بازی Bulletstorm VR برای دستگاه‌های واقعیت مجازی معرفی شد

  • تحریریه راهنماتو تحریریه راهنماتو
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 1.6 دقیقه

ویجیاتو نوشت؛ ناشر People Can Fly و استودیو Incuvo، به تازگی بازی Bulletstorm VR را معرفی کردند که قرار است اواخر سال میلادی جاری منتشر شود.

Bulletstorm VR امیدوار است که گیم پلی محبوب بازی اصلی را وارد دنیای واقعیت مجازی کند، از جمله جنبه‌هایی مانند سیستم Skillshot. تریلر معرفی را در یوتیوب ببینید.

اگر قبلا درباره بازی Bulletstorm نشنیده بودید، باید گفت که در نسخه VR نیز شما نقش گریسون هانت را پس از سقوط به سیاره‌ای متروکه بازی خواهید کرد. هانت به دنبال فرد خیانتکاری است که او را به این روز انداخته و در طول راه، امیدوار است خدمه خود را پیدا کند.

Bulletstorm VR به بازیکنان این اجازه را می‌دهد تا برای استفاده از سیستم Skillshot، بین مبارزات دور و نزدیک سوئیچ کنند که به بازیکنان برای خلاقیت در نحوه خلاص کردن دشمنان پاداش می‌دهد.

1

سلاح برجسته بازی، Energy Leash نیز در Bulletstorm VR با روشی کاملاً جدید برای استفاده از آن بازخواهد گشت. این عنوان برای PC، PlayStation VR2 و Quest عرضه خواهد شد. در حال حاضر تاریخ انتشار دقیقی به جز سال ۲۰۲۳ ندارد.

در نوامبر ۲۰۲۰، استودیو People Can Fly فاش کرد که دو پروژه اعلام نشده در دست ساخت دارد، یکی با مشارکت اسکوئر انیکس و دیگری با همکاری تیک-تو اینتراکتیو. با این حال، در شهریور سال گذشته اعلام شد که Take-Two قرارداد خود را فسخ کرده و پروسه ساخت بازی توسط استودیو پیش می‌رود.


ویجی‌لاگ پلاساسپایدرمن 2 و نمایش جنجالی پلی استیشن

1

تحریریه راهنماتو
تحریریه راهنماتو

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها