بهترین فوم های شستشوی امسال بازار کدام‌اند؟

  • فاطمه چولکی فاطمه چولکی
  • ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 5.5 دقیقه

راهنماتو- شما احتیاج دارید صورت خود را صبح و شب کاملا تمیز کنید. شما به طور مداوم در معرض تعداد باورنکردنی سموم و آلاینده ها هستید، به همین دلیل به یک شستشوی قوی نیاز دارید تا به منافذ پوست شما نفوذ کرده و کثیفی ها و سموم را از نواحی عمیق تر پاک کند و به پوست شما احساس طراوت ببخشد. شستشوی فوم دار برای پاک کردن آرایش، سموم و آلاینده ها عالی عمل می کند. بسیاری از مواد طبیعی مورد استفاده در شوینده‌های کف‌دار صورت، یک مشکل خاص پوستی را هدف قرار می‌دهند و در عین حال اثرات آرام‌بخش، مرطوب‌کننده، انرژی‌بخش و متعادل‌کننده دارند. شستشوی صورت فوم دار نه تنها صورت شما را به درستی تمیز می کند، بلکه به منافذ پوست شما نفوذ می کند تا کثیفی، گرد و غبار و سایر موارد کثیفی را که ترجیح می‌دهند در آنجا کمین کنند، پاک کند. به یاد داشته باشید که منافذ شما قلب تپنده پوست شما هستند، بنابراین اگر نمی توانید به اندازه کافی منافذ خود را عمیق اسکراب و شستشو دهید، احتمالا از مواد شوینده درست استفاده نمی کنید. با راهنماتو همراه باشید تا 4 فوم شستشوی قوی برای انواع پوست را که امسال در بازار بسیار پرفروش بوده اند را به شما معرفی کنیم.

فوم شستشو صورت «ویتالیر مدل Activit» مناسب پوست های مختلط با حجم 150 میلی لیتر و با قیمت (195هزار تومان)

به گزارش راهنماتو، فوم شستشو صورت ویتالیر یک محصول ایرانی با مجوز سازمان غذا و دارو است که با ترکیبات خاص خود، برای پوست‌هایی که دارای مشکلاتی نظیر چربی یا مخلوط هستند، مناسب واقع‌ شده‌ است. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این فوم شستشو، قابلیت حذف آلودگی‌ها و ذرات معلق در هوا از پوست است. با استفاده از این محصول، پوست به‌طور کامل از ذرات مخرب خارجی پاکسازی می‌شود که باعث شادابی و سلامتی بیشتر پوست می‌شود. یکی دیگر از مزایای این فوم شستشو، حفظ رطوبت طبیعی پوست است. فرمولاسیون این محصول باعث محافظت از لایه هیدرولیپیدی پوست می‌شود و از دست دادن رطوبت آن جلوگیری می‌کند، که باعث نرمی و لطافت بیشتر پوست می‌شود  همچنین با تمیز کردن عمقی پوست، باعث جلوگیری از ایجاد جوش و آکنه می‌شود. برای پوست‌های خشک، بهتر است از فوم‌های حاوی مواد نرم‌کننده و مرطوب‌کننده استفاده کرد.

نحوه استفاده:

صورت خود را قدری مرطوب نمایید. سپس پمپ را فشار داده و فوم را به صورت دورانی توسط برس سیلیکونی روی صورت خود پخش نمایید. نهایتا صورت خود را آبکشی نموده و برس سیلیکونی را نیز برای استفاده مجدد بشویید.

1

فوم شستشو صورت «نوتروژینا مدل Soothing Clear» مناسب انواع پوست با حجم 150 میلی لیتر و با قیمت (155هزار تومان)

فوم شستشوی صورت زردچوبه نوتروژینا ساخته کشور فرانسه و دارای مجوز سازمان غذا و دارو است. این محصول به خوبی آلودگی ها و ناخالصی ها را از روی پوست پاکسازی می کند و برای پوست های کم آب، مختلط و مستعد به آکنه مناسب است. این نوع فوم پوست را آبرسانی کرده، از ایجاد التهابات ناشی از استرس پوست جلوگیری کرده و پوست را تغذیه می کند. در ترکیبات این محصول از روغن های معدنی و سولفات استفاده نشده، کاملا فاقد چربی است و بعد از استفاده احساس چسبندگی ایجاد نمی کند. این مدل فوم منافذ پوست را مسدود نکرده و روی پوست لکه ایجاد نمی کند. رایحه بسیار ملایم زردچوبه موجود در این فوم بعد از استفاده احساس شادابی را افزایش می دهد.

نحوه استفاده:

بعد از اینکه صورت خود را با آب مرطوب کردید، فوم شستشو پمپی را فشار داده و مقدار مناسبی از آن را بردارید. سپس فوم را روی صورت کشیده و پوست را به آرامی به مدت یک دقیقه ماساژ دهید. شما می توانید حداکثر دو بار در روز جهت پاکسازی و رفع آلودگی ها، از این محصول استفاده استفاده کنید.

2

فوم شستشوی صورت «درمالیفت مدل سبولیفت» مناسب برای پوست های چرب و جوشدار با حجم 150 میلی لیتر و با قیمت (110 هزار تومان)

این فوم شستشو یکی دیگر از محصولات پوستی ایرانی دارای مجوز سازمان غذا و دارو است که می توانید مدل سازگار با پوست این محصول را تهیه کنید.این محصول مناسب پوست های چرب و جوشدار درمالیفت حاوی سالسیلیک اسید، AHA و  سبوکسیل و زینک PCA است که پوست را به صور کامل از چربی اضافی، آلودگی و مواد آرایشی پاک می کند. همچنین حاوی لایه بردار ملایم جهت حدف سلول های مرده پوست، کمک به بهبود جای جوش، پیشگیری کننده از ایجاد اسکار ناشی از جای جوش و پیشگیری کننده از جوش های سرسیاه و سر سفید است. این فوم شستشو فاقد مواد صابونی و پیشگیری از خشک شدن پوست، برطرف کننده انسداد منافذ پوست و دارای خاصیت ضد باکتری و ضد قارچ است.

نحوه استفاده:

ابتدا پوست را با آب ولرم خیس کرده و مقدار کافی از فوم شستشوی درمالیفت پوست چرب را روی پوست بمالید و به صورت دورانی ماساژ دهید. پس از یک دقیقه پوست را آبکشی کرده و با یک حوله نرم خشک کنید. 

3

فوم شستشو صورت «سی گل مدل ویتامین سی» مناسب پوست های مختلط با حجم 150 میلی لیتر و با قیمت (110 هزار تومان)

فوم شسشتوی سصورت سی گل یکی دیگر از محصولات ایرانی است که مهر تایید سازمان غذا و دارو را دارد. به لیل لایه برداری ملایم و فاقد چربی بودن این محصول، برای پاکسازی چربی اضافی و آلودگی ها از سطح پوست بسیار مناسب است. این فوم حاوی ترکیبات آبرسان و عصاره های گیاهی برای مرطوب نمودن پوست های مختلط و چرب می باشد. این محصول با پوست چرب سازگار بوده و به خوبی منافذ پوست را تمیز کرده و سبوم اضافی آن را از بین می‌برد. فوم شستشوی سی گل به دلیل داشتن ترکیبات لایه بردار و ویتامین C، نقش موثری در پاکسازی سلول‌های مرده و شفاف شدن پوست ایفا می‌کند. در عین حال از خشکی و کشیدگی پوست جلوگیری کرده و با داشتن عصاره‌ی کاکتوس، یک رطوبت رسان عالی نیز به شمار می‌رود.

نحوه استفاده:

پس از مرطوب کردن پوست با آب ولرم، فوم را روی پوست مرطوب به آرامی به حالت دورانی ماساژ داده و سپس با آب ولرم کاملاً شستشو دهید.

6

فاطمه چولکی
فاطمه چولکی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها