زیباترین ترندهای کوتاهی مو هفته مد لندن را از دست ندهید

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 4.9 دقیقه

راهنماتو- هفته مد لندن یکی از مهم ترین رویدادها در دنیای مد است که در طی آن جدیدترین ترندها و مجموعه‌های مد طراحان و برندهای مطرح به نمایش گذاشته می شوند و بسیاری از ترندهای زیبایی از جمله مدل مو از این رویداد الهام گرفته می شود. این رویداد امسال در روز شنبه 17 فوریه در هتل لئوناردو رویال تاور بریج لندن در قلب شهر لندن و با حضور برندهای مطرح دنیا آغاز شد و در آن از مدل موهای جدید و جذاب برای فصل بهار رونمایی شد. در ادامه چند نمونه از بهترین ترندهای کوتاهی مو در این رویداد را مشاهده می کنید:

1- لوب پروانه ای

به گزارش راهنماتو، مدل موی لوب پروانه ای (باب بلند) این روزها به ویژه در سالن های آرایشی لندن بسیار پرطرفدار شده است. قد این مدل مو درست تا بالای شانه است، لایه های رویی به صورت ظریف کوتاه می شوند و چتری های بلند پرده ای قاب بندی جالبی بر روی چهره ایجاد می کنند.

1


2- موهای مجعد و متوسط

موهای مجعد با قد متوسط که تا شانه کوتاه شده اند، نیز در این رویداد دیده شد. برای حالت دادن به چنین مدل مویی به یک کرم فرکننده مو و یک سشوار سبک با سری پخش کننده نیاز خواهید داشت.

1


3- چتری برکین

چتری برکین سبک جدیدی از چتری است که امسال بسیار محبوب شده است. این مدل چتری کوتاه تر و صاف تر از چتری پرده ای است و با قاب صورت هماهنگ تر می شود. در این مدل چتری که به چتری کوتاه کننده ابرو معروف است، موها دقیقا در بالای مژه ها قرار می گیرند و نگهداری از آن نسبت به سایر مدل ها آسان تر است.

1


4- چتری پرده ای نرم

مدل موی چتری پرده ای نوعی مدل موی زنانه است که در آن موها به صورت پرده‌ای و بلند از بالای سر شروع شده و به طور معمول تا پشت گردن امتداد پیدا می کنند. این مدل مو هم به صورت روزمره و هم برای رویدادها و مناسبت های خاص قابل استفاده است و با توجه به حجم و لایه های مو می توان با سلیقه و سبک های مختلف آن را حالت داد.

1


5- لوب خیس

یک مدل موی لوب متوسط این بار به صورت خیس حالت داده شده است. این مدل مو طوری به نظر می رسد که گویی تازه از حمام خارج شده اید. این مدل حالت دادن مو جلوه ای مرطوب به موهای شما می بخشد و این امکان را به شما می دهد که در مدت کوتاهی موهای به هم ریخته خود را احیا کنید. از طرفی می توانید از آن به عنوان فرصتی برای ترمیم و آبرسانی به موهای خود استفاده کنید.  این یک ترفند عالی برای افرادی است که زمان کافی برای رسیدگی و آبرسانی به موهایشان را ندارند. 

1


6- فرینج

اگر دوست ندارید چتری ها صورتتان را قاب کنند و آنها را به کناره های سر هدایت کنید، می توانید مدل موی فرینج را انتخاب کنید. این مدل در واقع همان مدل موی چتری است که در جلوی پیشانی و به صورت دایره ای قرار می گیرد. مدل مویی که در دهه 60 مد بود و اکنون نیز پرطرفدار شده است.

1


7- لیر بلند

موهای مسی رنگ که به شکل لیر بلند کوتاه شده اند، یکی دیگر از مدل موهای محبوب در سال جدید است که قد نسبتا بلندی دارد و برای افرادی که موهای نسبتا بلندی دارند و می خواهند حجم آن را کمتر کنند، مناسب است.

1


8- میکرو باب

مدل موی میکروباب تقریبا تا نزدیک فک امتداد دارد و قسمت های کناری آن به سمت بیرون حالت داده شده اند. این مدل مو یکی دیگر از مدل های پرطرفدار در سال جاری خواهد بود.

1


9- پیکسی

مدل پیکسی یک مدل موی کوتاه است که در آن موها به اندازه تقریبی 1 تا 7 سانتی متر کوتاه می شوند. بسته به استایل شما، این مدل می تواند در همه قسمت های سر به یک اندازه باشد و یا پشت سر و کنار موهایتان کوتاه‌تر و بالای موهایتان بلندتر باشند. پیش از این، بیشتر افرادی که موهای صافی داشتند، این مدل مو را انتخاب می کردند. اما اکنون بر روی موهای مجعد و بافت‌دار نیز دیده می شود.

1


10- موهای بوتیچلی موج دار

 این مدل مو یکی از زیباترین مدل موهای فعلی است که به ویژه بر روی این موهای مسی رنگ بسیار خودنمایی می کند. برای ویو کردن موها به یک اتوی مو یا بابلیس، اسپری محافظ حرارتی مو، اسپری نگهدارنده مو، برس و شانه دم باریک نیاز دارید.

1

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها