بهترین قهوه ساز خانگی کدام است؟

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

راهنماتو- بسیاری از ما نمی توانیم صبح خود را بدون یک فنجان قهوه آغاز کنیم. مطمئناً، کافی شاپ ها همه جا هستند. اما اگر بخواهید بلافاصله پس از برخاستن از خواب و بدون منتظر ماندن در صف های طولانی به یک فنجان قهوه دسترسی داشته باشید، قطعا قهوه ساز یکی از ضروری ترین و کاربردی ترین لوازم منزل شما خواهد بود. اگر قصد خرید یک قهوه ساز خانگی باکیفیت را دارید، ما در اینجا به شما بهترین پیشنهاد را ارائه خواهیم داد:

محصول پیشنهادی ما: قهوه ساز بوش مدل TKA6A043 (قیمت: 7,150,000 تومان)

 به گزارش راهنماتو، قهوه ساز TKA6A043بوش یکی از پرفروش ترین قهوه سازهای موجود در بازار است که به دلیل دارا بودن توان 1200 وات و المنت های مرغوب سریعا داغ می شود و در کوتاهترین زمان قهوه شما را آماده می کند. یکی از مهم ترین قابلیت های این دستگاه، دکمه +Aroma می باشد و شما با فشردن این دکمه می توانید رایحه دلخواه قهوه خود را انتخاب کنید. در پشت این دکمه نیز یک سیستم گرمایشی قدرتمند وجود دارد که می تواند با استفاده از حرارت موجود بهترین رایحه را برای قهوه شما خلق کند. از دیگر ویژگی های جذاب این محصول می توان به سیستم قطع کن خودکار، سیستم گرم نگه دار و سیستم ضد چکه اشاره کرد.

قهوه ساز

با استفاده از سیستم قطع کن خودکار می توانید سه زمان 20،40 و 60 دقیقه ای را برای خاموش کردن خودکار انتخاب کنید. همچنین می توانید پس از خاموش شدن خودکار دستگاه، با استفاده از صفحه گرم کن زیر مخزن قهوه خود را گرم نگه دارید. سیستم ضد چکه نیز به منظور جلوگیری از کثیف شدن میز آشپزخانه و ایجاد لکه بر روی قهوه ساز طراحی شده است. با استفاده از این سیستم  تا زمانی که قوری در زیر محفظه قهوه باشد، قهوه به داخل قوری ریخته شده و با کشیدن قوری از زیر نازل، هیچ چکه ای از قهوه به بیرون نمی ریزد.

 فیلتر قابل تعویض این دستگاه از نوع کاغذی بوده و می توانید هر بار آن را تعویض کرده و قهوه ای تمیز با حفظ طعم و بو داشته باشید. این قهوه ساز با برخورداری از سیستم ضد رسوب قدرتمند Easy Descale 3 مانع از بسته شدن منافذ بخار آب شده و تمامی رسوبات آب را بخوبی تمیز می کند. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به پایه های ضد لغزش، BPA برای عدم تماس قهوه با مواد پلاستیکی و محفظه جمع آوری سیم اشاره کرد. گنجایش مخزن آب این دستگاه 1.25 لیتر است که قادر است 10 الی 15 فنجان قهوه را برای شما آماده کند. قوری این دستگاه نیز از جنس شیشه نشکن و مقاوم در برابر حرارت می باشد.

اگر پیشنهاد ما مورد توجه شما قرار نگرفت می توانید گزینه های زیر را نیز مد نظر داشته باشید؛

نام دستگاه

توان مصرفی

قطع کن خودکار

گرم نگه دار

نوع فیلتر

سایر قابلیت ها

قیمت

قهوه‌ساز بوش مدل TKA6A044

1100 وات

دارد

دارد

قابل تعویض

 دکمه‌ی Aroma+، مخزن آب جداشدنی ، سیستم ضد رسوب EasyDescale 3، سیستم ضد چکه

4,300,000 تومان

قهوه ساز بلمیو مدل BRAVISSIMA EM-201/202

1400 وات

دارد

ندارد

دائمی

تایمر،

5,550,000 تومان

قهوه ساز مولینکس مدل FG370

1000 وات

دارد

دارد

قابل تعویض

همراه با کتری ، قوری شیشه ای، سیستم ضد چکه

5,500,000 تومان

قهوه ساز فیلیپس مدل HD7447

920 وات

نامشخص

دارد

قابل تعویض

چراغ نمایشگر روشن بودن دستگاه، سیستم ضد چکه

5,880,000 تومان

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها