژگی ها مانند چندین چرخه شستشو، کنترل های الکترونیکی، تنظیم سرعت، شستشوی ضد چروک و قفل کودک مجهز شده اند.

به گزارش راهنماتو، با توجه به تنوع محصولات موجود در بازار ممکن است انتخاب یک ماشین لباسشویی مناسب دشوار به نظر برسد. اگر تعداد اعضای خانواده شما حداکثر سه نفر است، می توانید با خرید یک ماشین لباسشویی با ظرفیت 6 کیلوگرم نیاز شستشوی خود را برطرف کنید. اگر قصد خرید بهترین ماشین لباسشویی 6 کیلوگرمی ایرانی ارزان قیمت را دارید، ما بهترین پیشنهاد را برای شما داریم:

محصول پیشنهادی ما: ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TE62-AW/AS ظرفیت 6 کیلوگرم (قیمت حدودی: 12,600,000 تومان)

ماشین لباسشویی TE62-AW/AS ایکس ویژن پرفروش ترین ماشین لباسشویی 6 کیلوگرمی ایرانی بازار است که ویژگی های جالب توجهی دارد. سرعت چرخش موتور 1200 دور در دقیقه اولین ویژگی جالب این محصول است. در واقع هر چه این سرعت بیشتر باشد، دیگ ماشین لباسشویی سریع تر می چرخد و در پایان لباس های خشک تری را به شما تحویل خواهد داد. موتور این ماشین لباسشویی از نوع تسمه ای است و دیگ آن از استیل ضد زنگ ساخته شده است. دیگر ویژگی قابل توجه این دستگاه دارا بودن رتبه مصرف انرژی +++A و در نتیجه صرفه جویی فوق العاده در مصرف انرژی است. این ماشین لباسشویی دارای 16 برنامه‌ی شست و شوی متنوع مانند شستشوی سریع، شستشوی لباس‌های ورزشی، prewash، لباس‌های تیره، لباس‌های حساس و ابریشمی، ضد حساسیت، لباس‌های کتان، لباس‌های پشمی، آبکشی و چند برنامه کاربردی دیگر می باشد. دیگر ویژگی جالب این ماشین لباسشویی قابلیت اضافه کردن لباس در حین شستشو (Add Wash) می باشد. با استفاده از این ویژگی بسیار کاربردی حتی اگر فراموش کرده باشید که یک لباس را درون ماشین لباسشویی قرار دهید، می توانید در حین شستشوی لباس ها نیز این کار را انجام دهید. از دیگر قابلیت های این محصول می توان به قفل کودک، سیستم کنترل کف، سیستم کنترل سر ریز آب و نمایشگر LED اشاره کرد.

معرفی 5 ماشین لباسشویی 6 کیلوگرمی ایرانی ارزان و پرفروش

اگر پیشنهاد ما مورد توجه شما قرار نگرفت می توانید گزینه های زیر را نیز مد نظر داشته باشید؛

مدل ماشین لباسشویی

سرعت چرخش موتور

رتبه مصرف انرژی

تعداد برنامه ها

قابلیت Add Wash

سایر ویژگی ها

قیمت

ماشین لباسشویی تی سی ال مدل E62-AW/AS ظرفیت 6 کیلوگرم

1200 دور در دقیقه

+++A

16 برنامه

دارد

سیستم کنترل هوشمند دمای آب، برنامه  شستشوی بسیار سریع ۱۵ دقیقه ای، مراقبت از الیاف لباس،برنامه شستشوی خودکار، قابلیت ادامه شستشو در صورت قطع و وصل برق، کنترل سرریز آب، سیستم خودکار جلوگیری از داغ کردن موتور

12,000,000 تومان

لباسشویی پاکشوما مدل TFU - 66100 WT ظرفیت 6 کیلوگرم

1000 دور در دقیقه

++A

15 برنامه

دارد

موتور تسمه ای، تنظیم دور خشک کن، شستشوی سریع 15 دقیقه ای

12,000,000 تومان

ماشین لباسشویی آبسال مدل REN6210 ظرفیت 6 کیلوگرم

1000 دور در دقیقه

+A

16 برنامه

ندارد

موتور تسمه ای،سیستم ضد چروک، شستشوی سریع 19 دقیقه ای، عیب یاب هوشمند، شروع شستشو با تاخیر، تنظیم دور خشک کن قفل کودک،

9,000,000 تومان

ماشین لباسشویی بست مدل BWD-6121 ظرفیت 6 کیلوگرم

1000 دور در دقیقه

+A

10 برنامه

دارد

موتور تسمه ای، قفل کودک، نمایشگر LED، فناوری نانوسیلور جهت باكتری زدایی، عیب یاب خودكار،  برنامه شستشوی لباس كودک،  برنامه صرفه جویی در زمان

10,400,000 تومان

 

 

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها