اولین تصاویر از پرچمدار سامسونگ؛ خلاقیت سامسونگ ته کشید!

  • تحریریه راهنماتو تحریریه راهنماتو
  • ۴ خرداد ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 1.7 دقیقه

خبر آنلاین نوشت؛ گوشی های سامسونگ قبلا طراحی های متفاوتی داشتند. سری F در گذشته با مدل A متفاوت به نظر می رسید که باز هم متفاوت از مدل های پرچمدار S بود. اما امسال این شرکت کره ای طراحی مشابهی را برای تمامی گوشی های هوشمند خود انتخاب کرده است.

اگر گلکسی اس 23 و گلکسی A54 را در کنار هم قرار دهیم، به سختی می توانید تفاوت را تشخیص دهید. این روند همچنان ادامه دارد زیرا حتی انتظار می‌رود که گلکسی F54 آینده نیز همان آرایش دوربین را مانند بقیه گوشی‌ها اتخاذ کند.

رندرهای طراحی Galaxy F54 که توسط 91Mobiles به اشتراک گذاشته شده است، نشان می دهد که ظاهری شبیه به بسیاری از گوشی های دیگر سامسونگ خواهد داشت. می توان آن را با سه لنز دوربین مجزا در پشت که هر کدام در یک حلقه براق پیچیده شده اند، مشاهده کرد. این دستگاه دارای پشتی صاف با لبه های خمیده است. این تصویر در دو رنگ آبی تیره و نقره ای با رنگ فانتزی به تصویر کشیده شده است.

1

در حالی که طراحی چیز جدیدی نیست، F54 دوربین‌های پرچم‌دار را با ویژگی‌های OIS فوق‌العاده ثابت، شب‌نگاری و Astrolapse ارائه می‌کند. شایعه شده است که این گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی FHD+ AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز است. انتظار می‌رود که این دستگاه از پردازنده Exynos 1380 به همراه 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت و 256 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی کند.

در بخش دوربین، سامسونگ گلکسی F54 5G می‌تواند یک راه‌اندازی واحد سه‌گانه با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی OIS، لنز 8 مگاپیکسلی فوق‌واید و سنسور 2 مگاپیکسلی داشته باشد. ممکن است در قسمت جلویی یک دوربین 32 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس‌های ویدیویی وجود داشته باشد. گفته می شود که این میان رده دارای یک باتری بسیار بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی است.

تحریریه راهنماتو
تحریریه راهنماتو

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها