6 کتابی که لازم است هر مردی آنها را بخواند!

  • نغمه افشار نغمه افشار
  • ۳ دی ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 4.2 دقیقه

راهنماتو- «کتاب خوندن که زن و مرد نداره!»

کتاب خواندن جنسیت بردار نیست! هر کتابی می‌تواند هم برای مردان مفید باشد و هم زنان. شما نمی‌توانید زنان یا مردان را از خواندن کتاب‌هایی منع کنید اما در دنیای بزرگ واژه‌ها اولویت‌بندی حرف اول را می‌زند.

به گزارش راهنماتو، آقایان به واسطه‌ی مشغله‌ی بیشتر کمتر سراغ کتاب خواندن می‌روند و اگر هم زمانی پیدا بشود که بخواهند صرف مطالعه کنند بهتر است در حیطه‌ای باشد که کاملا برایشان مناسب باشد.

اگر از آن دسته مردان هستید که با کتاب خواندن تفریح می‌کنید و وقت‌های مرده‌ی خود را به جای گشت زدن در دنیای مجازی به کسب آگاهی از کتاب‌ها می‌پردازید به شما تبریک می‌گویم! در لابه لای کتابخوانی‌هایتان اگر این چند کتاب را هنوز نخوانده‌اید فرصت را از دست ندهید و هر چه سریعتر آنها را مطالعه کنید. هر کتاب دریچه‌ای به روی نگرش جدید ما باز می‌کند.

  • 48 قانون قدرت

کتاب

این کتاب یکی از پرفروشترین کتاب‌ها در حوزه‌ی موفقیت فردی در دنیاست. کتابی که به شما یاد می‌دهد قدرتمند و شکست‌ناپذیر باشید و در تمام عرصه‌ها حرفی برای گفتن داشته باشید.

نام کتاب: 48 قانون قدرت

نویسنده: رابرت گرین

مترجم: فاطمه باغستانی

نشر: نسل نواندیش

تعداد صفحات: 640

  • رازهایی درباره زنان که هر مردی باید آنها را بداند

رازهایی درباره زنان

شاید در نظر اول این کتاب برای شناخت زنان از خودشان نوشته شده باشد. اما برای هر مردی لازم است که نسبت به دنیای زنانه به شناخت برسد تا در روابط و تعاملاتش با همسر، مادر، خواهر و... بدون مشکل برخورد کند.

یکی از اشکالات در روابط بین زن و مرد به عدم شناخت از تفاوت‌ها برمی‌گردد.

نام کتاب: رازهایی درباره زنان که هر مردی باید آنها را بداند

نویسنده: باربارا دی آنجلیس

مترجم: طاهره دانشور

نشر: نسل نواندیش

تعداد صفحات: 320

  • اعتماد به نفس یک ابرقدرت

کتاب

داشتن اعتماد به نفس لازمه‌ی وجودی هر انسانی است. برای اینکه بتوانید درهای موفقیت را همیشه به روی خود باز ببینید باید در جهت بالا بردن اعتماد به نفس و عزت نفس تلاش کنید. خودباوری اجازه نمی‌دهد دیگران بتوانند به راحتی شما را شکست بدهند.

نام کتاب: اعتماد به نفس یک ابرقدرت

نویسنده: ماریسا پیر

مترجم: آرزو خلیج مقیم

نشر: دو جلدی

تعداد صفحات: 306

  • شیوه گرگ

کتاب

اگر فیلم گرگ وال استریت را دیده باشید باید بگویم این کتاب از زندگی شخصیت اصلی آن فیلم اقتباس شده است. برای اینکه بتوانید در دنیای تجارت موفق بشوید باید بتوانید فرد یا افراد مقابلتان را با شیوه‌های مناسب قانع کنید تا با شما همسو باشند. این کتاب به شما راه‌های موفقیت در این کار را یاد خواهد داد.

شیوه گرگ برای مدتی یکی از پرفروشترین کتاب‌های نیویورک تایمز بود.

نام کتاب: شیوه گرگ

نویسنده: جردن بلفورت

مترجم: امیرپویا چراغی

نشر: نوین

تعداد صفحات: 280

  • افسانه کاریزما: علم و هنر جذب دیگران

کتاب

همه‌ی آدم‌ها دوست دارند به راحتی بتوانند دیگران را جذب خود کنند! اگر شما هم تمایل دارید در صحنه‌ی شخصی یا کاری زندگی جذاب و کاریزماتیک باشید خواندن این کتاب به شما توصیه می‌شود! تکنیک‌های عملی این کتاب مهارت خوبی برای شما ایجاد خواهد کرد و موانعی هم که بر سر این راه دارید برطرف خواهند شد.

نام کتاب: افسانه کاریزما: علم و هنر جذب دیگران

نویسنده: اولیویا فاکس کابان

مترجم: سعید یاراحمدی

نشر: آموخته

تعداد صفحات: 296

  • انسان در جستجوی معنا

کتاب

یک کتاب که برای همه زمان‌ها مناسب است! داستان تجربیات شخصی به نام فرانکل که قدرت او باعث زنده ماندنش شد! خواندن این کتاب بر هر فردی واجب است. پس درنگ نکنید!

نام کتاب: انسان در جستجوی معنا

نویسنده: ویکتور فرانکل

مترجم: امیر لاهوتی

نشر: پر

تعداد صفحات: 232 صفحه

این 6 کتاب به عنوان نمونه معرفی شدند. در دنیای آگاهی کتاب‌های زیادی هستند که لازم است خوانده شود تا به مهارت‌های زیادی دست پیدا کنیم. برای مطالعه هم راه‌های فراوانی وجود دارد، اگر نسبت به کتاب خریدن موانعی دارید، کتاب‌های الکترونیکی، صوتی و حتی کتابخانه‌ها مواردی هستند که در این زمینه راه را برای شما به خوبی باز می‌کنند.

نغمه افشار
نغمه افشار

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها