به جای شلوار جین این 7 لباس شیک و خنک بهاری رو بپوش!

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه

راهنماتو- شلوارهای جین یکی از پرطرفدارترین شلوارها هم در میان جوانان و هم افراد مسن هستند که در عین محبوبیت، معایبی نیز دارند. اغلب شلوارهای جین مناسب فصول گرم سال نیستند و به تن کردن آنها اگرچه ممکن است از نظر ظاهری جذاب باشد، اما طوری باعث گرم شدن و عرق کردنتان می شود که دوست دارید آن را برای همیشه از کمد لباس هایتان کنار بگذارید. با توجه به تغییر فصل و آغاز گرم شدن هوا بهتر است به سراغ شلوارها و دامن های خنک بروید. با این کار قطعا می توانید گرمای هوا را راحت تر تحمل کنید. در ادامه قصد داریم به معرفی هفت جایگزین بهاری شیک برای شلوار جین بپردازیم.

1- شلوار واید لگ

به گزارش راهنماتو، شلوار واید لگ یا شلوار دامنی به شلوارهایی گفته می شود که در قسمت کمر و باسن تنگ و فیت بدن هستند و هر چه به سمت ران و زانو نزدیک تر می شویم، گشادتر می شوند. قسمت پایین شلوار که بر روی مچ پا قرار می‌گیرد، به شکل دم پا طراحی شده است و ظاهری شبیه به شلوار بگ دارد. شلوارهای واید لگ از نظر میزان گشادی و آزاد بودن بین شلوارهای بگ و دامن‌ شلواری قرار می‌گیرند. در واقع گشادی این نوع شلوار از شلوار بگ بیشتر و از دامن شلواری کمتر است. این نوع شلوار در انواع پارچه ای و جین طراحی می شود.

1


2- دامن ستونی

دامن های ستونی در زمستان و پاییز زیاد دیده می شوند، اما می توان بخوبی از آنها در یک استایل شیک بهاری نیز استفاده کرد. می توان این نوع دامن را با یک تی‌شرت ساده و کفش‌های باله یا پیراهن و کفش های نوک تیز ست کرد.

1


3- دامن اسلیپ

دامن اسلیپ یکی از ساده ترین و همه کاره ترین انواع دامن است که با ظاهر باریک خود هر گونه برآمدگی را پنهان کرده و به لاغرتر نشان دادن بدن کمک می کنند. می توانید این نوع دامن را با یک پیراهن آستین بلند و کفش های پاشنه کوتاه ست کنید.

1


4- شلوار لینن

با نزدیک شدن به روزهای گرم سال شلوارهای لینن به طور فزاینده ای جذاب می شوند. این نوع پارچه بسیار تنفس پذیر است و به راحتی هوای گرم را عبور می دهد، بخوبی رطوبت را به خود جذب می کند و به خشک و خنک شدن بدن کمک می کند. از این رو یکی از بهترین گزینه ها برای لباس ها و شلوارهای تابستانی است.

1


5- دامن ماکسی

دامن های ماکسی دامن های بلندی هستند که در موقعیت ها و فصول مختلف کاربرد دارند. این نوع دامن در انواع مختلف فاق بلند، چاک دار، شیفون، پلیسه دار و wrap وجود دارد و به عنوان یکی از انواع دامن های شیک در دنیای مد و لباس شناخته می شود.

1


6- شلوار بگ

شلوار بگ از جمله شلوارهای گشادی است که در انواع استایل های رسمی و راحتی به کار می رود. شما می توانید این نوع شلوار را با توجه به اندام و مناسبت مورد نظر با مانتوهای بلند، کوتاه، کت و شومیز ست کنید و از انواع اکسسوری، کمربند و یک کیف زیبا برای زیباتر شدن استایلتان کمک بگیرید.

1


7- شلوار مام استایل کتان

شلوار مام استایل نوعی شلوار با فاق بلند و کمر گشاد است که در قسمت ران و ساق پا گشادتر از شلوارهای معمولی است. این نوع شلوار معمولا از پارچه های جین، کتان و پارچه ای دوخته می شود و با هر سن و جنسیتی می توان از آن استفاده کرد. این شلوارها را می توان با انواع تی شرت، بلوز، هودی، کت، ژاکت و ... ست کرد و در موقعیت های مختلف به تن کرد.

1

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها