آخر هفته رو با این کتابا سر کن! از خوندنشون پشیمون نمی‌شی!

  • نغمه افشار نغمه افشار
  • ۱۳ دی ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.2 دقیقه

راهنماتو- «حیف نیست کتاب نخونی؟! هفته‌ای چند ساعت وقت بذار!»

اگر شما هم در طول هفته به صورت تمام وقت کار می‌کنید و دل مشغولی‌های زیادی دارید و منتظر هستید تا آخر هفته به تفریحات فردی بپردازید سلام! یکی از کارهایی که می‌توانید انجام بدهید کتاب خواندن است! هرچند خیلی بهتر و مفیدتر است که هر روز حداقل نیم ساعت برای این کار وقت بگذارید اما آخر هفته‌ها هم زمان خیلی مناسبی است برای اینکه ساعت‌هایی را به دور از دنیای واقعی و مجازی سر کنید و در جهانی از کلمات قدم بزنید و تصویرهایش را در ذهنتان بسازید. مطمئن باشید بعد از گذشت مدتی حال شما تغییر خواهد کرد. زندگی دیگر مثل قبل حریف شما نخواهد شد و قدرت شما روزبه روز بیشتر می‌شود!

به گزارش راهنماتو، برای اینکه آخر هفته را با کتاب سر کنید چند پیشنهاد داریم. ببینید کدام را می‌پسندید!

  • هرس

5

رمانی کوتاه از نسیم مرعشی که قلم فوق‌العاده‌ای دارد و با خواندن چند صفحه کاملا محو در داستان خواهید شد. قصه به دوران جنگ با عراق برمی‌گردد و مردی که به دنبال همسر گمشده‌ی خودش می‌گردد. مطمئن باشید از خواندن این کتاب پشیمان نخواهید شد.

این کتاب را هم به صورت چاپی، هم الکترونیکی و هم صوتی می‌توانید تهیه کنید. پس درنگ جایز نیست.

نام کتاب: هرس

نویسنده: نسیم مرعشی

نشر: چشمه

تعداد صفحات: 185

  • دیدن دختر صددرصد دلخواه در صبح زیبای ماه آوریل!

5

هاروکی موراکامی را کمتر کسی است که نشناسد. قلم بسیار روان این نویسنده ژاپنی دلهای زیادی را تسخیر کرده است. کتاب‌هایش در کشور ما هم طرفداران بسیاری دارد.

این کتاب مجموعه داستان است و 7 قصه را در دل خود جای داده است. تم روانشناختی آنها قطعا بر دل شما خواهد نشست و فکرتان را مشغول خود خواهد کرد. با در دست گرفتن این کتاب به راحتی از آن نمی‌توانید بگذرید!

این کتاب هم به صورت چاپی، الکترونیکی و صوتی موجود است. بهانه‌ای قابل قبول نیست چون با کمترین هزینه هم می‌توانید آن را داشته باشید!

نام کتاب: دیدن دختر صددرصد دلخواه در صبح زیبای ماه آوریل!

نویسنده: هاروکی موراکامی

مترجم: محمود مرادی

نشر: ثالث

تعداد صفحات: 132

  • شب‌های روشن

5

فئودور داستایووسکی مشهور این کتاب را برای شما نوشته است! برای اینکه یک آخر هفته را با کلمات سپری کنید و دیگر هر روز کتابخوان شوید! یک داستان کوتاه عاشقانه که خیالپردازی‌های شخصیت اول آن را حتما دوست خواهید داشت! شب‌های روشن استعاره‌ای از شب‌های سن پترزبورگ است. شب‌هایی که انگار صبح ندارند و روز دیر یادش می‌افتد به آدمها سر بزند!

لازم به گفتن است که این کتاب هم در نسخه‌ی الکترونیکی و صوتی در بازار قابل دسترسی است؟! پس درنگ جایز نیست!

نام کتاب: شب‌های روشن

نویسنده: فئودور داستایووسکی

مترجم: سروش حبیبی

نشر: ماهی

تعداد صفحات: 112

  • بندها

5

یک کتاب که همه باید بخوانند! نقل قول داستان از 3 شخصیت! یک خانواده معمولی که درگیر مشکلاتی شاید خاص و شاید معمولی‌تر هستند! گویی یک فیلم سینمایی مقابل شما در حال نمایش است! از آن به سادگی نگذرید که حیف است!

نام کتاب: بندها

نویسنده: دومنیکو استارنونه

مترجم: امیرمهدی حقیقت

نشر: چشمه

تعداد صفحات: 166

 

نغمه افشار
نغمه افشار

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها