با این کتاب‌ها زندگیتان زیر و رو خواهد شد!

  • نغمه افشار نغمه افشار
  • ۲۷ دی ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.9 دقیقه

راهنماتو- «دنبال تغییری؟ خب کتاب بخون!»

کتاب خواندن ذره ذره و بدون تغییر ناگهانی و خیلی محسوس باشد دنیای شما و نگاهتان را عوض خواهد کرد. بعد از مدتی تاثیرگذاری کتاب‌های مفید آنقدر زیاد خواهد شد که به خودتان می‌آیید و می‌بینید که زندگی جدیدی دارید، شاید تفکراتتان با قبل خیلی متفاوت شده باشد و حال و هوایتان هم بهتر می‌شود. شاید چیزهایی که قبلا برایتان مهم بود درجه اهمیتشان کم شده باشد و یا حتی برعکس!

به گزارش راهنماتو، برای اینکه زندگیتان زیرو رو شود و تحولی عظیم در آن اتفاق بیفتد که بتوانید بهتر و عمیقتر زندگی کنید و شاد باشید بد نیست این کتاب‌ها را هم بخوانید.

  • قدرت شروع ناقص

4

شاید بارها دلتان خواسته است کاری را شروع کنید و ایده‌ای جدید را به عمل دربیاورید اما جلوی خودتان را گرفته‌اید! شاید ترس از آماده نبودن و شکست احتمالی همیشه مانعی بر سر راه شما بوده است! اگر شما هم برای برداشتن قدم اول در شروع هر کاری دچار تردید می‌شوید این کتاب را حتما بخوانید.

توصیه‌های «جیمز کلیر» قطعا باورهای شما را تغییر خواهد داد. دیگر خودتان را فقط به صورت ایده‌آل و در کمال و اوج نمی‌خواهید. یاد می‌گیرید که مهارت خلاقانه پیدا کنید و به راحتی بتوانید کارهایتان را شروع کرده و سروسامان بدهید.

نام کتاب: قدرت شروع ناقص

نویسنده: جیمز کلیر

مترجم: سید ایوب کوکبی

نشر: میلکان

تعداد صفحات: 223 صفحه

  • بی حد و مرز

4

«زندگی هیچ محدودیتی ندارد، به جز محدودیت‌هایی که خود شما تعیین می‌کنید»

با پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز روبه رو هستید! پس آن را دست کم نگیرید. بهتر است بدانید که این کتاب در وال استریت ژورنال هم پرفروش‌ترین شده است. پس در قدرت تاثیرگذاری آن شک نکنید!

برای اینکه یک مغز سالم داشته باشید و بتوانید آن را به صورت سلامت محافظت کنید راهکارهایی یاد خواهید گرفت که خیلی کمک‌حال شماست. این کتاب دری تازه به روی استعدادهایتان باز می‌کند و اگر همیشه می‌ترسید که از کجا باید شروع به کاری کنید و چگونه این کار را انجام بدهید باید گفت هرچه سریعتر «بی حد و مرز» را بخوانید!

نویسنده این کتاب «جیم کوییک» به گفته‌ی خیلی‌ها بهترین مربی مغز است. پس به حرف‌هایش ایمان بیاورید و از تجربیاتش استفاده کنید. خیلی زود شاهد تقویت مغز و حافظه خود خواهید بود و عادت‌های بهتری برای رسیدن به پیشرفت در زندگی شما شکل خواهد گرفت.

نام کتاب: بی حد و مرز

نویسنده: جیم کوییک

مترجم: پگاه فرهنگ مهر

نشر: میلکان

تعداد صفحات: 304 صفحه

  • اسب سیاه

4

اگر می‌خواهید خیلی زود خودتان را در جمع موفق‌ترین افراد ببینید پس اسب سیاه را بخوانید!

یکی از بهترین کتاب‌ها در زمینه خودسازی و خودیاری همین کتاب است و شما باورهای غلطی که در مورد موفقیت رواج پیدا کرده است را به خوبی خواهید شناخت و به طور کل ذهنیت شما در مورد موفقیت و پیشرفت دگرگون خواهد شد! مگر شما همین را نمی‌خواهید؟! پس درنگ نکنید و به دل این کتاب بزنید!

دغدغه‌ی اکثر آدم‌ها رسیدن به پیشرفت و تغییر سبک زندگی به سمت درست است و چه راهنمایی بهتر از این کتاب که زندگی خیلی‌ها را تغییر داده است؟!

نام کتاب: اسب سیاه

نویسنده: تاد رز

مترجم: پیام بهرام‌پور

نشر: مون

تعداد صفحات: 216 صفحه

  • شیوه گرگ

4

اگر فروشنده هستید یا می‌خواهید در کار فروش وارد شوید و دنبال به دست آوردن راهکارها و مهارت‌هایی برای موفقیت در این زمینه می‌گردید بهتر است این کتاب را با جان و دل بخوانید!

اصلا اهمیت ندارد نوع فروش شما آنلاین است یا مغازه دارید، حتی اینکه چه چیزی می‌فروشید هم مهم نیست، فقط باید یکسری مهارت‌ها را یاد بگیرید که این کتاب در این زمینه استاد شما خواهد بود! «شیوه گرگ» در نیویورک تایمز به فروش جالبی دست یافته است و بعد از خواندن آن نوع نگاه شما به کارتان کاملا متفاوت خواهد شد.

نام کتاب: شیوه گرگ

نویسنده: جردن بلفورت

مترجم: امیرپویا چراغی

نشر: نشر نوین توسعه

تعداد صفحات: 284 صفحه

نغمه افشار
نغمه افشار

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها

 مالیات این خانه‌های خالی ۱۲ برابر می‌شود
اخبار

مالیات این خانه‌های خالی ۱۲ برابر می‌شود

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .8 دقیقه
علی باقری سرپرست وزارت خارجه شد
اخبار

علی باقری سرپرست وزارت خارجه شد

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .8 دقیقه
 پیکر شهدای خدمت فردا به مشهد می‌رود
اخبار

پیکر شهدای خدمت فردا به مشهد می‌رود

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .2 دقیقه
قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
قیمت روز

قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 1.7 دقیقه
آیا عزای عمومی شهادت رئیس جمهور تعطیل است؟
اخبار

آیا عزای عمومی شهادت رئیس جمهور تعطیل است؟

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 2 دقیقه
 (ویدئو) ناسا از لباس فضانوردان برای سفر به ماه رونمایی کرد
هوا فضا و نجوم

(ویدئو) ناسا از لباس فضانوردان برای سفر به ماه رونمایی کرد

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .5 دقیقه