کدام رنگ مو برای پوست روشن مناسب است؟

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۵ خرداد ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 4.4 دقیقه

راهنماتو- اگر قصد رنگ کردن موهای خود را دارید، اما نمی دانید چه رنگ مویی به چهره تان می آید، باید بدانید انتخاب رنگ موی متناسب با ظاهر و رنگ پوست، یک نکته کلیدی در زیباتر شدن چهره است. واقعیت این است که هر رنگ مویی همه چهره ها و رنگ پوست ها را زیبا نمی کند.

به گزارش راهنماتو، برای انتخاب یک رنگ موی مناسب برای پوست روشن، اول از همه باید مشخص کنید پوستتان سرد است یا گرم. اولین راه تشخیص این موضوع تشخیص از روی رنگ چشم است، اگر رنگ چشم شما سبز یا آبی است، به احتمال زیاد شما دارای پوستی سرد هستید. همچنین می توانید به مچ دستتان نگاه کنید، اگر رنگ رگ های دستتان آبی یا بنفش به نظر برسد، پوستتان سرد است و اگر سبز باشد، شما دارای پوستی گرم هستید. اکنون که ته رنگ پوست خود را شناسایی کردید، می توانید بهتر در انتخاب رنگ مناسب برای موهایتان تصمیم گیری کنید. اگر پوستتان روشن است و قصد رنگ کردن موهایتان را دارید، ما برای شما بهترین پیشنهاد را داریم:

1- قهوه ای خاکستری متوسط

اگر پوست روشن با چشمانی فندقی یا آبی دارید، رنگ موی قهوه ای خاکستری متوسط مکملی عالی برای رنگ پوست شما خواهد بود. این رنگ در حال حاضر جزو محبوب ترین رنگ موها خصوصا در میان سفیدپوستان است.

 قهوه ای خاکستری متوسط

2- بلوند گرم

اگر چشم‌هایی با رنگ روشن مانند آبی روشن، سبز یا قهوه ای روشن دارید، یک رنگ بلوند گرم مانند کاراملی، کهربایی یا بلوند خاکستری زیبایی چهره شما را دو چندان خواهد کرد.

 بلوند گرم

3- قهوه ای شکلاتی

اگر پوستی با ته رنگ گرم و چشم‌های خاکستری یا آبی دارید و به رنگ های تیره علاقمندید، رنگ موی قهوه ای شکلاتی تیره با هایلایت‌های ظریف می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. هایلایت های زیبا در زمینه قهوه ای شکلاتی تیره جذابیت باورنکردنی به چهره شما می بخشد.

قهوه ای شکلاتی

4- بلوند عسلی

اگر پوستی روشن با ته رنگ گرم دارید و از عاشقان رنگ های بلوند هستید، بی شک رنگ موی بلوند عسلی جذابیت چهره شما را دو چندان خواهد کرد. همچنین می توانید مانند این تصویر از هایلایت های بلوند عسلی بر روی بلوند کثیف استفاده کنید.

بلوند عسلی

5- قهوه ای مسی

اگر ته رنگ پوستتان سرد است، با اضافه کردن یک رنگ گرم مانند قهوه ای مسی می توانید زیبایی خاصی به چهره تان ببخشید.

 قهوه ای مسی

6- بالیاژ کرم

رنگ کرم به هر نوع پوستی می آید. خصوصا افرادی که پوست روشن دارند، با یک بالیاژ زیبا از این رنگ و ترکیب رنگ تیره و روشن می توانند زیبایی موهای خود را دو چندان کنند.

بالیاژ کرم

7- بنفش

بنفش یکی از زیباتری و پرطرفدارترین رنگ موهای حال حاضر است. این رنگ جسورانه با پوست سرد و چشمان آبی بیشترین تطابق را دارد. اگر پوست شما دارای ته رنگ قرمز است، مراقب رنگ‌های بنفش باشید و بهتر است از رنگ های سردتر مانند بنفش دودی استفاده کنید.

 بنفش

8- بلوند پلاتینیوم

رنگ موهای بلوند خاکستری، سفید، نقره‌ای یا پلاتینیوم مکمل خوبی برای پوست های روشن با ته رنگ قرمز هستند. این رنگ ها برای پوست کم رنگ و چشم های آبی بسیار ایده آل هستند. اگر موهای شما در کودکی بلوند بوده است، این رنگ قطعا به شما می آید.

بلوند پلاتینیوم

9- قهوه ای سرد

اگر پوست گرمی دارید، یک رنگ قهوه ای سرد قطعا ظاهر شما را زیبا خواهد کرد. خصوصا اگر چشمانی آبی داشته باشید، زیبایی خیره کننده ای به چهره شما خواهد بخشید. این رنگ تقریبا به هر رنگ پوستی می آید.

 قهوه ای سرد

10- رنگ های پاستلی

اگر دوست دارید موهایی متفاوت داشته باشید، می توانید با استفاده از رنگ موهای پاستلی، یک تغییر اساسی به چهره تان بدهید. معمولا افرادی از این رنگ مو استفاده می‌کنند که می‌خواهند با دیگران متمایز باشند و در مهمانی‌ها و جشن‌ها بدرخشند. می توانید از ترکیب رنگ های نقره ای و بنفش برای پوست روشن خود استفاده کنید.

رنگ های پاستلی

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها