بازار قیمت ایکس باکس داغ است!

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 4.6 دقیقه

راهنماتو-اگر اهل بازی با انواع کنسول های بازی باشید می دانید که ایکس باکس از پرطرفدارترین ها است و اگر قصد خرید ایکس باکس را دارید بد نیست به قیمت های بازار ایکس باکسنگاهی کنید و بعد تصمیم بگیرید. البته حقیقت این است که قیمت انواع ایکس باکس موجود در بازار بسیار بالا رفته است.

به گزارش راهنماتو، در فهرستی که امروز از قیمت های ایکس باکس برایتان آماده کرده ام شاهد انواع مختلفی از ایکس باکس هستیم که تفاوت هایی کوچک با یکدیگر دارند. این تفاوت ها شامل  تعداد دسته ها و ظرفیت حافظه است اما همین تفاوت های کوچک تنوع قیمت ایجاد می کنند.

مایکروسافت مدل Xbox Series X ظرفیت 1 ترابایت(قیمت حدودی: 34 میلیون و هشتصد هزار تومان)

کنسول بازی

کنسول بازی مایکروسافت مدل Xbox Series X  در ابعاد ۱۵۱x۱۵۱x۳۰۱ سانتی‌متر طراحی شده و با ظرفیت هارد دیسک۱ ترابایت و دسته بی سیم، گران قیمت ترین محصول در فهرست من است. این محصول دارای دو عدد دسته است و بلوتوث هم دارد. این محصول دارای خروجی تصویر HDMI با پشتیبانی از فرمت‌های ۴K و HDR و دارای ۲ عدد پورت HDMI ۲.۱ - دارای ۳ عدد پورت USB ۳.۱ - Wireless. ۸۰۲.۱۱ac dual band است.

این محصول دارای پردازنده‌ی گرافیکی AMD RDNA ۲ و پردازنده‌ی هشت هسته‌ای Zen ۲ است. نوع درایو کنسول۴K UHD Blu-Ray است و دو کنترلر، کابل HDMI و کابل برق است. وزن این کنسول بازی ۴۴۵۰ گرم است.

کنسول بازی مایکروسافت مدل Xbox Series X (قیمت حدودی 34 میلیون و پانصد هزار تومان)

ایکس باکس

ابعاد این محصول ۱۵۱x۱۵۱x۳۰۱ سانتی‌متر و ظرفیت هارد دیسک۱ ترابایت است. از امکانات ظاهری این محصول می توان به دو عدد دسته بی سیم اشاره کرد. این کنسول بازی دارای بلوتوث و امکانات و کنترلر اضافی با رنگ مشکی است. خروجی صدا Dolby Digital ۵.۱ Dolby TrueHD with Atmos است و خروجی تصویر HDMI با پشتیبانی از فرمت‌های ۴K و HDR. از سایر ویژگی های این محصول می توان به - Ethernet. ۸۰۲.۳ ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰ - دارای ۲ عدد پورت HDMI ۲.۱ - دارای ۳ عدد پورت USB ۳.۱ - Wireless. ۸۰۲.۱۱ac dual band و حافظه RAM۱۶GB GDDR۶ w/۳۲۰ bit-wide bus اشاره کرد.

این کنسول بازی دارای پردازنده‌ی گرافیکی AMD RDNA ۲ و پردازشگر اصلی CPU، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای Zen ۲ است. نوع درایو کنسول۴K UHD Blu-Ray است و وزن۴۴۵۰ گرمی دارد.

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES X ظرفیت 1 ترابایت(قیمت حدودی: 31 میلیون و ششصد هزار تومان)

کنسول بازی

این کنسول بازی در ابعاد۱۵۱x۱۵۱x۳۰۱ سانتی‌متر طراحی شده و ظرفیت هارد دیسک۱ ترابایت است. این محصول یک عدد دسته بی سیم و البته بلوتوث دارد از امکانات و قابلیت‌های این محصول می توان به Ethernet. ۸۰۲.۳ ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰ دارای ۲ عدد پورت HDMI ۲.۱ دارای ۳ عدد پورت USB ۳.۱ Wireless. ۸۰۲.۱۱ac dual band اشاره کرد. خروجی صدا در این کنسول Dolby Digital ۵.۱, Dolby TrueHD with Atmos است و خروجی تصویر HDMI با پشتیبانی از فرمت‌های ۴K و HDR.

حافظه RAMاز نوع ۱۶GB GDDR۶ w/۳۲۰ bit-wide bus و پردازنده‌ی گرافیکی AMD RDNA ۲ است. پردازشگر اصلی CPU پردازنده‌ی هشت هسته‌ای Zen ۲ و نوع درایو کنسول۴K UHD Blu-Ray است و وزن۴۴۵۰ گرمی دارد.

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت(قیمت حدودی: 18 میلیون و پانصد هزار تومان)

کنسول بازی

ابعاد این محصول ۲۷۵x۶۵x۱۵۱ سانتی‌متر و ظرفیت هارد دیسک۵۰۰ گیگابایت است. این محصول دارای یک عدد دسته بی سیم است و از بلوتوث نیز پشتیبانی می کند. از امکانات و قابلیت‌های این محصول می توان به ۱ عدد پورت HDMI ۲.۱ دارای ۳ عدد پورت USB ۳.۱ Wireless. ۸۰۲.۱۱ac dual band Ethernet. ۸۰۲.۳ ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰ اشاره کرد.

خروجی صدا در این کنسول بازی L-PCM up to ۷.۱ ۳.۶ GHz, Dolby Digital ۵.۱ و خروجی تصویر HDMI با پشتیبانی از فرمت‌های ۴K و HDR است. حافظه RAM۱۰GB GDDR۶ ۱۲۸ bit-wide bus است و پردازنده‌ی گرافیکی AMD RDNA ۲ دارد. پردازشگر اصلی CPU، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای Zen ۲ ۳.۶ GHz بوده است.  وزن این محصول ۱۹۳۰ گرم است.

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت(قیمت حدودی: 17 میلیون تومان)

کنسول

ابعاد این کنسول بازی ۱۵۱x۶۵x۲۷۵ سانتی‌متر است و یک عدد دسته بی سیم دارد. این محصول دارای بلوتوث است و ۱ عدد پورت HDMI ۲.۱ و ۳ عدد پورت USB ۳.۱ Wireless. ۸۰۲.۱۱ac dual band Ethernet. ۸۰۲.۳ ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰ دارد. خروجی صدا در این کنسول L-PCM up to ۷.۱ ۳.۶ GHz, Dolby Digital ۵.۱ و خروجی تصویر HDMI با پشتیبانی از فرمت‌های ۴K و HDR است.

حافظه RAM۱۰GB GDDR۶ ۱۲۸ bit-wide bus و پردازشگر گرافیکی AMD RDNA ۲ است. پردازشگر اصلی CPUهشت هسته‌ای Zen ۲ ۳.۶ GHz و فاقد درایو کنسول است. وزن این محصول ۱۹۳۰ گرم است.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها