ری استیونسون بازیگر سرشناس ایرلندی در سن ۵۸ سالگی درگذشت

  • تحریریه راهنماتو تحریریه راهنماتو
  • ۳ خرداد ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.3 دقیقه

روزیاتو نوشت؛ ری استیونسون بازیگر سرشناس ایرلندی تنها چند روز از تولد ۵۹ سالگی اش، در سن ۵۸ سالگی درگذشت.

این بازیگر اهل ایرلند شمالی به خاطر بازی در یک سری فیلم های اکشن و فانتزی مانند Thor، Punisher: War Zone, King Arthur و سریال مورد انتظار Star Wars: Ahsoka شناخته می شد. هنوز علت مرگ ری استیونسون اعلام نشده اما روزنامه ایتالیایی رپابلیکا گزارش داده که این بازیگر چند روز قبل از مرگ احساس ناخوشی کرده و به بیمارستان مراجعه کرده بود. گفته می شود که وی در حال کار روی فیلم Cassino in Ischia بوده است، جایی که قرار بوده نقش یک ستاره اکشن از اعتبار افتاده را بازی کند که تلاش دارد به دوران اوجش بازگردد اما با عواقب کنار گذاشتن خانواده برای رسیدن به شهرت مواجه می شود.

1

1

ری استیونسون در ۲۵ می ۱۹۶۴ در لیسبورن، ایرلند شمالی به دنیا آمد و دومین پسر در میان سه پسر یک خلبان نیروی هوایی سلطنتی و همسرش بود. خانواده او زمانی که ری تنها ۸ سال داشت به انگلیس نقل مکان کرد. ری استیونسون در سن ۲۹ سالگی از کالج تئاتر اولد ویک بریستول فارغ التحصیل شد. بعد از حضور به عنوان شخصیت مهمان در سریال های تلویزیون متعدد و فیلم های تلویزیونی، ری اولین حضور بزرگ خود روی پرده سینما را در فیلم The Theory of Flight در سال ۱۹۹۸ تجربه کرد، جایی که نقش یک جوان ژیگولو حضور یافته و مقابل کنت برانا و هلنا بونهام کارتر ظاهر می شود. او در ادامه در چندین سریال بریتانیایی ایفای نقش کرد.

1

1

1

1

1

جثه قوی هیکل و قد بلند این بازیگر باعث شد که در فیلم King Arthur در سال ۲۰۰۴ نقش داگونت را بدست آورد و مقابل کلایو اوون قرار گیرد. بعد از آن، وی نقش های اکشن بیشتری دریافت کرد و در مینی سریال برنده جایزه امی Rome نقش یک سرباز خوش قلب را بازی کرد و بعدها در Punisher: War Zone نقش شخصیت ضد قهرمان فرانک کسل را بر عهده گرفت. روی استیونسون در فیلم Thor در نقش وولستاگ بازی کرده و در فیلم های Thor: The Dark World و Thor: Ragnarok این نقش را تکرار کرد. او در سریال انیمیشن Star Wars: The Clone Wars صداپیشگی شخصیت گار ساکسون را بر عهده داشت و یکی دیگر از آخرین نقش آفرینی او نیز بازی در سریال مورد انتظار Star Wars: Ashoka است که بزودی منتشر خواهد شد. این سریال و درام تاریخی Gateway to the West آخرین نقش آفرینی های ری استیونسون پیش از مرگ هستند. از ری استیونسون دو فرزند به نام های سباستیانو ۱۵ ساله و لئوناردو ۱۲ ساله به جای مانده که حاصل رابطه او با شریک زندگی اش، الیزابتا کاراچیا هستند.

تحریریه راهنماتو
تحریریه راهنماتو

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها