اضافه شدن یک ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی به تیک تاک

  • تحریریه راهنماتو تحریریه راهنماتو
  • ۶ خرداد ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2.1 دقیقه

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛  تیک تاک مشغول آزمایش یک ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی است که در پاسخ جست و جوهای نوشتاری کاربران ویدئو یا خالقان محتوای مرتبط را در نتایج نشان دهد.

به نظر می رسد چت بات های هوش مصنوعی به همه جا نفوذ کرده اند. حتی اگر فردی چت جی پی تی را آزمایش نکرده باشد، ممکن است حین استفاده از اسنپ چت، موتور جست و جوی بینگ( مایکروسافت)، دیسکورد یا دولینگو با آن برخورد کرده باشد.

اکنون تیک تاک نیز به جمع کاربران این فناوری پیوسته و یک دستیار هوش مصنوعی به نام «تاکو» ارائه کرده است.

تاکو مانند نسخه های پیش از خود، می تواند پاسخ هایی مشابه انسان به سوالات شما بدهد. این ابزار همچنین می تواند برحسب جست و جوی فرد و ویدئو کلیپ هایی که قبلا مشاهده کرده، ویدئوها و سازندگان محتوا را به فرد پیشنهاد کند.

تیک‌تاک مشغول آزمایش این ویژگی جدید در فیلیپین است. ممکن است تاکو به یک ابزار قدرتمند برای تیک تاک تبدیل شود.این شبکه اجتماعی هم اکنون یک موتور جست و جوی پیش فرض برای کاربرانی جوان به حساب می آید که اطلاعات درباره هرچیزی از محصولات زیبایی گرفته تا رستوران ها را در خود دارد.

برخلاف گوگل که هم اکنون مشغول افزودن پاسخ های مبتنی بر هوش مصنوعی در موتور جست و جوی خود است، تیک تاک نتایج جست و جو را از میان کلیپ هایی که انسان ها ساخته اند، فراهم می کند.

افزودن چت بات به مخزن عظیم ویدئوهای تیک تاک به این شرکت کمک می کند تا به اطلاعات بیشتری درباره عادت های کاربران دست یابد. این امر به ارتقای بهتر الگوریتم های اعتیاد آور آن نیز دامن می زند.

در هر حال ویژگی تاکو در حال آزمایش است و می توان پس از باز کردن اپ، آن را در سمت راست نمایشگر دید. آیکون آن که شبیه روح است بالای دکمه های دیگری قرار دارد که به فرد کمک می کند با کلیپ ها ارتباط برقرار کند.

البته هم اکنون به نظر می رسد فرد فقط می تواند پیام را برای ربات مذکور تایپ کند. این در حالی است که چت جی پی تی و بینگ به کاربران اجازه می دهند از طریق گفتاری مانند دستیارهای دیجیتالی آلکسا و سیری سوال خود را بپرسند.

شرکت‌های دیگر از جمله اسپاتیفای هم اکنون از هوش مصنوعی مولد برای تقلید صدای انسان استفاده می کنند. همزمان شرکت های ضبط موسیقی با افزایش موسیقی جعلی روبه‌رو شده اند که شبیه قطعات موسیقی است که هنرمندان آن ها را اجرا کرده اند.

تحریریه راهنماتو
تحریریه راهنماتو

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها