جذاب ترین رنگ موهای ترند تابستان 1403 برای خانم های خوش استایل

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 4.1 دقیقه

راهنماتو- تابستان گرمای هوا، شب های بلند، پابرهنه راه رفتن بر روی شن های ساحل و آسمان آبی را به یاد ما می آورد. در این فصل علاوه بر استایل و لباس، حتی رنگ مو و آرایش هم حال و هوای تابستانی به خود می گیرد. رنگ موهای تابستانی باید با گرما و نور خورشید سازگار باشند و اغلب به رنگ های روشن و طراوت بخش هستند. اگر دوست دارید با در تابستان ظاهر متفاوتی داشته باشید، پیشنهاد می کنیم موهای خود را به یکی از این رنگ های ترند تابستان 2024 درآورید:

1- باردو بلوند

به گزارش راهنماتو، بریژیت باردو، بازیگر، مُدل و خوانندهٔ پیشین فرانسوی تاثیر بسزایی بر روند زیبایی امسال داشته است. علاوه بر مدل موی چتری باردو، رنگ موی بلوند این بازیگر نیز ترند شده است. یک رنگ موی بلوند یک دست و درخشان که تنها از رنگ طلایی تشکیل شده است.

1


2- رنگ موی Moneypiece

رنگ موی تکه ای یا Moneypiece نوعی تکنیک هایلایت مو است که مانند بالیاژ موهای جلوی صورت را با تعدادی هایلایت از ریشه تا انتها رنگ آمیزی می کند. بسیاری از افراد معروف و سلبریتی ها از این تکنیک برای زیباتر شدن موهای خود استفاده می کنند.

1


3- رنگ های پاستلی

رنگ‌های ملایم و پاستلی مانند اسطوخودوسی، آبی پاستلی، سبز پاستلی و هلویی در تابستان امسال همچنان ترند خواهند بود. این رنگ موها از جمله رنگ موهای جوان پسندی هستند که شادابی و درخشندگی را به چهره و موهای شما می بخشند.

1


4- بلوند زنده

تکنیک رنگ موی بلوند زنده (Lived-In) با ترکیبی از هایلایت‌های بلوند گرم و سرد بر روی یک پایه متوسط یک ظاهر طبیعی در تابستان امسال برای شما به ارمغان می آورد. این ترکیب رنگ سبک نیاز به نگهداری چندانی ندارد و شما را از مراجعه مکرر به آرایشگاه بی نیاز می کند.

1


5- بلوند مسی دارچینی

بلوند مسی دارچینی یکی دیگر از رنگ موهای ترند در تابستان امسال خواهد بود که موج سنگینی بر روی موهای شما ایجاد کرده و تغییر شگفت انگیزی در ظاهر شما به ارمغان می آورد.

1


6- گیلاسی شکلاتی

اگر موهای شما به طور طبیعی تیره است، اما دوست دارید کمی تناژ قرمزی به موهایتان بیاورید، توصیه می کنیم این رنگ مو را انتخاب کنید. رنگ موی گیلاسی شکلاتی یک جایگزین برای رنگ موی قهوه ای است که از طریق هایلایت های قرمز یا بالیاژ ایجاد می شود.

1


7- اسپرسو دودی

رنگ موی اسپرسو دودی گزینه ای عالی برای افرادی است که می خواهند رنگ موی تیره خود را به یک رنگ سرد و جذاب تبدیل کنند. برای حفظ براقیت این رنگ مو لازم است به کمک یک ماسک مرغوب موهای خود را آبرسانی کنید.    

1


8- بلوند کاراملی

رنگ موی بلوند کاراملی یکی از رنگ موهای ترند در تابستان امسال خواهد بود که با بیشتر رنگ پوست ها سازگار است، اما به رنگ پوست سفید جلوه ویژه ای می بخشد. اگر رنگ پوستتان سبزه است، بهتر است از هایلایت های باریک کاراملی روی موهای تیره استفاده کنید.

1


9- آمبره ظریف

تکنیک آمبره همچنان پرطرفدار است، اما این بار با ظاهر ظریف تر. این تکنیک از تناژ تیره آغاز شده و به روشن می رسد و ظاهری جذاب و امروزی برای شما به ارمغان می آورد.

1


10- پیکابو

تکنیک رنگ موی پیکابو یا مون لایت یکی از تکنیک‌های ترند رنگ زیر مو است که در آن از رنگ های فانتزی برای رنگ کردن زیر موها استفاده می شود. این تکنیک جلوه ای جذاب بر روی موهای شما ایجاد کرده و در قسمت بالای سر تیره و قسمت پایین روشن است.

1

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها