ارزان ترین هندزفری بلوتوثی شیائومی

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 5.1 دقیقه

راهنماتو-اگر به دنبال مقرون به صرفه ترین هندزفری های بلوتوثی شیائومی می گردید، من برای شما پنج هندزفری بلوتوثی یا بی سیم شیائومی را گلچین کرده ام. چرا شیائومی؟ چون شیائومی از مقرون به صرفه ترین برندهای موجود در بازار است.

به گزارش راهنماتو، بین برندهای چینی موجود در بازار، شیائومی واقعا امتحان خود را پس داده است. بنابراین می توانید با مراجعه به راهنمای خرید راهنماتو، برترین گزینه های خرید هندزفری را بررسی کنید و محصولی که واقعا برای شما کارامد است خریداری کنید:

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل SOK AIR ADF DOST3 2022(قیمت حدودی: ششصد هزار تومان)

هندزفری

شیائومی ردمی AirDots 3 با پیشرفت‌هایی نسبت به Redmi AirDots 2 از محصولات محبوب برند شیائومی است. این هندزفری بلوتوثی دوتایی شیائومی Redmi AirDots 3 طراحی بسیار ساده و یکدستی دارد و میزان ظرفیت باتری این هندزفری نیز نسبت به نسخه های پیشین افزایش قابل توجهی دارد.

هندزفری دانست. Xiaomi Redmi AirDots 3 متشکل از دو هندزفری تو گوشی کاملاً وایرلس و یک کیس شارژ و نگهدارنده است. ابعاد گوشی‌های هندزفری AirDots 3 شیائومی به شکلی است که کاملا داخل گوش قرار می گیرد و ارگونومی مناسب و راحتی برخوردار است.

این هندزفری، به دلیل ساختار تو گوشی که دارد شاید برای برخی حتی بهتر از سبک طراحی ایرپاد اپل است.شیائومی AirDots3 از استاندارد IPX4 هم برخوردار است که می‌توانید با در نظر گرفتن آن، استفاده بهتری از گوشی داشته باشید. ظرفیت باتری کیس شارژ این هندزفری برابر با 600 میلی آمپر است؛ این مورد یکی از دلایلی است که سبب بزرگ‌تر شدن ابعاد کیس در مقایسه با AirDots 2 شده است. هر گوشی هم دارای ظرفیتی برابر با 43mAh است که در مجموع می‌تواند با هر بار شارژ کامل شما را تا 6 الی 7 ساعت همراهی کند. این هندزفری دارای قابلیت‌ مقاومت در برابر رطوبت و عرق است.

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل ASR EARPHONE BUDS 3 LITE ANC(قیمت حدودی: 740 هزار تومان)

هندزفری

درایور به کار رفته در هر گوشی این ایربادز جدید، قطر 6 میلی متری دارد. این ایربادز ردمی، دارای بلوتوث نسخه 5.2 است. ظرفیت باتری هر کدام از گوشی‌های Redmi Buds 3 Lite، ظرفیت 36 میلی آمپر ساعتی است. به لطف این باتری‌ها، می‌توانید با یک بار شارژ کردن ایربادز جدید ردمی، تا 5 ساعت موزیک گوش بدهید.

مجموع عمر باتری 18 ساعته این هندزفری می تواند یک گزینه بسیار مثبت درباره این به شما ارائه می‌گردد. Redmi Buds 3 Lite موفق شده است تا استاندارد IP54 را برای مقاومت در برابر گرد و غبار و قطرات آب کسب کند. پس با این وجود شما دیگر نگران خرابی زودتر این محصول نیستید و می‌توانید با خیالی راحت این محصول جذاب را در هر جا و مکانی استفاده کنید. از همین جهت این محصول را می‌توان یکی از بهترین ایربادز‌های کمپانی ردمی شناخت.

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل True airdots(قیمت حدودی: 800 هزار تومان)

هندزفری

این هندزفری بلوتوثی دارای کابل شارژ و نشانگر LED است.عمر باتری هدفون در حالت مکالمه۱۲ ساعت و عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی۸ ساعت است. نوع اتصال این هدفون بلوتوثی است و رابط‌ microUSB دارد. این محصول برای آقایان و بانوان ارگونومی مناسبی دارد و جذاب است.

طراحی ظاهری این هندزفری بلوتوثی را می توان از متناسب ترین و جذاب ترین طراحی هایی دانست که هم اکنون در بازار وجود دارد. اگرچه این هندزفری ابعاد قابل قبولی برای سنین مختلف دارد اما احتمالا برای افراد کم سن و سال چندان مناسب نیست.

هندزفری بلوتوثی شیائومی Earbuds BasicAir2s2022(قیمت حدودی: 820 هزار تومان)

هندزفری

هندزفری دوتایی مدل Air 2s سری ایرداتس با ساختار ارگونومیک خود، به خوبی در گوش کاربر فیکس شده و در استفاده ی طولانی مدت نشانی از خستگی نخواهد بود. اتصال بی سیم انواع گوشی موبایل، تبلت و دستگاه های هوشمند به این محصول از طریق بلوتوث نسخه 5٫0 انجام می شود، تا کاربران بتوانند ارتباطی پایدار را در فاصله ی 10 متری (در صورت نبود مانع) تجربه کنند. هندزفری شیائومی از میکروفون باکیفیت داخلی، پروتکل های مختلف مانند HFP ،A2DP ،HSP و AVRCP و برقراری مکالمه ای بدون نویز و شفاف و پخش شارپ و مناسب صدا پشتیبانی می کند و دارای پنل لمسی جهت مدیریت و انجام تنظیمات مربوط به تماس و پخش موزیکاست.

این محصول دارای نشانگر LED است و از درگاه‌های ارتباطی USB-B برخوردار است. نسخه بلوتوث این محصول ۵.۰ است و در برابر آب مقاومت می کند.

هندزفری بی سیم شیائومیRZA GLOBAL WIRLESS (قیمت حدودی: 830 هزار تومان)

هندزفری

هندزفری بی سیم شیائومیRedmi AirDots 3  با چیپست QCC3040 ساخته شده است و از بلوتوث 5.2 پشتیبانی می کند ، نسخه ارتقا یافته سرعت اتصال سریع تر ، سرعت انتقال داده بهبود یافته و اتصال پایداری را به ارمغان می آورد. همچنین یک کدک Adaptive aptX برای کیفیت صدای به روز شده در آن وجود دارد.

 هنگامی که مواد و تنظیمات باهم تناسب دارند، اندازه درایور بزرگتر شده و فرکانس های پایین، متوسط و بالا را هم پوشش می دهد.Redmi AirDots 3 مجهز به درایور متحرک با فرکانس بالا و سیم پیچ متحرک با فرکانس پایین است ، این 2 واحد صوتی با وضوح بالا ، باس عمیق و صدای استریو با کیفیت بالا تولید می کنند.

 این محصول برای خانمها و آقایان مناسب است و ویژگی‌های خاصی از جمله Noise Cancelling Headphon و قابلیت‌های مقاومتی در برابر رطوبت و عرق دارد.

 

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها