پرفروش ترین یخچال فریزر دوقلو ایرانی

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۸ خرداد ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2.9 دقیقه

راهنماتو- یخچال و فریزر دوقلو یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین محصولات خانگی موجود در بازار است که به دلیل برخورداری از فضای زیاد و طراحی زیبا مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. این وسیله محبوب و کاربردی در اندازه های مختلف و توسط برندهای مختلف ایرانی و خارجی تولید می شود. امروز قصد داریم پرفروش ترین یخچال و فریزهای دوقلو ایرانی موجود در بازار را به شما معرفی کنیم:

پرفروش ترین یخچال و فریزر ایرانی بازار: یخچال و فریزر دوقلو 40 فوت دوو مدل D4LR-0020SS/D4LF-0020SS (قیمت: 54,200,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، یخچال و فریزردو قلو 40 فوت دوو یکی از پرطرفدارترین محصولات موجود در بازار است که با توجه به ظرفیت بالایی که دارد، محصولی مناسب برای خانواده های پرجمعیت است. اولین ویژگی جذاب این محصول برخورداری از آبسردکن اتوماتیک متصل به آب شهری و یخساز خودکار است. با داشتن این ویژگی بسیار کاربردی دیگر نیازی به پر کردن مخزن یخچال برای تولید آب یخ و ساخت یخ نخواهید داشت و تمام کارها به طور اتوماتیک انجام می شود. یکی دیگر از ویژگی های مثبت این یخچال دارا بودن فیلتر تصفیه آب و تصفیه هوا (Dual Filter) است که به حفظ ارزش و کیفیت مواد غذایی کمک می کند. وجود قابلیت بهینه سازی ساختار مواد پایه و سامانه ی سرمایش دیجیتالی (Digital Cooling) در این محصول نیز موجب حفظ یکنواخت سرما در یخچال فریزر می شود.

معرفی پنج یخچال و فریزر پرفروش ایرانی

سامانه سرمایش الکترونیک این محصول با استفاده از سنسورهای کنترل دمایی سرمایش، موردنیاز یخچال و فریزر را با توجه به دما تامین می کند. در نتیجه با فراهم کردن سرمایش یکنواخت میوه ، سبزیجات و مواد پروتئینی برای مدت طولانی‌تری تازه و سالم می‌مانند. این یخچال و فریزر کم مصرف در رده مصرف انرژی  +A  ( 25 درصد  مصرف کمتر نسبت به  بهترین سطح مصرف یعنی A ) قرار دارد. یکی دیگر از قابلیت های منحصربه فرد این یخچال و فریزر سامانه مدیریت مصرف هنگام سفر است که به عملکرد بهینه محصول در هنگام سفر کمک می کند. از دیگر قابلیت های این یخچال و فریزر می توان به قابلیت زنگ هشدار دهنده باز ماندن درب یخچال و  فناوری نوفراست با قابلیت از بین بردن تمام برفک های فریزر اشاره کرد.

دیگر یخچال و فریزهای دوقلوی پرفروش بازار که می توانید آنها را مدنظر قرار دهید:

مدل یخچال

ظرفیت

رده مصرف انرژی

آب سرد کن

یخ ساز

فناوری نوفراست

سایر قابلیت ها

قیمت

یخچال و فریزر دوقلو 36 فوت دیپوینت مدل Explore

36 فوت

A

دارد

یخ ساز اتوماتیک

دارد

حالت انجماد سریع،  محفظه نگهداری مرغ ، گوشت و سبزیجات با حفظ تازگی، سنسور کنترل دما، سیستم روشنایی LED کم مصرف

64,400,000 تومان

یخچال و فریزر دوقلو 38 فوت اسنوا مدل S5-1190SS S6-1190SS

38 فوت

+A 

دارد

یخساز دستی پرتابل با قابلیت انجماد سریع

دارد

سیستم سرمایش هوشمند Smart Cooling،  نمایشگر با پنل لمسی،  سیستم گردش هوای چندگانه،  سیستم روشنایی LED

44,900,000 تومان

یخچال و فریزر دوقلو 40 فوت امرسان مدل دیاموند RH20D-FN20

40 فوت

A

دارد

یخساز دستی پرتابل

دارد

پنل تنظیمات دیجیتال، یستم گردش هوای اختصاصی فریزر، عیب یاب هوشمند، قفل کودک،

40,000,000 تومان

یخچال و فریزر دوقلو 34 فوت پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170

34 فوت

B

دارد

ندارد

دارد

امکان تنظیم دمای سرمایش دستگاه، فیلتر بو‌ گیر و ضد باکتری، 6 طبقه مستحکم نشکن، یب یاب اتوماتیک، خنک کننده سریع،  هشدار دهنده افزایش دما

23,700,000 تومان

 

 

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها