بهترین غذاساز ارزان قیمت بازار

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲ مرداد ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2.2 دقیقه

راهنماتو- غذاساز این روزها به یکی از پرکاربردترین ابزار آشپزخانه تبدیل شده است. این دستگاه قادر است کارهای بسیاری از جمله خرد کردن، آسیاب، مخلوط کردن، پوره کردن، ورز دادن خمیر و بسیاری کارهای دیگر را انجام دهد. بازار کنونی مملو از غذاسازهای متنوع با اندازه و عملکردهای مختلف است. قیمت غذاسازهای موجود در بازار در تابستان 1402 در بازه قیمتی حدود 1 میلیون تومان تا 240 میلیون تومان قرار دارد. اگر قصد خرید یک غذاساز مقرون به صرفه و باکیفیت را دارید، ما به شما بهترین پیشنهاد را ارائه خواهیم داد.

محصول پیشنهادی ما: غذاساز جنرال اینترنشنال مدل GI-506P (قیمت: 6,600,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، غذاساز جنرال اینترنشنال مدل GI-506P یک دستگاه چند منظوره است که قابلیت های آب‌میوه‌گیری، مخلوط‌کُن، خُردکن، آسیاب‌ و غذاساز را در یک دستگاه ارائه می دهد. یکی از ویژگی های جالب توجه این محصول دهانه‌ی ورودی بزرگ آن با قطر 75 میلی‌متر است که با در نظرگرفتن این موضوع، دیگر نیازی به خُردکردن میوه‌ها نیست و شما با خیالِ راحت می‌توانید میوه‌ها را بدون خرد کردن درون دستگاه قرار دهید. این دستگاه به توان 800 وات، نمایشگر LCD و پنج سرعت مختلف مجهز شده است. عملکرد پالس (لحظه ای) یکی دیگر از ویژگی های جالب این غذاساز است که امکان استفاده از حداکثر توان دستگاه را برای مدّت کوتاهی به صورت ضربه‌ای فراهم می کند.

غذاساز

بدنه، تیغه ها و فیلترهای این محصول همگی از جنس استیل ضدزنگ هستند و محفظه‌ی آسیاب و پارچ مخلوط‌کن آن شیشه‌ای می باشند. پایه ضدلغزش یکی دیگر از ویژگی های جالب این محصول است که از تکان خوردن آن در حین کار جلوگیری می کند. از دیگر قابلیت های این غذاساز می توان به امکان شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی، مخزن 2 لیتری برای جمع آوری تفاله آبمیوه گیری، تیغۀ دوطرفۀ چیپس، خلال و رنده و صفحه دیجیتال با قابلیت توربو اشاره کرد.

اگر پیشنهاد ما مورد پسند شما نبود، می توانید این گزینه ها را نیز مدنظر قرار دهید:

مدل دستگاهتوانآبمیوه گیریمخلوط کنخرد کنسایر قابلیت هاقیمت
غذاساز همیلتون مدل 5051000 واتداردداردداردشش سرعته، پایه ضد لغزش، پالس6,700,000 تومان
غذاساز فیلیپس مدل HR7520850 واتداردداردداردپالس، دو سرعته، پایه ضد لغزش، خمیرزن6,000,000 تومان
غذاساز بوش مدل MCM3501M800 واتنداردداردداردپایه ضدلغزش، خمیرزن، دو سرعته5,300,000 تومان
غذاساز سایا مدل CFP-110600 واتداردداردداردپایه ضدلغزش، خمیرزن، تنظیم سرعت3,800,000 تومان

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها