ارزان ترین اجاق گاز فردار 5 شعله ایرانی

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2.6 دقیقه

راهنماتو- اجاق گاز یکی از ابزارهای ضروری آشپزخانه است که بی شک در هر خانه ای یافت می شود. اجاق گازهای موجود در بازار از نظر ظاهری به اجاق گازهای طرح فر، اجاق گازهای فردار و اجاق گازهای رومیزی تقسیم می شوند. قیمت اجاق گازهای فردار پنج شعله موجود در بازار در بهار 1402 از حدود 10 میلیون تومان تا 25 میلیون تومان متغیر است. اگر قصد خرید یک اجاق گاز 5 شعله ایرانی ارزان قیمت را دارید، ما بهترین پیشنهاد را برای شما داریم:

اجاق گاز پیشنهادی ما: اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-3122N Adrina Series (قیمت حدودی: 14,200,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، اجاق گاز 5 شعله SGC5-3122N Adrina اسنوا یکی از پرطرفدارترین اجاق گازهای فردار 5 شعله موجود در بازار است. اولین ویژگی متمایز این محصول در این بازه قیمتی دارا بودن دو شعله زمان دار است. این قابلیت به شما کمک می کند تا زمان پخت غذا را تخمین زده و آن را طوری تنظیم کنید تا در زمان دلخواه شما شعله خاموش شود. با استفاده از این قابلیت حتی زمانی که در منزل حضور نداشته باشید هم هیچ نگرانی بابت سوختن غذا نخواهید داشت. ویژگی دیگر این اجاق گاز که توجه ما را به خود جلب کرد، برخورداری از دو جوجه گردان همزمان است. این قابلیت کاربردی زمان بریان کردن مرغ برای مهمان و خانواده های پرجمعیت را کاهش می دهد.

اجاق گاز

با استفاده از نمایشگر لمسی این اجاق گاز می توانید شعله های زمان دار، جوجه گردان ها، قفل کودک و فن انتقال حرارت را بخوبی کنترل کنید. یکی دیگر از ویژگی های جالب این محصول پوشش‌های چربی‌گریز آن می باشد که به راحتی با استفاده از یک دستمال مرطوب و بدون نیاز به هیچ گونه چربی زدا کاملا پاک می شوند. این اجاق گاز با استفاده از سیستم سوخت رسانی کامل ساباف ایتالیا، فندک و ترموکوپل ساباف ایتالیا کیفیت و کارایی خود را بیش از پیش افزایش داده است. از دیگر قابلیت های این اجاق گاز می توان به فن انتقال حرارت، ترموکوبل صفر ثانیه، لعاب داخل فر، پوشش نانو کلین و زمان سنج اشاره کرد.

اگر پیشنهاد ما مورد پسند شما نبود، می توانید به این گزینه ها نیز فکر کنید:

مدل اجاق گاز

شعله زمان دار

جوجه گردان

پوشش نانوکلین

سایر قابلیت ها

قیمت

اجاق گاز 5 شعله اسنوا مدل SGC5-3102N Adrina Series

یک عدد

یک عدد

دارد

سیستم سوخت رسانی کامل ساباف ایتالیا، قابلیت تنظیم زمان، دیواره طبقاتی داخل فر

11,500,000 تومان

اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-1101N Romina Series

ندارد

دو عدد

دارد

سیستم ترموکوپل، فر چراغ دار، تایمر ولومی، درپوش شیشه ای،

11,00,000 تومان

اجاق گاز 5 شعله دو فر تاكنوگاز مدل p16 t plus w

دارد

دارد

ندارد

قابلیت استفاده همزمان دو فر، فر چراغ دار، گرمخانه دو قسمتی، نمایشگر دیجیتال، سیستم هشدار دهنده اتمام زمان پخت، سیستم ترموکوپل، پایه قابل تنظیم

14,000,000 تومان

اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-1102N

ندارد

 دو عدد

ندارد

شیشه رویه اجاق گاز، تایمر مکانیکی، ولوم مقاوم در برابر حرارت

10,200,000 تومان

 

 

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها