راهنمای خرید ارزان ترین ساعت هوشمند اپل

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 5.8 دقیقه

راهنماتو-اگر شما هم مثل من دوست دارید ساعت هوشمند اپل داشته باشید اما با دیدن قیمت ها بیخیال می شوید، جالب است بدانید که قیمت ساعت های هوشمند اپل طیف بسیار گسترده ای دارد و برخی ساعت های هوشمند اپل زیر 20 میلیون تومان قیمت دارند.

به گزارش راهنماتو، برای خرید ساعت های هوشمند ارزان قیمت اپل، نیازی نیست راه دوری بروید و کافیست نگاهی به فهرست ساعت های هوشمند اپل در راهنماتو داشته باشید. در این فهرست 5 ساعت هوشمند ارزان قیمت اپل را برای شما گلچین کرده ام.

ساعت هوشمند اپل واچ سری SE 2021(قیمت حدودی: 14 میلیون تومان)

ساعت هوشمند

این ساعت هوشمند برای آقایان و بانوان مناسب است و نوع کاربری آن روزمره و ورزشی است. ابعاد قاب۱۰.۴×۳۸×۴۴ میلی‌متر و وزن آن ۳۶.۴ گرم است. فرم صفحه این ساعت مستطیل و جنس شیشه Ion-X Glass است. جنس بدنه این ساعت آلومینیوم و جنس بند سیلیکونی است.

نوع قفل بند سگکی ساده و نوع صفحه نمایش اصلی Retina LTPO OLEDاست. تراکم پیکسلی صفحه نمایش۲۳۶ پیکسل بر اینچ است و از سیستم عامل WatchOS برخوردار است. این ساعت هوشمند با با iOS ورژن ۱۴ به بالا و گوشی‌های اپل iPhone ۶s به بالا سازگاری دارد. از سایر مشخصات سخت افزاری این محصول می توان به پردازنده دو هسته‌ای اشاره کرد. این محصول دارای نسل دوم سنسور اپتیکال قلب، حالت ضدآب تا عمق ۵۰ متر، GPS داخلی و بلوتوث است. زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام انگلیسی است.

ساعت هوشمند اپل مدل SE 2022 Aluminum Case 44mm(قیمت حدودی: 15 میلیون تومان)

ساعت هوشمند

ساعت هوشمند اپل مناسب برای آقایان و بانوان با کاربری روزمره و ورزشی است. ابعاد قاب۱۰.۷×۳۸×۴۴ میلی‌متر و وزن آن ۳۳ گرم است. فرم صفحه این ساعت مستطیل و جنس بدنه، فریم آلومینیومی است. جنس بند این ساعت سیلیکونی و نوع قفل از نوع پین‌بند است.

از قابلیت‌های این ساعت هوشمند می توان به صفحه نمایش رنگی و لمسی اشاره کرد. این ساعت قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث و قابلیت مکالمه مستقیم را دارد.نوع صفحه نمایش اصلی Retina LTPO OLED و اندازه صفحه نمایش۴۴ میلی‌متر و رزولوشن صفحه نمایش۴۴۸x۳۶۸ پیکسل است. تراکم پیکسلی صفحه نمایش۳۲۶ پیکسل بر اینچ است و از فناوری مکتن یابی نیز برخوردار است.

سیستم عامل این ساعت WatchOS ۹ است و با سیستم عامل iOS ۱۶ به بالا و گوشی iPhone ۸ به بالا سازگاری دارد. حافظه داخلی این ساعت هوشمند ۳۲ گیگابایت است و اتصالات بلوتوث و وای فای دارد. نوع باتری این ساعت لیتیوم یونی است.

ساعت هوشمند اپل مدل SE 2022 Aluminum Case 40mm(قیمت حدودی: 16 میلیون تومان)

ساعت هوشمند

این مدل از ساعت هوشمند اپل برای بانوان و آقایان مناسب است و کاربری روزمره و ورزشی دارد. ابعاد قاب۱۰.۷×۳۴×۴۰ میلی‌متر و وزن آن ۲۶ گرم است. فرم صفحه این ساعت مستطیلی و جنس بدنه از آلومینیوم است. جنس بند این ساعت سیلیکونی و نوع قفل پین‌بند است.

بدنه این ساعت در سه رنگ مختلف طراحی شده است و از قابلیت‌های این ساعت هوشمند می توان به صفحه نمایش رنگی، صفحه نمایش لمسی، قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث و قابلیت مکالمه مستقیم اشاره کرد. نوع صفحه نمایش اصلی Retina LTPO OLED و اندازه صفحه نمایش۴۰ میلی‌متر است. رزولوشن صفحه نمایش۴۴۸x۳۶۸ پیکسل و تراکم پیکسلی صفحه نمایش۳۲۶ پیکسل بر اینچ است.

سیستم عامل این ساعت هوشمند WatchOS ۹ است و با سیستم عامل iOS سیستم عامل iOS ۱۶ به بالا و گوشی iPhone ۸ به بالا سازگاری دارد. حافظه داخلی۳۲ گیگابایت است و حسگرهایی از جمله ارتفاع سنج ،ژیروسکوپ ، شتاب‌سنج ، شمارنده ضربان قلب و قطب‌نما  دارد. نوع باتری این ساعت هوشمند لیتیوم یونی است و به شکل بی سیم شارژ می شود.

ساعت هوشمند اپل مدل Series 8 Aluminum 41mm(قیمت حدودی: 21 میلیون تومان)

ساعت هوشمند

ساعت هوشمند اپل مناسب برای همه فعالیت های ورزشی و رسمی است. ابعاد قاب۴۱x۳۸x۱۰۷ میلی‌متر، قطر قاب۴۱ میلی‌متر، عرض قاب۱۰.۷ میلی متر، وزن ساعت ۳۲ گرم و فرم صفحه مربع است. جنس شیشه Ion-X Glassو جنس بدنه آلومینیومی است. جنس بند این ساعت سیلیکونی و نوع قفل بند سگکی ساده است.

این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش رنگی و لمسی است و قابلیت مکالمه مستقیم، کنترل سطح اکسیژن خون و کنترل موسیقی (Music Player) را داراست. نوع صفحه نمایش اصلی Retina LTPO OLEDو اندازه صفحه نمایش۱.۹ اینچ است. رزولوشن صفحه نمایش۴۸۴x۳۹۶، تراکم پیکسلی صفحه نمایش۳۲۶ پیکسل بر اینچ و سیستم عامل WatchOS ۹ است.

این ساعت هوشمند سازگار با iOS ورژن ۱۶ به بالا و گوشی‌های iPhone ۸ به بالا است. پردازنده این ساعت هوشمند با Dual-core سازگار است. این ساعت هوشمند دارای وای فای، ارتقاع سنج، ژیروسکوپ، سنجش اکسیژن خون (SPO۲)، سنجش دمای بدن، شمارشگر ضربان قلب، فشارسنج  و قطب‌نما است.

نوع باتری ، لیتیوم یونی و عمر باتری: ۱۸ ساعت است. زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام های این ساعت هوشمند، انگلیسی است.

ساعت هوشمند اپل مدل Series 8 Aluminum 45mm(قیمت حدودی: 23 میلیون تومان)

ساعت هوشمند

این ساعت هوشمند مناسب برای ورزش و فعالیت های رسمی است. ابعاد قاب۴۵x۳۸x۱۰۷ میلی‌متر و قطر قاب۴۵ میلی‌متر است. عرض قاب۱۰.۷ میلی متر و وزن این ساعت ۳۸.۸ گرم است. فرم صفحه این ساعت مربع و جنس شیشه Ion-X Glass است. جنس بدنه آلومینیوم و جنس بند سیلیکون است.

نوع قفل بند سگکی ساده است و از قابلیت‌های این ساعت هوشمند می توان به صفحه نمایش رنگی، لمسی اشاره کرد. این ساعت هوشمند قابلیت مکالمه مستقیم، کنترل سطح اکسیژن خون، کنترل موسیقی را دارد. نوع صفحه نمایش اصلی Retina LTPO OLED و اندازه صفحه نمایش۱.۹ اینچ است. رزولوشن صفحه نمایش۴۸۴x۳۹۶ و تراکم پیکسلی صفحه نمایش۳۲۶ پیکسل بر اینچ است.

این ساعت هوشمند با iOS ورژن ۱۶ به بالا و گوشی‌های iPhone ۸ به بالا سازگاری دارد. پردازنده این ساعت هوشمند Dual-core است و سنجشگر اکسیژن خون (SPO۲) دارد. از دیگر حسگرهای این ساعت هوشمند می توان به سنجشگر دمای بدن، شمارشگر ضربان قلب، فشارسنج  و قطب‌نما اشاره کرد.

نوع باتری لیتیوم یونی با عمر باتری ۱۸ ساعتی است که در حالت کم مصرف تمام روز و تا ۳۶ ساعت کار می کند. زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام این محصول انگلیسی است.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها