ده هدیه جذاب برای گیمرها

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 5.8 دقیقه

راهنماتو- خرید هدیه برای یک گیمر مانند شکستن شاخ غول است، خصوصا اگر خودتان گیمر نباشید! در واقع کمتر کسی هست که از ابزارهای عجیب و غیریب آنها سر دربیاورد. گیمرها معمولا خاص پسند هستند و هر هدیه ای نمی تواند آنها را خوشحال کند. اگر قصد خرید یک هدیه مناسب برای یک گیمر را دارید، ما به شما بهتری پیشنهادها را ارائه خواهیم داد:

1- ماوس گیمینگ

ماوس های کامپیوتر انواع مختلفی دارند که هر کدام برای کار خاصی در نظر گرفته شده اند. یکی از انواع آنها ماوس گیمینگ است که برای بازی طراحی شده است. این نوع ماوس ها عملکرد بهتری را نسبت به دیگر ماوس ها ارائه می دهند. اگر فرد موردنظر شما با کامپیوتر گیم بازی می کند، خرید یک ماوس گیمینگ باکیفیت، قطعا یکی از هدایای مناسب برای او خواهد بود. ماوس های گیمینگ موجود در بازار در بازه قیمتی 150 هزار  تا 11 میلیون تومان قرار دارند.

 ماوس گیمینگ

2- کیبورد گیمینگ

گیمرها معمولا از کیبوردهای مخصوصی به نام کیبورد گیمینگ برای بازی کردن استفاده می کنند. این نوع کیبوردها نسبت به کیبوردهای معمولی مقاوم تر هستند و برای انجام بازی های کامپیوتری ساخته شده اند. کیبوردهای گیمینگ دکمه های بیشتر و کاربردی تری نسبت به کیبوردهای معمولی دارند و انگشت شما در حین کار با آنها خستگی کمتری را احساس خواهد کرد. دارا بودن قابلیت نورپردازی RGB از دیگر ویژگی این نوع کیبورد می باشد. قیمت کیبوردهای گیمینگ موجود در بازار در حال حاضر از حدود 200 هزار تومان تا 18 میلیون تومان متفاوت است.

 کیبورد گیمینگ

3- بانجی ماوس

بانجی ماوس یکی از ابزارهای موردعلاقه گیمرهای اهل رقابت و بازی های پر درگیر است. عواملی مانند سنگینی موس و سیم آن و کشیده شدن سیم ماوس بر روی میز می تواند باعث کاهش سرعت و دقت گیمرها در انجام بازی شود و خرید یک بانجی ماوس می تواند تا حد زیادی از به دقت و سرعت بازی کردن آنها کمک کند. یک بانجی ماوس در حال حاضر بین 600 تا 900 هزار تومان قیمت دارد.

بانجی ماوس

4- دسته بازی یا کنترلر

دسته بازی وسیله ای برای کنترل بازی است که به کامپیوتر، کنسول بازی یا گوشی متصل می شود. در حال حاضر انواع دسته های بازی سیمی و بی سیم در بازار وجود دارند که با توجه به نیاز می توان تهیه کرد. قیمت دسته بازی بسته به امکانات و اینکه برای چه وسیله ای دسته بازی خریداری می کنید، متفاوت است.

 دسته بازی یا کنترلر

5- هدست گیمینگ

هدست های گیمینگ یکی از لوازم جانبی پرکاربرد گیمینگ است که به دلیل دوام بالاتر، کیفیت صدای بهتر، میکروفون با کیفیت و امکانات بیشتر بسیار مورد استقبال گیمرها قرار گرفته است. در حال حاضر برندهای مطرحی همچون ایسوس، ریزر، کورسیر و استیل سریز از جمله تولیدکنندگان هدست های گیمینگ موجود در بازار هستند. هدست های گیمینگ موجود در بازار بسته به امکانات، در بازه قیمتی 250 هزار تومان تا 19 میلیون تومان یافت می شوند.

هدست گیمینگ

6- کنسول بازی پرتابل نینتندو سوئیچ

کنسول بازی پرتابل نینتندو سوئیچ یک کنسول بازی دستی و قابل حمل است که  بازی‌های بی‌نظیر آرشیو نینتندو را در اختیار گیمرها قرار می دهد. اگر می خواهید یک گیمر را با هدیه ای غافلگیر کننده خوشحال کنید، این کنسول بازی پرتابل یکی از مناسب ترین گزینه ها برای خرید شما خواهد بود. این کنسول در مدل های مختلفی ارائه شده که بسته به امکاناتی که دارد، بین 11 تا 25 میلیون قیمت دارد.

کنسول بازی پرتابل نینتندو سوئیچ

7- بازی

بازی‌های انحصاری کنسول‌های بازی یا نسخه های جدید سری‌ بازی هایی نظیر فیفا یا کال‌ آو دیوتی قطعا هر گیمری را خوشحال می کند. می توانید با توجه به نوع پلتفرم گیمینگ، بازی مناسب آن را خریداری کرده و دوست، فرزند، برادر یا خواهر گیمر خود را با آن غافلگیر کنید.

بازی

8- گوشی گیمینگ

یک گوشی قدرتمند و رده بالا با قدرت اجرای بازی های موبایلی، قطعا یک گیمر را سر ذوق می آورد. اگر هزینه برایتان اهمیتی ندارد، یک گوشی گیمینگ می توانید گزینه مناسبی برای هدیه دادن به یک گیمر باشد. گوشی های گیمینگ سخت افزار قدرتمندی دارند و قادرند از پس اجرای انواع بازی ها برآیند. گوشی های گیمینگ موجود در بازار بسته به سخت افزار و توانایی اجرای بازی ها در بازه قیمتی 10 تا 75 میلیون تومان یافت می شوند.

گوشی گیمینگ

9- تبلت گیمینگ

تبلت‌ها این روزها بسیار قوی‌تر از گذشته شده‌اند و حتی می توانند سنگین ترین بازی ها را نیز اجرا کنند. همچنین وجود نمایشگر بزرگتر در تبلت ها محبوبیت آنها را در بین گیمرها دوچندان کرده است. یک تبلت گیمینگ با قدرت اجرای سنگین ترین بازی ها، حتما یک گیمر را خوشحال می کند. قیمت تبلت های موجود در بازار بسته به سخت افزار و توانایی اجرای بازی ها در بازه 8 تا 100 میلیون تومان متفاوت است.

تبلت گیمینگ

10- کنسول بازی

اگر هزینه برایتان اهمیتی ندارد، می توانید یک کنسول بازی برای هدیه دادن انتخاب کنید. کنسول بازی قطعا بهترین و خوشحال کننده ترین هدیه برای یک گیمر است. کنسول های بازی قابلیت های متفاوتی دارند و می توانید به راحتی و با اتصال به یک مانیتور یا حتی تلویزیون از آنها استفاده کنید. در حال حاضر دو شرکت سونی و مایکروسافت از برترین تولیدکنندگان کنسول های بازی هستند که سونی با تولید پلی استیشن 1،2،3،4و 5 و مایکروسافت با ارائه نسل اول تا چهارم و در نهایت ایکس باکس سری S و X با یکدیگر رقابت می کنند. برای خرید یک کنسول PS5 در حال حاضر باید چیزی در حدود 27 تا 38 میلیون هزینه کنید. ایکس باکس سری S نیز حدود 17 تا 20 میلیون و ایکس باکس سری X حدود 30 تا 33 میلیون قیمت دارند.  

کنسول بازی

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها