(تصاویر) آیا گرانترین ادکلن های مردانه جهان را می شناسید؟

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۵ خرداد ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 5.6 دقیقه

شرق نوشت؛ گران ترین ادکلن های مردانه جهان در دنیای عطرسازی لوکس، به دلیل مواد تشکیل دهنده کمیاب و فرمول ساخت منحصر به فرد، همیشه مورد توجه قرار می گیرند. اما این ادکلن های گران قیمت کدامند و چه ویژگی هایی دارند؟ برای پاسخ به این سوال با ما در این مطلب همراه باشید تا ضمن معرفی چند ادکلن مردانه با ارزش، ویژگی ادکلن های گران قیمت را بررسی کرده و اطلاعات بیشتری را در این باره کسب کنیم.

چه ویژگی هایی باعث گرانقیمت شدن ادکلن مردانه می شود؟

نخست قبل از اینکه به گران ترین ادکلن های مردانه جهان بپردازیم و با آن ها آشنا شویم، بهتر است بدانیم که چه ویژگی هایی قیمت ادکلن مردانه را بالا می برند. به عبارت دیگر برای خرید کالای لوکس و قیمت بالا چه مشخصاتی را باید در نظر بگیریم. به همین دلیل این موارد را در این جا بیان می کنیم.

ترکیبات کمیاب و ممتاز

یکی از ویژگی های مهم که در گران ترین ادکلن های مردانه جهان وجود دارد، مواد کمیاب و درجه یک است. این ادکلن ها اغلب حاوی مواد گیاهی نادر، چوب های گرانبها و اسانس های خاص هستند که از نقاط مختلف جهان تهیه می شوند. به دست آوردن و ترکیب این مواد منحصر به فرد فرآیندی دقیق و پرهزینه است. عطرسازان با دقت این مواد خاص را انتخاب و ترکیب می کنند تا تجربه های بویایی منحصر به فردی را ایجاد کنند که در صنعت عطر بی نظیر باشند.

ساخت ادکلن توسط عطرسازان باتجربه

گران ترین ادکلن های جهان را اغلب عطر سازان بسیار باتجربه می سازند. ساخت یک عطر با کیفیت بالا نیاز به مهارت و تخصص استثنایی دارد. عطرسازانی که ادکلن های لوکس را تولید می کنند اغلب سال ها تجربه و درک عمیقی از ترکیب عطر دارند. درواقع هنر و مهارت در ساخت این ادکلن ها، قیمت بالاتر آن ها را توجیه می کند.

تولید محدود و انحصاری

بسیاری از گران ترین ادکلن های مردانه جهان در تعداد محدود تولید می شوند تا انحصار و کمیاب بودن خود را حفظ کنند. برندهای عطرسازی ممکن است عمدا در دسترس بودن عطرهای خود را محدود کنند تا حس انحصار را حفظ کرده و مشتریان منتخب آن ها را انتخاب کنند.

بسته بندی لوکس

بسته بندی ادکلن های لوکس نیز به قیمت بالای آن ها کمک می کند. این عطرها اغلب در شیشه های نفیس و تزئین شده از مواد با کیفیت مانند کریستال، طلا یا طرح‌ های دست ‌ساز تولید می‌ شوند. توجه به جزئیات و بسته بندی مجلل نشان دهنده توجه برند به مشتریان خود و حسی که قرار است از عطر بگیرند، است. خرید عطر مردانه برای افرادی که ارزش زیادی برای کیفیت زندگی خود قائل هستند همیشه در اولویت بوده و نیازمند انتخابی دقیق میباشد.

گران ترین ادکلن های مردانه جهان کدامند؟

حال که با ویژگی ادکلن های مردانه گران قیمت آشنا شدید، بهتر است تا تعدادی از گران ترین ادکلن های مردانه جهان را بشناسیم. پس در این قسمت تعدادی از بهترین ها را برای شما نام می بریم.

ادکلن مردانه Clive Christian No.1

در اولین رتبه از گران ترین ادکلن های جهان Clive Christian No.1 for Men قرار دارد که به عنوان با ارزش ترین ادکلن جهان مشهور است. این عطر خارق‌ العاده و بسیار خوشبو توسط کلایو کریستین، عطرساز بریتانیایی، ساخته شده است. این عطر ترکیبی ار رایحه های لوکس از جمله چوب صندل هندی، وانیل تاهیتی، ترنج سیسیلی و ادویه ‌های معطر است. این ترکیب رایحه ای چوبی و جاودانه با نوت پایانی شرقی ایجاد کرده که حس ظرافت را القا می کند. هم چنین ماندگاری این عطر نیز بسیار بالا است. رقیب مهم این عطر با قیمت مناسب تر را میتوان ادکلن وان میلیون دانست که کیفیت فوق العاده ای دارد.

1

ادکلن مردانه پنهالیگونز تراژدی آف لرد جورج

PENHALIGON'S The Tragedy of Lord George یکی دیگر از گران ترین ادکلن های مردانه جهان است که تجربه عطری منحصر به فرد و گیرا را ارائه می دهد. این ادکلن با الهام از شخصیت اشرافی لرد جورج، ویژگی پیچیده و جذاب زندگی او را منعکس می کند.

2

رایحه کلی این عطر شرقی است و دارای نت های ابتدایی براندی و دانه توکا، نت های میانی کهربا و نت های پایه مشک و وانیل است که یک رد بوی عالی از شما به جا می گذارد. این عطر در بسته بندی بسیار شیک عرضه شده و به همین خاطر است که یک انتخاب عالی برای هدیه در نظر گرفته می شود.

ادکلن مردانه CREED Green Irish Tweed

عطر ادکلن مردانه کرید گرین ایریش توید هم یکی از گران ترین ادکلن های مردانه در جهان شناخته می شود. این عطر لوکس محبوبیت بسیاری میان افراد دارد. زیرا دارای نت ها و رایحه گلی و چوبی است. نت های ابتدایی برای این عطر زردچوبه، لیمو و زنبق، برگ های بنفشه و نعناع فلفلی است.

3

هم چنین نت های پایه برای آن چوب صندل و عنبر در نظر گرفته شده که یک عطر گرم را می سازد. یکی از ویژگی های برجسته این ادکلن ماندگاری بالای آن است. این عطر ساعت ها روی پوست و لباس باقی می ماند و به این معناست که تنها یکبار استفاده از آن در طول روز کافی است. این عطر هم بسته بندی بسیار زیبا دارد که نشان دهنده لوکس بودن آن است.

ادکلن مردانه Creed Aventus

ادکلن مردانه کرید اونتوس یکی از گران ترین ادکلن های مردانه جهان است که البته محبوبیت و شهرت بسیار نیز دارد. رایحه این عطر قدرت و موفقیت را برای مردان به تصویر می کشد و با وجود قیمت بالا توانسته مشتریان بسیاری از سراسر دنیا داشته باشد.

4

کرید اونتوس دارای نت های ابتدایی انگور فرنگی سیاه، سیب، آناناس و ترنج است. در حالی که شما می توانید رایحه نعناع هندی، جونیپر بری و یاسمین را نیز از آن استشمام کنید.‌ نت پایه این ادکلن مشهور خزه بلوط، مشک، وانیل و عنبر است که خط بویی عالی از آن به جا گذاشته و هم چنین ماندگاری نیز ایجاد می کنند.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها