بهترین مایکروویو ارزان قیمت خارجی بازار

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

راهنماتو- مایکروویو یکی از ضروریات آشپزخانه های امروزی محسوب می شود. اغلب مردم از مایکروویو به منظور گرم کردن سریع غذا و یخ زدایی فوری مواد غذایی یخ زده مانند گوشت و انواع سبزیجات استفاده می کنند. در واقع مایکروویو زمان پخت و یخ زدایی مواد غذایی را به طرز قابل توجهی کاهش می دهد. اما کاربردهای مایکروویو به همین جا ختم نمی شود. اغلب مایکروویو ها برنامه های متنوعی برای پخت مواد غذایی ارائه می دهند و شما می توانید از آنها برای سرخ کردن، پختن غذا، نان و شیرینی، بخارپز کردن، و حتی گریل و کباب کردن مواد غذایی استفاده کنید.

به گزارش راهنماتو، قیمت مایکروویوهای خارجی موجود در بازار در حال حاضر از حدود 6 میلیون تا 75 میلیون تومان متفاوت است. اگر قصد خرید یک مایکروویو خارجی مقرون به صرفه و باکیفیت را دارید، ما به شما بهترین پیشنهاد را ارائه خواهیم داد:

محصول پیشنهادی ما: مایکروفر ال جی مدل MJ3965 (قیمت: 21,850,000 تومان)

مایکرو سولار ال جی MJ3965 یکی از بهترین مدل مایکرو سولارهای این شرکت است که رضایت قشر زیادی را به خود جلب کرده است. اولین ویژگی جالب این دستگاه، برخورداری از قابلیت کانوکشن است. این قابلیت که در مایکروویوهای جدید مورد استفاده قرار می گیرد، با پخت یکنواخت مواد غذایی به ترد و مغزپخت شدن آنها کمک می کند. این مایکروویو 1100 واتی قادر است در کوتاهترین زمان ممکن مواد غذایی را برای شما آماده کند. یکی دیگر از ویژگی هایی که توجه ما را به خود جلب کرد، وجود تکنولوژی i-Wave در این محصول است. این تکنولوژی حرارت را از سه طرف منتشر کرده و به پخت بهتر مواد غذایی کمک می کند. این دستگاه با اندازه 39 لیتری اش برای خانواده های پرجمعیت مناسب است.

راهنمای خرید بهترین مایکروویو خارجی ارزان قیمت

این مایکروویو به قابلیت گریل نیز مجهز شده است. این قابلیت به برشته شدن، کبابی شدن و سرخ شدن مواد غذایی کمک می کند و غذایی ترد و خوشمزه را برای شما آماده می کند. ویژگی گرم نگه دار این دستگاه، مواد غذایی را در تمام مدت گرم نگه داشته و مانع از سرد شدن آنها می شود. این مایکروویو دارای 48 برنامه پخت متنوع است و به قابلیت جوجه گردان نیز مجهز شده است. از دیگر قابلیت های جذاب آن می توان به تنظیم زمان، قفل کودک، نمایشگر LED، انتخاب شروع سریع، پایه ضد لغزش، بدنه استیل ضد زنگ، درب شیشه ای حرارت دیده و مقاوم اشاره کرد. فناوری اسمارت اینورتر نیز یکی دیگر از قابلیت های جالب این دستگاه است که قادر است در سریع ترین زمان خوشمزه ترین و سالم ترین مواد غذایی را برای شما آماده کند.

اگر پیشنهاد ما مورد پسند شما نبود، می توانید این گزینه ها را نیز مدنظر قرار دهید:

نام محصول

توان

ظرفیت

تعداد برنامه پخت

کانوکشن

گریل

جوجه گردان

یخ زدایی

سایر قابلیت ها

قیمت

سولاردام ال جی مدلMA3884VC

900 وات

38 لیتر

28 برنامه

دارد

دارد

دارد

دارد

 پخت نوری، بخارپز، پخت ترکیبی

27,980,000 تومان

مایکروفر مایدیا مدل MW-F3630-T5Y

900 وات

36 لیتر

13 برنامه

دارد

دارد

ندارد

دارد

قفل کودک، نمایشگر لمسی، عایق بندی سه لایه، فناوری اینورتر،

22,500,000 تومان

مایکروویو سامسونگ مدل GE402

950 وات

40 لیتر

7 برنامه

ندارد

دارد

دارد

دارد

تنظیم زمان، قفل کودک، نمایشگر لمسی

13,800,000 تومان

مایکروویو سامسونگ مدل MG402

1500 وات

40 لیتر

7 برنامه

ندارد

دارد

ندارد

دارد

سیستم صرفه جویی در مصرف برق(ECO)، پخت یکنواخت، ده سطح قدرت

10,800,000 تومان

 

 

 

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها