راهنمای خرید بهترین خط چشم ضدآب

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۹ خرداد ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 4.7 دقیقه

راهنماتو- همه ما دوست داریم از خط چشمی استفاده کنیم که در صورت عرق کردن یا مواجهه با لکه های آب، پاک نشود و شکل قبلی خود را حفظ کند. البته ناگفته نماند که همین خط چشم های ضد آب ممکن است در هنگام پاک کردن، از خود مقاومت زیادی نشان دهند و به همین راحتی ها از بالای چشم پاک نشوند. همین موضوع می تواند یکی از معایب برخی خط چشم های ضدآب باشد. پس توجه به این نکته در هنگام انتخاب یک خط چشم ضدآب از اهمیت بالایی برخوردار است. همانطور که می دانید انواع مختلفی از خط چشم در بازار وجود دارند. امروز قصد داریم بهترین خط چشم های ماژیکی، مویی و ژله ای ضد آب موجود در بازار را به شما معرفی کنیم:

بهترین خط چشم های ماژیکی ضد آب:

1- خط چشم ماژیکی دبورا مدل 24ORE Extra (قیمت: 438,000 تومان)

 خط چشم ماژیکی دبورا یک خط چشم بادوام 24 ساعته با جلوه ای مات است که برای کشیدن همه نوع خط چشم نازک و ضخیم قابل استفاده است. این خط چشم در برابر اشک و تعریق مقاوم است و به راحتی پخش یا محو نمی شود. پس از خشک شدن نیز حالتی مات و طبیعی دارد و زیبایی چشمان را دوچندان می کند. بافت قلموی ماژیکی آن نیز بسیار نرم و روان است و به راحتی بر روی پلک می لغزد و حتی افراد مبتدی نیز می توانند با آسانی از این خط چشم استفاده کنند.

 خط چشم ماژیکی دبورا مدل 24ORE Extra

2- خط چشم ضدآب ماژیکی مای مدل Dip Liner (قیمت: 145,000 تومان)

خط چشم ضدآب ماژیکی مای یک محصول با کیفیت و با ماندگاری بالا است که به دلیل دارا بودن ویتامین E با خاصیت آنتی اکسیدانی، ضد التهابی، مرطوب کنندگی، محرک حرکات زیر پوستی و محافظت از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش برای پوست چشمان مفید است. این محصول از پیری زودرس پوست چشم جلوگیری کرده و استفاده از آن حتی برای افراد مبتدی بسیار راحت است.

خط چشم ضدآب ماژیکی مای مدل Dip Liner

3- خط چشم ضد آب اترنیتی مدل ULTRA CARBON BLACK (قیمت: 125,000 تومان)

خط چشم ضد آب اترنیتی یک خط چشمی بسیار مشکی و ضد آب است و افراد مبتدی نیز به راحتی می توانند با استفاده از آن خط چشم هایی زیبا بکشند. این محصول ضد حساسیت است، ماندگاری بالایی دارد و امکان کشیدن هر مدل خط چشمی را فراهم می کند.

 خط چشم ضد آب اترنیتی مدل ULTRA CARBON BLACK

بهترین خط چشم های مویی ضد آب:

1- خط چشم لیدو کد 01 (قیمت: 323,000 تومان)

خط چشم لیدو یک محصول ضد آب و ماندگار است که به واسطه قلم و طراحی خاص اپلیکاتور قادر است از عهده کشیدن ظریف‌ترین و نازک‌ترین خط چشم ها بخوبی بربیاید. رنگ آن کاملا مشکی است، سریع خشک می شود و به هیچ عنوان پخش نمی شود.

 خط چشم لیدو کد 01

2- خط چشم مویی مای مدل Waterproof (قیمت: 145,000 تومان)

خط چشم مویی مای از نوع مایع بوده و رنگی کاملا مشکی دارد. این خط چشم ضد آب است، به سرعت خشک می شود و دوام بالایی دارد. همچنین بافتی نسبتا براق دارد و جلوه ای مرطوب و تازه را برای چشمان شما به ارمغان می آورد. این محصول به دلیل دارا بودن ویتامین E حاوی مقادیر زیاد آنتی‌اکسیدان بوده و از پیری و چروک شدن پوست اطراف چشم نیز جلوگیری می کند.

 خط چشم مویی مای مدل Waterproof

3- خط چشم مویی لورینت مدل Eyeliner حجم 3.5 میلی لیتر (قیمت: 98,000 تومان)

خط چشم مویی لورینت رنگی کاملا مشکی دارد، ضد آب و مات است و به سرعت خشک می شود. این محصول به هیچ عنوان اطراف چشم را سیاه نمی کند و به دلیل دارا بودن فرچه مویی با سایز مناسب، قادر است نازک ترین و زیباترین خط چشم ها را طراحی کند.

خط چشم مویی لورینت مدل Eyeliner حجم 3.5 میلی لیتر

بهترین خط چشم های ژله ای ضد آب:

1- خط چشم یورن مدل Midnight شماره 103 (قیمت: 350,000 تومان)

خط چشم Midnight یورن دارای بافتی ژله ای و نرم بوده، سبک است و کیفیتی بالا دارد. این محصول ضد آب و حساسیت است، رنگدانه هایی بسیار غنی دارد و به سرعت خشک می شود. رنگ این خط چشم متالیک و اکلیلی است و گیرایی و جذابیت دو چندانی را برای چشمان شما به ارمغان می آورد.

خط چشم یورن مدل Midnight شماره 103

2- خط چشم ژلی رد اند بلک مدل Aqua شماره 01 (قیمت: 298,000 تومان)

خط چشم ژلی رد اند بلک یک محصول ضد آب و ضد حساسیت است که ماندگاری بالایی دارد. جلوه رنگی ماتی دارد، کاملا مشکی است و زیبایی چشمان شما را دو چندان می کند.

خط چشم ژلی رد اند بلک مدل Aqua شماره 01

 

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها