جنجال بر سر ادعای استفاده آمریکا از «فناوری فرازمینی‌ها»

  • تحریریه راهنماتو تحریریه راهنماتو
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 1.5 دقیقه

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ دیوید گروش، جاسوس سابق آمریکا به تازگی ادعا کرده است این کشور به وسایل نقلیه تقریبا دست نخورده فرازمینی‌ها دست پیدا کرده و از فناوری آن‌ها استفاده می‌کند.

براساس گزارش گاردین، گروش که رهبری تجزیه و تحلیل پدیده‌های غیرعادی غیرقابل توضیح (UAP) را در یک آژانس دفاعی آمریکا بر عهده داشت، ادعا کرده است فناوری آمریکا منشایی غیر انسانی دارد.

گروش به وبگاه  Debrief گفت که اطلاعات مربوط به این وسایل نقلیه به طور غیرقانونی از کنگره پنهان می‌شود. با این حال گروش زمانی که اطلاعات محرمانه مربوط به خودرو‌ها را به کنگره تحویل داد، با تلافی مقامات دولتی مواجه شد. او در ماه آوریل پس از ۱۴ سال فعالیت در سازمان اطلاعات آمریکا، دولت را ترک کرد.

در همین راستا جاناتان گری، یکی از مقامات اطلاعاتی فعلی آمریکا در مرکز اطلاعات ملی هوا و فضای سخنان گروش را تایید کرد و افزود: ما تنها نیستیم. پدیده هوش غیرانسانی واقعی است. بازیابی از این نوع به آمریکا محدود نمی‌شود. این یک پدیده جهانی است، و با این حال راه حل جهانی همچنان از ما دور است.

گروش در مصاحبه‌ای با روزنامه‌نگاران در دبریف، لزلی کین و رالف بلومنتال، که قبلاً وجود یک برنامه مخفی پنتاگون را افشا کرده بودند که یوفو‌ها را بررسی می‌کرد، گفت که دولت و پیمانکاران دفاعی آمریکا برای دهه‌ها در حال بازیابی قطعاتی از وسایل نقلیه غیرانسانی بوده‌اند.

گروش گفت: ما در مورد منشأ‌ها یا هویت‌های عامیانه صحبت نمی‌کنیم. این مواد شامل وسایل نقلیه دست نخورده و نیمه دست نخورده است. این ارزیابی بر اساس مورفولوژی خودرو و آزمایش علم مواد و داشتن آرایش اتمی منحصر به فرد و امضا‌های رادیولوژیکی است.

وبگاه Debrief  با چند نفر از همکاران سابق گروش صحبت کرد که هر یک از آن‌ها شخصیت او را تضمین کردند. کارل‌ای نل، یک سرهنگ بازنشسته ارتش، گفت که گروش به دور از سرزنش است.  

تحریریه راهنماتو
تحریریه راهنماتو

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها