این شلوارها تو کمد همه خانم‌های کارمند باید باشه!

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 3.3 دقیقه

راهنماتو- دست خانم‌های کارمند برای لباس پوشیدن بسته است. هم باید مرتب باشند هم رسمی. به جز کیف و کفش، تنها قرار است با مانتو و شلوارشان تغییری در استایل‌های کارمندیشان ایجاد کنند. اما، حتی اگر دو الی سه مدل مانتو داشته باشیم که برای اداره مناسب باشد، می‌توانیم شلوارهای متفاوتی انتخاب کنیم که هر یک جلوه‌ای خاص به مانتو و ظاهر ما می‌بخشند. این چیزی است که ما در اکثر مواقع فراموش می‌کنیم و با یک شلوار راسته مشکی، سر و ته قضیه را هم می‌آوریم. حال راهنماتو در نظر دارد تا شلوارهایی جدید، اما متناسب با محیط اداری را به خانم‌های کارمند معرفی کند تا استایل‌های متفاوتی در محل کار داشته باشند.

1

1. شلوار دمپا گشاد

به گزارش راهنماتو، یکی از شلوارهایی که در عین رسمی بودن می‌تواند استایل خانم‌های کارمند را به شدت جذاب کند، شلوار دمپا گشاد است. این شلوارها به خصوص برای خانم‌هایی مناسب هستند که پاهای لاغر یا اندامی مثلثی شکل دارند. حتی اگر قد کوتاهی هم داشته باشیم، با این نوع شلوار بلندقدتر به نظر می‌رسیم. بلند قد به نظر رسیدن اعتمادبه نفس ما را در محیط‌های اداری به عنوان یک کارمند بیشتر خواهد کرد. شلوار دمپا گشاد را می‌توانیم با کت‌های کوتاه‌تر هم بپوشیم چراکه گشاد هستند و برجستگی‌های بدن ما را زیاده از حد نشان نمی‌دهند.

1

2. شلوار بوتکات

یکی دیگر از شلوارهایی که می‌تواند استایل خانم‌های کارمند را شیک و جذاب‌تر نشان دهد، شلوار بوتکات است. شلوارهای بوتکات می‌توانند جنس‌های متفاوتی داشته باشند؛ از جین گرفته تا ژاکارد. اما، اگر محیط کاری شما به شدت رسمی است، بهتر است از شلوارهای بوتکات پارچه‌ای استفاده کنیم. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شلوار بوتکات جذب بودن در بخش ران پا و به مرور آزاد شدن از قسمت زانو است. اما، گشادی پاچه این شلوار به اندازه شلوار دمپا گشاد نیست. شلوار بوتکات را می‌توان با انواع مانتوهای اداری ست کرد و از استایل متفاوت خود لذت برد.

1

3. شلوار کمر هویجی

یکی از زیباترین و متفاوت‌ترین شلوارها برای خانم‌های کارمند شلوار کمر هویجی است که نسبت به سایر شلوارها راحت‌تر است. از جمله ویژگی شلوار کمر هویجی، فاق بلند بودن و کشی بودن دور کمر است. اما، جذابیت این شلوار به دلیل چین‌هایی است که در بخش کمر خورده است. پاچه شلوار کمر هویجی می‌تواند راسته باشد و قد آن 90 به بالا که بسته به اندازه قدتان می‌توانید آن را کوتاه‌تر یا بلندتر در نظر بگیرید.

1

4. شلوار چهارخانه

اگر مانتوهای شما به شدت ساده، رسمی و دلسردکننده هستند، بهتر است شلوار چهارخانه بپوشید تا یک خانم کارمند متفاوت و شیک باشید. بسته به این که رنگ مانتو شما چه رنگی باشد، شلوار چهارخانه می‌تواند رنگ متغیری داشته باشد. مثلا اگر مانتو اداریتان کرم رنگ است می‌توانید از یک شلوار چهارخانه کرم، که خطوط قهوه‌ای دارد استفاده کنید تا استایلی خاص و متفاوت داشته باشید. گاهی هم می‌توانید مانتو و شلوارتان را چهارخانه و با یک پارچه یکسان در نظر بگیرید. در این میان بهتر است رنگ کیف و کفش و مقنعه‌تان را قهوه‌ای در نظر بگیرید تا استایلتان متعادل به نظر برسد. مدل و جنس شلوار چهارخانه‌ها نیز کاملا سلیقه‌ای است و می‌تواند متفاوت باشد.

 

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها