چطور هم فست فود بخوریم هم وزن کم کنیم؟

  • تحریریه راهنماتو تحریریه راهنماتو
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 1.2 دقیقه

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ النا سولوماتینا متخصص تغذیه با اشاره به اینکه می‌توان همزمان با مصرف فست فود، وزن کم کرد، در همین حین تأکید کرد که این روش، خارج از چارچوب تغذیه مناسب است.

این کارشناس در گفت و گویی تلویزیونی تصریح کرد: کاهش وزن با وجود رژیم غذایی مبتنی بر خوردن فست فود و شیرینی از دیرباز شناخته شده است.

وی ادامه داد: در زمان شوروی سابق، دختران با خوردن غذا‌های آماده مانند ساندویچ رژیم غذایی خود را دنبال می‌کردند و با این حال ظاهری برازنده داشتند؛ زیرا خوردن این غذا‌ها از مقدار مورد نیاز برای دریافت کالری لازم فراتر نمی‌رفت و راز آن در همین نکته نهفته است.

سولوماتینا با اشاره به روش سالم کاهش وزن افزود: در ۹۰ روز اول کاهش وزن، انسان مقدار زیادی مایعات از دست می‌دهد، بنابراین اگر همزمان ورزش کند، بخشی از توده‌های چربی بدن به انرژی تبدیل شده و ماهیچه‌ها متراکم‌تر می‌شوند و این تصور را ایجاد می‌کند که فرد در مقابل چشمان ما آب می‌شود.

وی در همین حین تأکید کرد که در مورد رژیم غذایی مبتنی بر خوردن سیب زمینی سرخ کرده و همبرگر، پیامد‌های منفی به خصوص فشار خون بالا خواهد داشت.

پیش از این، هاینزبورگ، متخصص تغذیه با اشاره به محصولات ضد پیری، افزودن سبزیجات به هر وعده غذایی و مصرف بیشتر زغال اخته، ماهی، تخم مرغ، آجیل، زردچوبه، زنجبیل، چای سبز، حبوبات و محصولات لبنی را توصیه کرده بود.

تحریریه راهنماتو
تحریریه راهنماتو

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها