بهترین هدیه برای دختران موفرفری

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱ خرداد ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.1 دقیقه

راهنماتو- موهای فر آنقدر جذاب و زیبا هستند که 22 ماه می برابر با یکم خرداد ماه به نام موفرفری ها نام گذاری شده است. هر شخص موفرفری حداقل از یک نفر که موهای صافی دارد، شنیده است که وای چه موهای زیبایی داری، ای کاش من هم موفرفری بودم! این زیبایی خدادادی به چهره جذابیت خاصی می بخشد و نیاز به مراقبت بسیار دارد. اگر قصد دارید با خرید یک هدیه غافلگیر کننده برای یک دختر موفرفری این روز را به او تبریک بگویید، ما بهترین پیشنهادها را برای شما داریم:

1- شامپوی مناسب موهای فر

به گزارش راهنماتو، برای حفظ حالت، زیبایی و جلوگیری از خشکی موهای فر قطعا نیاز به یک شامپوی مناسب موهای فر نیاز خواهید داشت. در غیر این صورت موها دیگر زیبا نخواهند بود و خشکی و شکنندگی جای زیبایی آنها را خواهند گرفت. خرید یک شامپوی باکیفیت و اصل برای موهای فر، قطعا موجب شادی یک دختر موفرفری خواهد شد. ما به شما خرید شامپو خاویار مخصوص موهای مجعد آیس کریم مدل Caviar را پیشنهاد می کنیم.

شامپو خاویار مخصوص موهای مجعد آیس کریم مدل Caviar

2- موس موی مخصوص موهای فر

یک موس موی مناسب موهای فر، جذابیت موهای فر و حالت دار را دو چندان می کند. توجه داشته باشید که موس موهای موجود در بازار قدرت حالت دهی مختلفی دارند که معمولا موس های شماره 1 تا 3 برای موهای فر و موس های شماره 4 به بالا برای موهای لخت و صاف مناسب هستند. ما به شما خرید موس موهای فر قوی یانسی مدل Curls را پیشنهاد می کنیم.

موس موهای فر قوی یانسی مدل Curls

3- سشوار مخصوص موهای فر

خشک کردن موهای فر با استفاده از یک ابزار مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است. یک سشوار مناسب موهای فر، یکی از هدایای مناسب برای موفرفری ها است. سشوارهای مجهز به المنت سرامیکی با قابلیت تنظیم دما و سرعت باد و دارای ویژگی تولید یون برای موهای فر مناسب هستند. ما به شما خرید سشوار مک استایلر مدل MC-6685 را پیشنهاد می کنیم.

 سشوار مک استایلر مدل MC-6685

4- اسپری دوفاز

یک اسپری دوفاز مخصوص موها فر، قطعا یک دختر موفرفری را خوشحال می کند. این محصولات که بعد از حمام رفتن و پیش از حالت دهنده های حرارتی مانند سشوار و اتو استفاده می شود، از آسیب دیدن موها در اثر حرارت جلوگیری کرده و علاوه بر حالت دادن به موهای فر و مجعد موجب درخشندگی آنها می شود. ما به شما خرید اسپری دو فاز آبی رنگ نلی را پیشنهاد می کنیم.

اسپری دو فاز آبی رنگ نلی

5- ماسک مو حالت دهنده موهای فر

یک ماسک موی مناسب موهای فر، علاوه بر رطوبت رسانی عمیق به موها، به باز کردن گره های مو و جلوگیری از شکنندگی آنها کمک می کند. ماسک‌هایی با عصاره آلوئه‌ورا، روغن نارگیل یا روغن کرچک برای موهای فر مناسب است. ما به شما خرید ماسک مو ایو روشه مدل Repair-Nutri را پیشنهاد می کنیم.

 ماسک مو ایو روشه مدل Repair-Nutri

 

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها