بهترین بازی ها برای گوشی های ضعیف

  • تحریریه راهنماتو تحریریه راهنماتو
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2.4 دقیقه

ویجیاتو نوشت؛ بتل رویال، ژانر محبوب این روزهای دنیای ویدئوگیم است که شمار علاقه‌مندان و مخاطبانش هم‌چنان به روند روزافزون خود ادامه می‌دهد.

با این حال پیشرفت‌های بصری و ارتقاء گرافیکی که دامنه آن‌ها به بازی‌های موبایلی نیز رسیده، سبب می‌شوند تجربه برخی از بازی‌های بتل رویال برای دارندگان گوشی‌های نسبتا ضعیف عملا غیرممکن شود. اما نگران نباشید؛ هنوز هم بتل رویال برای شما که از گوشی‌های پرچمدار با پردازنده‌های قدرتمند بی‌بهره‌اید در دسترس است. این مقاله از ویجیاتو را تا انتها مطالعه کنید تا بازی های بتل رویال برای گوشی های ضعیف را بشناسید.

MaskGun


1

MaskGun که گزینه‌ای عالی برای بتل‌های PvP و نبردهای سنگین میان کلن‌ها به شمار می‌رود، برای اجرا روی گوشی به فقط ۲ گیگابایت فضای رم نیازمند است و قطعا به طرفداران بتل رویال که گوشی قدرتمندی در اختیار ندارند، توصیه می‌شود.

ScarFall 


1

ScarFall یکی از بازی‌های بتل رویال مناسب گوشی‌ های ضعیف است که تنوع بالایی از سلاح‌ها و نیز نقشه‌های وسیع و پرجزئیاتی دارد اما بایستی گرافیک پایین و فیزیک ضعیفش را به سازگاری‌اش با ضعیف‌ترین گوشی‌ها ببخشید!

Infinity Ops


1

Infinity Ops یک شوتر FPS و یک بتل‌ رویال آینده‌نگر در فضای سایبرپانک است و تجربه منحصربفردی را از سلاح‌های متنوع، گیم‌پلی جذاب و کلی جت‌پک فوق‌العاده ارائه می‌دهد که براحتی روی ضعیف‌ترین گوشی‌ها قابل اجراست.

Garena Free Fire


1

باورتان می‌شود که کاربران گوگل‌پلی تاکنون بیش از یک میلیارد بار Garena Free Fire را دانلود و نصب کرده‌اند؟ این بتل‌ رویال فوق محبوب با تنوع چشمگیری از سلاح‌ها، اسکین‌ها و نقشه‌ها، برای اجرا روی موبایل صرفا به ۲ گیگابایت فضای رم نیازمند است.

PUBG Mobile Lite


1

اگر عاشق پابجی هستید ولی موبایل ضعیفی دارید، غم به دلتان راه ندهید! نسخه Lite پابجی تجربه مشابهی است که تقریبا همان تنوع سلاح‌ها و وسایل نقلیه و اسکین‌ها و کاراکترها را ارائه می‌دهد، البته با سبک و سیاق گرافیکی خاصی که سبب می‌شود آن را بتوان روی گوشی‌‌های ضعیف نیز به آسانی اجرا نمود.

تحریریه راهنماتو
تحریریه راهنماتو

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها