کدام رنگ مو برای پوست سبزه مناسب است؟

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه

راهنماتو- اگر قصد رنگ کردن موهای خود را دارید، اما نمی دانید چه رنگ مویی به چهره تان می آید، باید بدانید انتخاب رنگ موی متناسب با ظاهر و رنگ پوست، یک نکته کلیدی در زیباتر شدن چهره است. شما می توانید هر رنگ موی دلخواهی را برای موهای خود انتخاب کنید. اما واقعیت این است که هر رنگ مویی همه چهره ها و رنگ پوست ها را زیبا نمی کند و با یک انتخاب درست می توانید زیبایی چهره و موهای خود را دوچندان کنید. اگر پوستتان سبزه است و قصد رنگ کردن موهایتان را دارید، ما در اینجا بهترین پیشنهادها را به شما ارائه خواهیم داد:

1- هایلایت بلوند

به گزارش راهنماتو، رنگ های سرد بخوبی با پوست سبزه ترکیب می شوند و تضاد جالبی را ایجاد می کنند. گیسوان شکلاتی با چند تکه مش سوزنی یا فویلی ظاهری زیبا و فریبنده ای به افراد سبزه رو می بخشد.

هایلایت بلوند

2- بنفش

به موهای زیبای جاستین اسکای نگاه کنید، بنفش یک رنگ موی فوق‌العاده برای پوست های تیره است. خصوصا اگر می خواهید از رنگ‌های قهوه‌ای و بلوند سنتی فاصله بگیرید. این رنگ مو یکی از پرطرفدارترین رنگ موها خصوصا در میان دختران جوان است.

بنفش

3- هایلایت قرمز

رنگ پوست تیره با ته رنگ خنثی، یعنی نه خیلی سرد و نه خیلی گرم، یکی از بهترین کاندیداها برای هایلایت های قرمز رنگ است. اگر از طرفداران این رنگ هستید، از آرایشگرتان بخواهید موهایتان را با بهترین رنگ موی قرمز متناسب با پوستتان رنگ آمیزی کند.

هایلایت قرمز

4- بلوند کاراملی

 بلوند کاراملی یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین رنگ موها است که بسیاری از سلبریتی ها و مدل های سرشناس دنیا نیز با آن می درخشند. این رنگ گزینه ای بسیار ایده آل برای پوست های گندمی و سبزه است.

بلوند کاراملی

5- آبی

توصیه می شود افراد سبزه از رنگ های فانتزی سرد برای رنگ آمیزی موهای خود استفاده کنند. رنگ آبی یکی از زیباترین رنگ های سرد است که به دلیل تضاد جالبی که با پوست سبزه ایجاد می کند، زیبایی دو چندانی به چهره می بخشد.

آبی

6- بلوند پلاتینی

رنگ موی بلوند پلاتینه برای سبزه پوستانی که موهای کوتاهی دارند، بسیار مناسب است. اگر پوستتان گندمی یا سبزه روشن است، این رنگ یکی از گزینه های جذاب برای رنگ آمیزی موهایتان است.

بلوند پلاتینی

7- خاکستری

اگر پوست سبزه دارید و به دنبال یک رنگ خاص و شیک برای موهای خود می گردید، از کنار خاکستری به سادگی عبور نکنید. رنگ موی خاکستری ظاهری بسیار مدرن و پرطرفدار دارد و زیبایی خاصی به چهره شما می بخشد.

 خاکستری

8- شرابی

از آنجایی که شرابی در دسته رنگ های سرد قرار می گیرد، برای رنگ پوست های سبزه، تیره و گندمی بسیار مناسب است. این رنگ با تناژهای منحصربه فرد خود تغییری اساسی در چهره شما ایجاد می کند.

شرابی

9- کنفی دودی

کنفی دودی یک ترکیب رنگ مطمئن برای پوست های تیره است. خصوصا اگر با استفاده از تکنیک هایی مانند آمبره یا سامبره انجام شود، ظاهری خارق العاده را برای موهای شما رقم می زند. هایلایت کنفی دودی بر روی موهای شکلاتی و فندقی زیبایی خیره کننده ای ایجاد می کند.

کنفی دودی

10- شکلاتی سرد

رنگ موی شکلاتی سرد یکی دیگر از رنگ های مناسب برای پوست های سبزه و گندمی است که درخشش فوق العاده ای به چهره و موهای شما می بخشد. شکلاتی سرد یک رنگ موی پرطرفدار در بین سلبریتی ها و افراد مشهور به حساب می آید.

شکلاتی سرد

 

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها