کتری برقی زیر 5 میلیون تومان بخرید

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 4.8 دقیقه

راهنماتو-کتری برقی یک موهبت واقعی برای چای خورهای حرفه ای است که از یک طرف عاشق چای هستند و از طرف دیگر وقت دم کردن چای با روشهای سنتی را ندارند. این کتری ها معمولا آب را زودتر جوش می آورند و کاربردی تر هستند.

به گزارش راهنماتو، برای تهیه کتری برقی هایی که زیر 5 میلیون تومان قیمت دارند، فهرست راهنماتو را مرور کنید. در این فهرست انواع کتری با دامنه قیمت زیر 5 میلیون تومان را فهرست کرده ام:

کتری برقی بوش مدل TWK760(قیمت حدودی: یک میلیون و نهصد هزار تومان)

کتری برقی

نگران گرم شدن بیش از حد یا خاموش شدن در زمان مناسب نباشید. به محض اینکه آب به جوش آمد یا به دمای انتخاب شده رسید، کتری به طور خودکار خاموش می شود. سیستم ایمنی سه گانه از گرمای بیش از حد و خشک شدن محافظت می کند و هنگامی که از روی پایه بلند می شود، کتری را به طور خودکار خاموش می کند.

این کتری برقی دارای چرخش ۳۶۰ درجه و محدوده ظرفیت۱.۶ تا ۲ لیتر است و محدوده توان مصرفی۲۸۰۱ تا ۳۰۰۰ وات دارد. این کتری برقی دارای سیستم ایمنی قطع خودکار و دستگاه نمایش وضعیت در کنار نشان گر سطح آب است. ابعاد این کتری برقی ۲۲x۱۸.۵x۲۳ سانتی‌متر و نوع درب آن متصل است. جنس بدنه این کتری برقی پلاستیکی و حداکثر توان مصرفی۳۰۰۰ وات است. طول سیم این کتری برقی ۱۰۰ سانتی متر و گنجایش کتری۱.۷ لیتر است. جنس بدنه پلاستیک و وزن آن ۹۹۸ گرم است.

کتری برقی شیائومی مدل MJDSH01Y( دو میلیون و پانصد هزار تومان)

کتری برقی

جنس محفظه داخلی و تمام بخش های در تماس با آب این کتری برقی از استیل ضدزنگ ۳۰۴ است. قطر دهانه ۱۳ سانتی متری با قابلیت باز شدن تا زاویه ۷۵ درجه است. این کتری برقی مجهز به ترموستات برند انگلیسی STRIX با قابلیت کنترل دقیق دما و قابلیت استفاده تا ۱۰۰۰۰ بار جوش آمدن سریع آب در مدت ۵ دقیقه است.

کتری برقی شیائومی با برخورداری از بدنه دولایه و عایق کیفیت بسیار بالایی دارد. این کتری برقی دارای قابلیت خاموش شدن به طور اتوماتیک بعد از جوش آمدن آب است. همچنین دارای برنامه قطع اتوماتیک برق در صورت کم شدن آب است. این کتری برقی دارای دکمه فشاری جهت باز شدن درب کتری با زاویه ۳۰ درجه بدون پاشیدن آب است و لامپ LED جهت مشاهده وضعیت جوش آمدن آب دارد. وزن این کتری برقی ۱.۱۰۰ گرم و گنجایش کتری۱.۵ لیتر است.

جنس بدنه این کتری برقی استیل ضدزنگ و نوع درب متصل است و امکان چرخش ۳۶۰ درجه هم دارد.

کتری برقی دلونگی مدل KBLA3001(قیمت حدودی: 3 میلیون و سیصد هزار تومان)

کتری برقی

ابعاد این کتری برقی ۲۲x۲۳x۲۳ سانتی‌متر است و۱۳۰۰ گرم وزن دارد. جنس بدنه این کتری برقی پلاستیکی و گنجایش کتری۱.۷ لیتر است. طول سیم این کتری برقی یک متر است و با حداکثر توان مصرفی۳۰۰۰ وات کار می کند. نوع درب این کتری برقی متصل است و محفظه نگهداری سیم برق دارد.

امکان چرخش ۳۶۰ درجه و نمایشگر میزان آب از دیگر ویژگی های این کتری برقی محسوب می شود. این کتری برقی دارای سیستم ایمنی قطع خودکار است و محدوده توان مصرفی۲۸۰۱ تا ۳۰۰۰ وات دارد. محدوده ظرفیت این کتری برقی ۱.۶ تا ۲ لیتر است و صافی دهانه کتری دارد.

کتری برقی مولینکس مدل BY530530(قیمت حدودی: 4 میلیون و دویست هزار تومان)

مولینکس

ابعاد این کتری برقی ۲۱۲x۱۷۷x۲۳۷ سانتی‌متر و وزن آن ۱.۲۶ کیلو است. جنس بدنه از استیل و گنجایش کتری۱.۷ لیتر است. حداکثر توان مصرفی۲۴۰۰ و نوع درب این محصول متصل است. این کتری برقی امکان چرخش ۳۶۰ درجه دارد.

کتری برقی مولینکس دارای دستگاه نمایش وضعیت میزان آب است. محدوده توان مصرفی۲۲۰۱ تا ۲۴۰۰ وات است. محدوده ظرفیت۱.۶ تا ۲ لیتر است. این کتری برقی دارای صافی دهانه کتری است. به لحاظ ظاهری، این کتری برقی امتیاز قابل قبولی می گیرد و بین کتری برقی های پرفروش بازار طبقه بندی می شود.

کتری برقی بوش مدل TWK8613(قیمت حدودی: 5 میلیون تومان)

کتری برقی

آخرین و گران قیمت ترین کتری برقی از برند بوش و دارای قابلیت گرم نگهدارنده (تا ۳۰ دقیقه) است. این محصول  دارای سه سیستم محافظتی و قابلیت انتخاب درجه حرارت از ۷۰ درجه تا نقطه جوش است. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به چرخش ۳۶۰ درجه وامکان گرم نگه داشتن نوشیدنی اشاره کرد.

محدوده ظرفیت این کتری برقی ۱.۱ تا ۱.۵ لیتر و محدوده توان مصرفی۲۲۰۱ تا ۲۴۰۰ وات است. این کتری برقی به سیستم ایمنی قطع خودکار مجهز است و نمایشگر میزان آب هم دارد. قابلیت تنظیم دما از دیگر ویژگی های این محصول است. ابعاد این کتری برقی ۲۱۰x۱۷۵x۲۶۳ سانتی‌متر و نوع درب متصل است. جنس بدنه این کتری برقی از استیل و پلاستیک و حداکثر توان مصرفی۲۰۰۰-۲۴۰۰ وات است.

گنجایش کتری۱.۵ لیتر و جنس بدنه استیل و پلاستیک است. وزن این کتری یک کیلو و نهصد گرم است و صافی دهانه کتری هم دارد.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها

(ویدئو) طرز تهیه کوکی پنیری ژاپنی؛ یک شیرینی شیک و خوشمزه برای پذیرایی
آشپزی

(ویدئو) طرز تهیه کوکی پنیری ژاپنی؛ یک شیرینی شیک و خوشمزه برای پذیرایی

۲۸ فروردین ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .5 دقیقه
 عکسی جالب از مراسم عروسی سوسانو و همسر فوتبالیست اش
چهره ها

عکسی جالب از مراسم عروسی سوسانو و همسر فوتبالیست اش

۲۸ فروردین ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .4 دقیقه
 فال ابجد امروز سه شنبه 28 فروردین  1403
فال و طالع بینی

فال ابجد امروز سه شنبه 28 فروردین 1403

۲۸ فروردین ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 4.7 دقیقه
 فال حافظ امروز سه شنبه 28 فروردین 1403
فال و طالع بینی

فال حافظ امروز سه شنبه 28 فروردین 1403

۲۸ فروردین ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 1.8 دقیقه
متن تازه دل نگرانی ارسلان قاسمی برای عزیزانش
چهره ها

متن تازه دل نگرانی ارسلان قاسمی برای عزیزانش

۲۸ فروردین ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .4 دقیقه
 رامبد جوان از ته دل خندید!
چهره ها

رامبد جوان از ته دل خندید!

۲۸ فروردین ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 2 دقیقه