اگه پوستت گندمیه، این رنگ شال‌ها رو امتحان کن!

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 2.5 دقیقه

راهنماتو- اگه تو هم متوجه شدی که شال و روسری می‌تونن اکسسوری‌های جذابی برای یک استایل روزانه و حتی رسمی باشن، تو دوستِ خوبِ منی! فقط کافیه بدونی چه رنگ شالی رو انتخاب کنی. رنگی که مستقیما با تناژ رنگ پوست گندمیت تطبیق پیدا کنه و جذابیتت چند برابر بشه. اما، راهنماتو قرار نیست توی این مقاله همون نسخه‌های همیشگی رو بپیچه، اون‌هایی که پوستشون گندمیه با رنگ‌های جدیدی برای شال‌هاشون آشنا می‌شن.

1

شال با رنگ آبی کلاسیک

به گزارش راهنماتو، رنگ آبی کلاسیک رنگی است که به شدت با رنگ پوست گندمی تطبیق پیدا می‌کند. رنگ آبی کلاسیک در سال 2020 تبدیل به رنگ ترند شد. این رنگ القاکننده آرامش، اعتماد به نفس و اعتماد است.

1

شال با رنگ زیتونی

افرادی که رنگ پوست گندمی دارند، اگر بخواهند کمی بیشتر به تیپ‌های کلاسیک و وینتیج نزدیک شوند با یک روسری یا شال به رنگ زیتونی بار خود را خواهند بست. رنگ زیتونی در لباس‌ها می‌تواند معنایی همچون زندگی، نوزایی و رشد داشته باشد.

1

شال با رنگ سرخابی

افرادی که رنگ پوست گندمی دارند، اگر بخواهند کمی سرزنده‌تر و پر شر و شورتر به نظر برسند، بهتر است به سراغ شال‌هایی با رنگ سرخابی بروند. رنگ سرخابی حامل مفهومی از هماهنگی و صلح جهانی و تعادل عاطفی به همراه دارد و می‌تواند استایل شما را به طور کل دگرگون کند.

1

شال با رنگ گلبهی

اگر رنگ پوستتان گندمی است بهتر است به سراغ شال‌هایی به رنگ گلبهی بروید، به خصوص اگر در فصل بهار هستید. این رنگ همواره از طبیعتی بشاش را به یاد ما می‌آورد. وقتی از این رنگ برای استایلمان استفاده کنیم؛ انگار که همواره عطر خوشِ شیرینی‌ها و میوه‌ها بهاری را می‌دهیم.

1

شال با رنگ قهوه‌ای

یکی دیگر از رنگ‌های شال که به افراد با رنگ پوست قهوه‌ای به شدت می‌آید، شال‌هایی قهوه‌ای رنگ است. ترکیب چنین رنگ شال‌هایی با رنگی مثل کرم یا بژ می‌تواند استایل شما را به شدت جذاب کند. رنگ قهوه‎ای همواره حامل معنایی چون پایداری، سلامت، پرورش و اطمینان است. پس حتما از این رنگ شال استفاده کنید!

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها