تعداد بازیکنان بازی Street Fighter 6 دو برابر بیشتر از رقیب‌ها است

  • تحریریه راهنماتو تحریریه راهنماتو
  • ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 1.3 دقیقه

ویجیاتو نوشت؛ بازی استریت فایتر ۶ (Street Fighter 6) روز پیش منتشر شده و توانسته فروش بسیار خوبی را در بازار روی همه پلتفرم‌ها تجربه کرده است. 

استقبال از Street Fighter 6 روی استیم بسیار خوب بوده و میزان بازیکنان همزمان این بازی تقریبا ۲ برابر جدی‌ترین رقیب آن است. استریت فایتر ۶ توانسته رکورد ۶۶۳۱۷ بازیکن همزمان را در SteamCharts ثبت کند که ۲.۵ برابر بیشتر از دیگر بازی مبارزه‌ای محبوب بازار، یعنی Mortal Kombat 11 است.

بازی مورتال کامبت ۱۱ در حال حاضر کمی بیش از ۲۷ هزار بازیکن دارد. استقبال از بازی Street Fighter 6 نیز بسیار بهتر از نسخه قبلی بوده و استریت فایتر ۵ تنها توانسته بود رکورد ۱۳۸۰۷ بازیکن همزمان را ثبت کند. بد نیست به سری تکن نیز اشاره کنیم و Tekken 7 در بهترین حالت ۱۸۷۶۶ بازیکن همزمان داشت. 

1

کپکام تمامی نقاط قوتی که در نسخه قبلی وجود داشت را بروز کرده و تلاش داشته تا در کنار این بروزرسانی‌ها، مکانیک‌های جدیدی را هم تعریف کند. نمرات Street Fighter 6 نیز منتشر شد که نشان می‌دهند با یکی از بهترین عناوین مبارزه‌ای این نسل طرف هستیم. شما همچنین می‌توانید نقد و بررسی ویجاتو از این عنوان را هم از اینجا بخوانید.

Street Fighter 6 هم‌اکنون روی پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

تحریریه راهنماتو
تحریریه راهنماتو

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها